Ik heb een afschuwelijke zwaar mishandelde lapflop
Anoniem
Geplaatst: 25-10-13 15:07
Die van mij is nog geen halfjaar oud
Ik ben mijn muis kwijt
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-13 15:22
Anthea schreef:
Nee, je gaf niet eens antwoord op mijn vraag.
Ik heb een gamelaptop Asus.
moet ik nog antwoord geven? Want ik dacht dat we het hadden afgesloten.
Best: ja, ik heb heel vaak zelfs een vastgehouden. Mijn vorige verzorg pony had zo'n hoofdstel, de arabier, de shet had een HH. Ik heb werkelijk nooit verschil gemerkt. Alleen dat dat hoofdstel van de Arabier elke 1,5 moest in gevet worden, anders brak die. De HH heb ik nog nooit ingevet, maar die werd ook niet veel gebruikt
Jee wat kinderachtig, iedereen heeft zijn eigen merk wat die fijn vind. Ik heb een jas van HH en die is perfect voor mij, maar heb ook genoeg duurdere merken.
Karla, je moet je niet zo aangevallen voelen en Anthea sssst!!
xLHHx
Geplaatst: 25-10-13 17:11
Sachet schreef:
Jee wat kinderachtig, iedereen heeft zijn eigen merk wat die fijn vind. Ik heb een jas van HH en die is perfect voor mij, maar heb ook genoeg duurdere merken.
Karla, je moet je niet zo aangevallen voelen en Anthea sssst!!
L0veMyHorse
Geplaatst: 25-10-13 17:13
Hmmpff.. Oke... en nu? :/
Sachet
Geplaatst: 25-10-13 17:20
Naar het strand lopen bij een container daar is een koelkast en daar moet je je in verstoppen. Hele leuke quest dat!
Oh dat had je zelf al gezien ik keek niet goed op de foto!
Bopje
Geplaatst: 25-10-13 17:22
Sorry dat ik zo kom binnenvallen, maar kun je dit spel ook verder spelen als je geen star rider bent? Want ik speel het pas iets van drie dagen en kreeg na een quest de melding dat dit het einde was van het gratis spelen, maar toen ik op het wegklikte kon ik gewoon verder spelen. Of krijg ik dan geen enkele quest meer?