sanne97 schreef:Hoe duur is de goedkoopste pony?En waar kan ik die vinden?De bruine in fort pinta is 350 en de bruine bij de Goldspur farm (het onderste deel) is ook 350
Oef jullie gaan hard! Ik mis het spel zeker, maar t is bijna nieuw jaar.30 december ga ik afscheid nemen van mijn maatje Maar daarna hoop ik alles weer wat te kunnen oppakken en vooral dit!
liliekska schreef:welk progamma gebuik jij??Photo shop 12.0Ik heb hem van de back-up schijf van mijn moeder, dus ik zou echt niet weten waar je dat kunt downloaden
marijkje1990 schreef:Oef jullie gaan hard! Ik mis het spel zeker, maar t is bijna nieuw jaar.30 december ga ik afscheid nemen van mijn maatje Maar daarna hoop ik alles weer wat te kunnen oppakken en vooral dit!Ach jeetje, heel veel sterkte
Jeetje heel veel sterkte marijkje1990.Weet iemand waar ik het faked raport voor mr.sands moet afleveren op moorlands beach?
marijkje1990 schreef:Oef jullie gaan hard! Ik mis het spel zeker, maar t is bijna nieuw jaar.30 december ga ik afscheid nemen van mijn maatje Maar daarna hoop ik alles weer wat te kunnen oppakken en vooral dit!Sterkte..
Ik heb alle medailles van FP en Moorland, maar nog niks bij GHV en HC.. Volgens mij wel brons bij Firgrove en Valedale.. Argh, ik wil goud