Ik dacht aan een terzieler (ook om de karretjes op de achtergrond) maar ik heb geprobeerd:
op een terzieler met een terzieler per terzieler op terzielers met terzielers een terzieler twee terzielers
En ik heb Terzieler nog vervangen door Hippogrief.
Maar het is blijkbaar een ander dier.
Seraphim
Geplaatst: 08-11-10 00:53
Hahaha Arwen ik zat met precies hetzelfde als jij. Maar het is iets anders, denk logisch na (moet je horen wie het zegt, ik heb zelf 'op de rug van een terzieler' ingetypt )
Ohja, ook verzoek om geen (mogelijke/onmogelijke) antwoorden hier te plaatsen.. Zo maak je het alleen maar makkelijker voor anderen en dat is beetje zonde
En wat neem je nou echt mee als je op avontuur (oftewel reis) gaat?
s_casper
Geplaatst: 08-11-10 02:01
dit spelletje is echt frustrerend whaha. ik zit al de hele tijd vast bij die leeuwenkoningvraag en kom er echt niet uit. Benoem alle dieren en denk in de juiste richting, haha geen idee:P
jaaa die is ook niet zo gemakkelijk:P ik zit nu weer vast bij vraag 12... Die van de dreuzel
hedwyghedika
Geplaatst: 08-11-10 09:59
Ik kom nog altijd niet uit die met de slang en dat ratelen? Ik voel me echt dom nu.. edit, vijf is gelukt. maar 6, pfoee, ik ben echt een slechte puzzelaar.. iemand tips?
Laatst bijgewerkt door hedwyghedika op 08-11-10 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt