Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 15:53

Site ziet er al mooi uit! Enige minpuntje is dat die menu balk zo breed en grijs is als je naar beneden scrollt. Toen ik daarna weer omhoog scrolde stond er ook een advertentie doorheen, weet niet of dat de bedoeling is?

Vandaag een stukje online over mijn begin aan 30 Day Shred, aanstaande zaterdag komt er een erg leuk artikel online (al zeg ik het zelf) over mijn favoriete plekjes in Nieuw Zeeland. :)

happypaardje

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 16:11

Ziet er mooi uit hoor Maureen!
Ik vind de menubalk niet storend trouwens, maar is een kwestie van smaak denk ik ;)
Je portfolio-pagina is nog wel leeg trouwens, weet je dat/is dat de bedoeling?

Heb je een linkje, Sanne? Ben wel benieuwd wat je er over schrijft, is dat de 30 day shred van Jillian Michaels? Die heb ik ook ooit gedaan namelijk, en anders ben ik wel benieuwd welke er nog meer zijn.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 16:43

happypaardje schreef:
Ik vind de menubalk niet storend trouwens, maar is een kwestie van smaak denk ik ;)

Heb je een linkje, Sanne? Ben wel benieuwd wat je er over schrijft, is dat de 30 day shred van Jillian Michaels? Die heb ik ook ooit gedaan namelijk, en anders ben ik wel benieuwd welke er nog meer zijn.

https://sannealkema.wordpress.com/2016/ ... -het-doen/

Ik heb het jaren geleden eens gedaan en afgemaakt en het beviel me wel heel goed, dus nu weer! Was wel even vergeten hoe zwaar het eigenlijk was hahah. :))

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 17:16

Ziet er heel leuk uit Maureen! Mooi clean :)

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 17:25

Zo mijn Instagram groeit als een gek hahah! Loop vanaf vandaag stage bij twee bloggers en ze hebben me in een foto getagged, in 2.5 uur tijd al 150 extra volgens :P

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 17:32

Nice!

Ik heb altijd dat hele random mensen mij gaan volgen. Zo kreeg ik gisteren 3 yoga volgers erbij in 1 uur. Ik heb niet eens iets met yoga :))

Bij welke bloggers loop je stage als ik vragen mag? En hoe was je eerste dag? :)

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 17:38

__Sannne schreef:
Nice!

Ik heb altijd dat hele random mensen mij gaan volgen. Zo kreeg ik gisteren 3 yoga volgers erbij in 1 uur. Ik heb niet eens iets met yoga :))

Bij welke bloggers loop je stage als ik vragen mag? En hoe was je eerste dag? :)

Loop stage bij 2wmn :D Was ontzettend gezellig!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 17:55

__Sannne schreef:
happypaardje schreef:

https://sannealkema.wordpress.com/2016/ ... -het-doen/

Ik heb het jaren geleden eens gedaan en afgemaakt en het beviel me wel heel goed, dus nu weer! Was wel even vergeten hoe zwaar het eigenlijk was hahah. :))

Nice, heel veel succes in elk geval! Maar het zijn opzich wel redelijk leuke work-outs, dus dat komt vast goed. :)

(Kleine tip: ik zag dat je onderaan Google als bron opgeeft, je kunt in plaats daarvan beter de echte website waar je de afbeeldingen vandaan hebt noemen. En eventueel natuurlijk even checken met de artiesten ;) )

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 18:08

happypaardje schreef:

Thanks!

Ja ik weet het niet zo goed _O- Ik vind aan de ene kant de menubalk heel mooi en strak. Hou daar namelijk best wel van, maar aan de andere kant istie zo groot. Ik kan hem ook niet kleiner krijgen. :=

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 18:18

Wat leuk, allemaal nieuwe gezichten hier!!

Ik ben een weekje ertussenuit geweest, lekker op vakantie zonder laptop. Maar toch, een buitenlandblog zonder blogs over reizen in andere buitenlanden is onmogelijk, dus nog een stukje over Schotland: https://thelifeandtimesofadutchieabroad ... -scotland/

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 08:10

Wat leuk zeg, stage lopen bij bloggers! Ben wel benieuwd wat je dan zoal mag doen.

En mooie, nieuwe blogs zie ik!

Schotland lijkt me erg gaaf! De historische gebouwen en monumenten, maar de natuur schijnt daar ook zo prachtig te zijn he :j

Mara, wat jammer van je vlierbloesem vorig jaar. Benieuwd of het dit jaar gaat lukken!

Mijn blog loopt erg goed, ik heb al 6 volgers!
:+
Waarvan één mijn pa...
:')
Ik heb dan ook nog geen reclame gemaakt, wil eerst eigenlijk iets meer berichten hebben.
Maar hoe doen jullie dat precies? Plaatsen jullie je blog in bepaalde groepen op facebook? Wat zijn de beste manieren om reclame te maken?

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 08:24

Leuk Kirsten ik volg je op IG!

Annemiek jij bent al goed op weg, komt vanzelf. :j

Mijn blog is heel uiteenlopend en niet heel interessant voor sommige.
Ga mij nu richten op iets anders maar ook dat zal niet voor iedereen interessant zijn, gok ik zo... :')

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:14

Blog promoten kan op meerdere manieren. Ik ben er niet echt fanatiek mee, maar het kan via Twitter, een FB pagina bijv. FB groepen werken bij mij erg wisselend. De ene keer krijg je er wel wat bezoekers van, maar soms ook helemaal niks.

Ik heb vandaag weer een Indonesië fotoverslag online gezet: http://www.justtravelme.nl/fotoverslage ... sa-penida/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:23

Ik plaats blogposts vooral in groepen op Facebook en op Twitter, daar krijg ik altijd vrij veel traffic uit. Hoe veel mijn blog bekeken wordt wisselt, komt ook omdat ik de laatste tijd heel weinig post. Wel leuk om te zien dat ik nog steeds minstens 30 bezoekers per dag krijg.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 12:08

In welke FB-groepen zitten jullie? Want ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord. :P

Kelly_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 14:34

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 19:24

Kelly_J schreef:
Ik lees vanavond even bij, maar wil mijn nieuwe blog ff met jullie delen!

Heb het heeeeel druk gehad dus bijna niets gedaan..

Wat vinden jullie ervan? Ik vind hem zelf wat "dood". Als iemand tips heeft, dan graag!
https://theequestrianlifestyle.wordpres ... an-anders/

Ik vind je blog leuk. Misschien iets meer kleur toevoegen. Bijv gewoon wat je nu hebt bijv met 1 kleur die je mooi vind voor de koppen en links ofzo.

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 19:31

Hoiii,

Ik heb weer een nieuwe vlog online. In deze vlog rij ik paard, was ik staarten en doe ik verschillende klusjes. Kortom genoeg te zien.
Laat even weten wat je er van vond en tips zijn altijd welkom natuurlijk :D
https://www.youtube.com/channel/UCDMy19 ... uTA7RIpH1A

Groetjes

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 19:34

MilleniumK schreef:
__Sannne schreef:
Nice!

Loop stage bij 2wmn :D Was ontzettend gezellig!

Gaaf zo'n stage :D

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 20:25

HorseSandS schreef:
Hoiii,

Ik heb weer een nieuwe vlog online. In deze vlog rij ik paard, was ik staarten en doe ik verschillende klusjes. Kortom genoeg te zien.
Laat even weten wat je er van vond en tips zijn altijd welkom natuurlijk :D
https://www.youtube.com/channel/UCDMy19 ... uTA7RIpH1A

Groetjes

Ik ga hem zo kijken!!

Wat vinden jullie hef leukste om te zien of te lezen? Informatief of amuserend?

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 21:05

Bunn schreef:
In welke FB-groepen zitten jullie? Want ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord. :P

Daar ben ik ook wel benieuwd naar!

En Schotland is inderdaad schitterend, ben van plan om er nog het een en ander meer over te schrijven binnenkort. Heb al een halve blog over het Schotse eilandleven, want Schotse eilanden zijn <3 <3 <3

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 21:13

Ik zit in FB groepen als; bloggermagazine, The Blogboard, maar ook een groep als bloggerscafe waar je niet in mag spammen maar waar iedereen vragen kan stellen over het bloggen.

Heel handig, maar ik merk dat sinds ik me meer richt op de paardensport ik daar minder bezoekers vandaan krijg, daar ligt toch niet helemaal mijn doelgroep. Al moet ik zeggen, vandaag heb ik weer een nieuw idee bedacht voor mijn blog waardoor mijn publiek toch wel weer breder wordt :+. Lekker wispelturig haha!

Vandaag dag 2 gehad van de ontzettend toffe stage. Hele leuke dag gehad, mochten jullie willen zien wat we vandaag hebben gedaan, kijk dan zaterdag even op het kanaal van LiveLifeGorgeous want daar komt de vlog op te staan. Wie van jullie volt Martine en / of Willemijn?

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 21:29

Foto's van mijn hond Siebe kunnen in mijn portfolio. Gossie, wat is hij moeilijk op de foto te zetten als hij zo druk in de weer is in dat water.
Spoiler:
Ik weet dat ze bijna allemaal scheef zijn, hehex)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ze staan in mijn portfolio op mijn blog!
https://cpfotografieblog.wordpress.com/ ... en-dingen/

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 22:09

Wat een leuke hond is Siebe

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 22:11

Awww, wat een knappe Stabij! Wij hebben nu 'n pup rondlopen! :D