Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sallandval schreef:Mensen bedreigen gaat te ver.
Toch zou ik het chiquer hebben gevonden als het lied was aangepast. Persoonlijk vond ik het een beetje een typisch voorbeeld van zo'n 'bruiloftsnummer' wat mis gaat te veel mensen willen in een te korte tijd allemaal hun zegje doen en hun stempel drukken door melodie of tekst keuze. Het gevolg is dan vaak een ratjetoe dat ook nog eens niet mee te zingen valt. Op een radio interview zei Ewbank ook dat ze maar 5 uur hadden om te te maken, vanwege de drukke agenda's van al die BNers.
De oplossing is: schrappen en iets simpels kiezen of verdelen. Al die mensen die meededen hebben prima liedjes. Ze hadden bijvoorbeeld van de één een bestaand liedje kunnen kiezen, een ander de tekst van het refrein laten herschrijven voor 'the occasion', weer anderen een aantal coupletten en nog weer een ander de melodie laten aanpassen voor andere instrumenten of zo.
Dan had je een bonte Hollandse versie van 'goodbye England rose' (naar Goodbye Norma Jean) van Elton John gehad en geen fiasco. Maar eerlijk is eerlijk; hoe banketstaaf ik het ook vind allemaal. Het liedje was echt een draak.
Molfre schreef:Schandalig, de manier waarop er kritiek geleverd word. Echt zwaar, zwaar teleurgesteld in Nederland wat dat betreft. Natuurlijk mag je iets niet mooi vinden, maar het is volgens mij echt een rage geworden om overal zo hard en achterbaks mogelijk tegenaan te trappen waar een ander zo vreselijk hard voor gewerkt heeft. En dan het liefst met z'n allen tegen één.
En wij vragen ons af waarom het pesten niet op houdt...
RusselNuwell schreef:Molfre schreef:Schandalig, de manier waarop er kritiek geleverd word. Echt zwaar, zwaar teleurgesteld in Nederland wat dat betreft. Natuurlijk mag je iets niet mooi vinden, maar het is volgens mij echt een rage geworden om overal zo hard en achterbaks mogelijk tegenaan te trappen waar een ander zo vreselijk hard voor gewerkt heeft. En dan het liefst met z'n allen tegen één.
En wij vragen ons af waarom het pesten niet op houdt...
Nou, ik vind sommige kritieken wel heel ver gaan, maar vind de manier waarop deze meneer reageert ook zwaar respectloos:
Klik
Depende schreef:Meneer Ewbank laat met die tweet zien dat hij behoorlijk lange tenen heeft inderdaad. Wat die vrouw zegt is toch niet zo erg, of staat er iets vreselijks in die link? Zij heeft kritiek op iets wat hij als professional neer zet, terwijl hij uithaalt naar haar kind, behoorlijk laag.
Astaloca schreef:Josien_ schreef:Ik vind het te triest voor woorden hoe er gereageerd is op het koningslied!![]()
Je gaat toch geen mensen bedreigen of een liedje?
Ik zou bijna willen zeggen dat ik me kapot schaam dat ik met dat soort types een volk vorm.
Geen woord aan toe te voegen.. sjonge...
NeverGiveUp schreef:Depende schreef:Meneer Ewbank laat met die tweet zien dat hij behoorlijk lange tenen heeft inderdaad. Wat die vrouw zegt is toch niet zo erg, of staat er iets vreselijks in die link? Zij heeft kritiek op iets wat hij als professional neer zet, terwijl hij uithaalt naar haar kind, behoorlijk laag.
Daar heb je gelijk in...
Toch zou ik hem niet persoonlijk gaan zitten tweeten, dat ik er kromme tenen van krijg, beetje flauw.
Maar wat hij zegt is gewoon respectloos.