Alwiene; misschien rare vraag Maar wat is dat met die minnetjes en plusjes?
Hannepan
Geplaatst: 19-10-15 11:27
Ik dacht dat het ook al vanaf vandaag kon? Mijn paard kwam zondagavond uit de wei (12e oktober) dus die wordt toh vanavond geboren? of ben ik zo fout?
Killyenn
Geplaatst: 19-10-15 11:37
Ooh was dat in de avond al gefixt? Didn't know, Ik had de mijne er 's ochtends ingezet en die kwamen er dus niet uit. Dan inderdaad vanaf vandaag
Hannepan
Geplaatst: 19-10-15 11:40
Ja 'savonds wa het al opgelost. Heb mijn paarden zaterdagavond in de wei gezet, na de update. Ze kwamen wel later uit de weide zondag, dus in de late avond was het dus opgelost. Veulen zou er rond 10-11 uur moeten zijn denk ik, dan zullen we het zien hehe
Hoe lang duurt de dracht ook alweer vanaf het dekken? (dus vanaf het uit de weide komen) Ik zou een afteller wel mooi vinden (een: ,nog zoveel dagen drachtig" en dan de laatste dag ofzo "kan elk moment geboren worden)
Ik dacht dat dracht 7 dagen duurt vanaf het uit de wei komen, dus 8 dagen na het in de wei zetten. Levels ouders weet ik niet helemaal, zeker nu de paardenlevels verandert zijn. Merrie was 100+ toen iig, hengst 50 of zoiets? een afteller zou idd erg handig zijn. Of gewoon een melding als je paard bv. binnen 3 dagen-de dag erna wordt geboren ofzo. Misschien een suggestie voor op het forum