aaahhh niet voor MAC??
Waarom niet?? Het spel bestaat namelijk wel voor de MAC.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

aaahhh niet voor MAC??
Waarom niet?? Het spel bestaat namelijk wel voor de MAC.. Doanique schreef:Ghostattack schreef:Voor de mensen bij wie het niet werkt: Kunnen jullie even de specificaties van je computer/laptop of het model ervan hier plaatsen? Zoveel mogelijk info, dan kan ik misschien helpen
Macbook Pro unibody 13''![]()
Is er ook geen andere manier om hem op macbook te draaien?

Kana schreef:Doanique schreef:
Macbook Pro unibody 13''![]()
Is er ook geen andere manier om hem op macbook te draaien?
Ik heb tot hier gelezen.
Gewoon windows als parallel screen downloaden.
Zo speel ik the sims en simcity. In een windows scherm op mijn mac.
Ik heb ook een Macbook Pro namelijk en neemt het veel van het geheugen? stunning schreef:Kana schreef:
Ik heb tot hier gelezen.
Gewoon windows als parallel screen downloaden.
Zo speel ik the sims en simcity. In een windows scherm op mijn mac.
Werkt dat goed?Ik heb ook een Macbook Pro namelijk en neemt het veel van het geheugen?

Kana schreef:stunning schreef:
Werkt dat goed?Ik heb ook een Macbook Pro namelijk en neemt het veel van het geheugen?
Ik heb het toevallig eergisteren geïnstalleerd omdat er nog geen gekraakte versie van simcity 5 beschikbaar was.
Bij mij werkt het helemaal top. Als je windows aan hebt staan en je computer iets langzamer. Maar zodra ik stop met spelen sluit ik windows weer en is er niks aan de hand.
. Dus je hoeft niet constant Windows aan te hebben wat ik begrijp, dat is wel super!
Waar heb jij um gedownload? Laurahh schreef:Goh, ook hier de download aangezet
Als ik even reken duurt het met een download snelheid van 600KB/sec ongeveer 6 uur voor ie klaar is, dus ga maar vast naar de paarden en boodschappen doen in de tussentijd![]()
TS, bedankt voor de tip!
.. Het kost wat tijd maar dan heb je ook wat.

Kana schreef:Ik heb nog niks gemerkt van gekke beelden of extreme traagheid. Maar ik heb het alleen aanstaan tijdens het spelen, erna sluit ik alles weer.
.
)