Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Focussed schreef:Fotokeurmoderator
Melanie_B schreef:Is het al bijna 1 januari..![]()
Orola schreef:Ingridje16 schreef:wat ik heel vervelend vind,(speel ook horsetycoon). Is dat het allemaal erg onwerkelijk is geworden.
Iedereen heeft maar miljoenen op de bank staan en honderden paarden.
Het zou leuk zijn als het wat realistischer zou zijn, dat je ook geld kwijt raakt, omdat je boodschappen moet doen of als er iets stuk is.
Misschien dat je dan dagelijkse kosten kunt krijgen. En niet teveel geld aan het begin, iets waar je net 1 paard van kunt kopen en wat spulletjes (tuig, borstels, voer) en de rest moet verdienen, dan heb je een uitdaging.
En niet dat je 1 keer belt en gelijk een miljoen hebt, zoals op HT.
Orola schreef:Moderator, geen monitor xD Haha, de hele dag foto's keuren wat lijkt dat me saai.
Ingridje16 schreef:Orola schreef:
Misschien dat je dan dagelijkse kosten kunt krijgen. En niet teveel geld aan het begin, iets waar je net 1 paard van kunt kopen en wat spulletjes (tuig, borstels, voer) en de rest moet verdienen, dan heb je een uitdaging.
En niet dat je 1 keer belt en gelijk een miljoen hebt, zoals op HT.
Ja idd, dat je wat meer onverwachte kosten krijgt.
Nu is het allemaal zo simpel en heb je meteen een paar miljoen op je bank en een mega fokkerij.
Je kan je paarden ook niet meer verkopen, teveel. Alleen naar de handelaar.
Maja ook ik heb inmiddels miljoenen op mijn bankrekening staan op horsetycoon.
Nou leuk. Word alleen maar meer
Lydia_ schreef:Orola schreef:Moderator, geen monitor xD Haha, de hele dag foto's keuren wat lijkt dat me saai.![]()
![]()
Ik heb het gelijk even veranderd..
Anthea schreef:Het zoveelste paardenspel...
Komt er nog wat nieuws.
Orola schreef:Lydia_ schreef:Maar Jouw Manege ging er toch voorzorgen dat de overschot minder werd als ik het goed heb gelezen? Tuurlijk heb je mensen die het spel gewoon heel goed en sneaky spelen en meer geld hebben, maar of het voor hun dan nog leuk is.
Zeg je zo heel stoer 'Ja ik help mee op een site, daar ben ik Fotokeurmonitor'
Moderator, geen monitor xD Haha, de hele dag foto's keuren wat lijkt dat me saai.
? Focussed schreef:Orola schreef:Moderator, geen monitor xD Haha, de hele dag foto's keuren wat lijkt dat me saai.
Krijg je een credit per 10 foto's?

Komt er nog wat nieuws.
Focussed schreef:Je moet er wel heeeel veel werk voor doen hoor![]()
Hahaha,
Ik heb er iig heel veel zin in! Hopelijk komt ie nog wat eerder dan 1 januari, anders heb ik zo'n saaie vakantie
Komt er nog wat nieuws.
? Iris82 schreef:Ben heel benieuwd!
Denk dat ik ook wel ga spelen!

) en nog wat anders zoals als je fouten hebt ondekt ofzo ?
ik weet het ik kan niet zo goed denken 
Orola schreef:Anthea, jij was vroeger toch ook met een automatisch spel bezig?
vionnesem schreef:Je kunt ook zeggen dat iemand (als die foto's gebruikt) tenminste *uhm* 3 of 4 foto's van het zelfde paard heeft ?
Maarja dan moet je dat ook weer helemaal gaan uitzoeken..
Anthea schreef:Orola schreef:Anthea, jij was vroeger toch ook met een automatisch spel bezig?
Klopt, maar dat loopt echt HOOG in de kosten op. Daarbij heb je sowieso al HP en nog wat andere, dan is er geen ander spel meer nodig lijkt me. Kan je beter iets nieuws verzinnen.