dit kind zingt 'ge-wel-dig'...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 15:52

Equidea schreef:
@ link beginpost,
Vind het heel knap dat ze het tenminste probeert en het lef heeft om het uberhaupt te doen :)
Daar kunnen er hier een hele hoop nog van leren.
Lachen is makkelijk, het echt doen niet.

Welke sukkel zet zichzelf zo in het echt voor banketstaaf? Niemand toch? Vind je het gek dat we lachen.. Zou je ook eens moeten doen..

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 15:55

bente_ schreef:

In reactie daarop :P Ik heb een hele tijd geleden dit filmpje geupload die ik van iemand kreeg, moest daar aan denken toen ik deze zag :P

http://www.youtube.com/watch?v=sauBTRWTmzo

Ikima schreef:
Waarschijnlijk hopen ze ook via You tube bekend te worden zoals dat meisje dat wel goed kon zingen.

Niet iedereen die filmpjes online zet van hun muzikale uitspattingen hoopt beroemd te worden hoor. Ik doe het ook wel eens, en ik wil alles behalve beroemd worden. Het is gewoon leuk om te laten horen aan anderen waar je mee bezig bent, want de meeste mensen komen niet verder dan hun eigen kamer. En als je niet zo zwaar slecht zingt als het meisje uit de eerste link, krijg je nog vaak best leuk commentaar. Heb zelfs al wel eens een paar tips gehad, waar ik echt iets aan had. Zo rade iemand me aan om een gitaar te kopen met een smallere hals omdat ik moeite had met het "goed" grijpen van bepaalde akkoorden. Had er nooit aan gedacht dat dat zou kunnen liggen aan dat de hals van de gitaar voor mij niet geschikt was. Heb een nu een andere gitaar op het oog. Heb er alleen nog geen geld voor :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 15:57

ze zingt een beetje hoog
*hoofd ontploffen doet*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:02

*hijst zich op bureaustoel*

Mijn dag is weer goed.....

jamieblont

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:03

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:07

Ben nu echt benieuwd of dat meisje dan werkelijk denkt dat ze goed kan zingen.
Waarschijnlijk wel ja, want anders zou ze het er niet op zetten, lijkt mij tenminste.
Wel heel dapper als je jezelf zo voor l.ul durft te zetten :(:) .

In ieder geval, het is wel hilarisch om te horen en zien :o _O- .

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:17

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:17

:=

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:24

whahahahahahaha +:)+ _/-\o_ _O-
OMG somige mensen alleen die kop al whaha , echt je moet van die bril een reeswagentje maken wat een gaapschaap |( me konijn ze tanden zijn nog mooier ookal heeft die er 8-) maar 4

Xivura

Re: dit kind zingt 'ge-wel-dig'...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:29

GENIAAAAAL! _O-

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:34

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:35

Praaachtig die mensen!!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:37

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:44

hehe, die filmpjes over kids met hun computerspelletjes... Ik zweer dat het echt kan zijn, want mijn broertje ging ook altijd al helemaal flippen als mn ma dreigde internet van zn computer af te halen als hij zijn kamer niet op zou ruimen. Alleen al bij de dreiging begon hij te huilen en te schreeuwen. Maar niet zo heftig als op de filmpjes hoor! En hij is nog nooit afgesloten, dus heeft nog geen reden gehad zo te flippen ;)

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:45

dat filmpje van die boze ADHD'er is eigenlijk wel shocking...
hoezo teveel suikers?

die andere filmpjes, jongens ik kan ze dus echt niet kijken :)
of maar enkele seconden en dan moeten ze af.

Die jongen die Beyoncé doet is wel mega-grappig

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:45

Haha geweldig die filmpjes!

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:46

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:48

hehe, al dat commentaar ook wat erbij staat ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:50

Lady_M schreef:
absque_dubio schreef:
Ik lig echt helemaal stuk om al die filmpjes. :')
Zijn er niet nog meer? :D

Kreeg deze net van een vriend van mij, is wel heel triest.. (geen zang) :=
http://www.dumpert.nl/mediabase/544971/ ... count.html

OMG... Dat kán toch niet echt zijn?

Deze vind ik niet grappig, eigenlijk. Je ziet écht dat dat kind van streek is en het zichzelf uiteindelijk expres pijn gaat doen.. Vind als iets zover gaat, dat je zo van streek bent dat je jezelf pijn gaat doen, het niet echt grappig is. Hoe raar zijn geluiden etc. ook zijn..

Margot__X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 17:00

:=

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 17:16

xx_Horsiex schreef:
Equidea schreef:
@ link beginpost,
Vind het heel knap dat ze het tenminste probeert en het lef heeft om het uberhaupt te doen :)
Daar kunnen er hier een hele hoop nog van leren.
Lachen is makkelijk, het echt doen niet.

Welke sukkel zet zichzelf zo in het echt voor banketstaaf? Niemand toch? Vind je het gek dat we lachen.. Zou je ook eens moeten doen..

Waarom? Dat er een compleet pest-topic aangemaakt wordt voor dit meisje, moet ik dat grappig vinden?
Tja dat ze niet kan zingen... jammer kan ik ook niet, maar het zegt wel dat je verdomd veel ruggegraat moet hebben om het toch te proberen ;)
Alleen dat vind ik al ontzettend knap...

Maar stel je nu eens voor dat ze toevallig op bokt zou zitten, hoe denk je dat ze zich dan zou voelen?
Dat de reacties op haar filmpje zo zijn op youtube is één ding (dat kan je immers verwijderen toch?), maar om er dan achter te komen dat er een compleet topic aan hoe-belachelijk-je-wel-niet-bent gewijd is... :n
Niks meer dan ordinair pestgedrag.

En ik vraag me eigenlijk ook wel af hoeveel kleine meisjes er nu op mij gaan happen? Omdat mijn mening afwijkt van de meute? Laat iemand toch eens in zijn waarde...

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 17:20

@equidea: Ik ga in ieder geval niet op je happen hoor, ben het helemaal met je eens :)
maarja commentaar geven is altijd makkelijk he, vooral van achter je computertje :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 17:21

Equidea schreef:
xx_Horsiex schreef:

Waarom? Dat er een compleet pest-topic aangemaakt wordt voor dit meisje, moet ik dat grappig vinden?
Maar stel je nu eens voor dat ze toevallig op bokt zou zitten, hoe denk je dat ze zich dan zou voelen?
Tja dat ze niet kan zingen... jammer kan ik ook niet, maar het zegt wel dat je verdomd veel ruggegraat moet hebben om het toch te proberen ;)
Alleen dat vind ik al ontzettend knap...

Dat de reacties op haar filmpje zo zijn op youtube is één ding (dat kan je immers verwijderen toch?), maar om er dan achter te komen dat er een compleet topic aan hoe-belachelijk-je-wel-niet-bent gewijd is... :n
Niks meer dan ordinair pestgedrag.

En ik vraag me eigenlijk ook wel af hoeveel kleine meisjes er nu op mij gaan happen? Omdat mijn mening afwijkt van de meute? Laat iemand toch eens in zijn waarde...

Dit is toch geen pest topic? Het meisje kan gewoon echt niet zingen, klaar. En ruggengraat is iets anders dan een bord voor je hoofd, want dat hebben de meeste mensen op dat soort filmpjes. Ik lach me scheef om mensen die desondanks dat ze absurd klinken nog steeds filmpjes op youtube zetten.

En weet je, waarom laat jij ons niet in ons waarde? Omdat onze mening van die van jouw afwijkt betekent toch niet dat die van ons slecht is? Beetje hypocriet...

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 17:25

Het tekent je wel, als je 14 was geweest oké, maar je bent 18, tjee...
Word het niet eens tijd om wat volwassener te gaan denken, en te snappen dat dit soort dingen gewoon pure pesterijen zijn?
Zegt wel een hoop over wie je zelf bent.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 17:28

Equidea schreef:
Het tekent je wel, als je 14 was geweest oké, maar je bent 18, tjee...
Word het niet eens tijd om wat volwassener te gaan denken, en te snappen dat dit soort dingen gewoon pure pesterijen zijn?
Zegt wel een hoop over wie je zelf bent.

Och pure pesterij, alsjeblieft als dat al pesten is kun je echt niks hebben.. Meisje zet zichzelf voor banketstaaf, gek he dat mensen dan daarom lachen. Ze doet het zichzelf aan, meisje op eerste filmpje is ook 18.

En prima hoor, dan ben ik maar een 'pestkop'. Beter een pestkop dan een mierenneuker...