Gisteren 25.000 keys misgelopen omdat het pijltje bleef hangen tijdens pulsen, echt stom weer. Wordt tijd voor een brandbrief aan het beheer van WP geloof ik, zijn toch Nederlanders als het goed is.
Pfff wat flauw Zoveel keys voor niks Ik heb de laatste dagen echt zooo weinig getypt, ben het grootste deel van de tijd weggeweest dus het is echt dramatisch weinig. Maar 5k vandaag Moet maar weer eens hard aan mijn verhaal gaan schrijven. Ik kan echt niet wachten tot het herschrijven en editen, wanneer ik veel meer geschiedenis en achtergrond in mijn verhaal ga stoppen gaat zo leuk worden.
WhatPulse is helemaal down op dit moment. Ik heb nu 8K aan keys openstaan (en die wilde ik graag pulsen, zou automatisch bij 5K gebeurd moeten zijn), maar vooralsnog krijg ik geen errors en loopt m'n tellertje tijdens het typen gewoon door. Maar mocht je geen zin hebben in een error, misschien even wachten met pulsen totdat de site (en waarschijnlijk daarmee ook hun server) weer live is.
Ik zit ook op drie pc's dicht tegen automatisch pulsen aan. Dan maar even wachten nog met pulsen inderdaad... 2 staan gelukkig al uit om dit vreselijke tijdstip ^_^
Ik wou even kijken hoe ik er voor stond, aangezien ik wéér een hele dag weg ben geweest zo schiet het ook niet op met mij he...
Anoniem
Geplaatst: 26-04-12 00:51
Pffff 117K, Eline, wat doe je jezelf aan!! Dat moet je ook niet zo lang opsparen! Ik zit inmiddels over de 10K en ik word al zenuwachtig Hoop echt van harte dat 'ie morgen probleemloos pulst zonder gek te doen. Misschien zo uit voorzorg maar alvast achter de Mac weggaan...... *Had nog best veel willen doen*
Als het mij bij 10k niet lukt vanwege geen internet ofzo, hoop ik idd zo snel mogelijk bij de 20k te zijn. Over de 100k opsparen heb ik ook nog nooit gedaan volgens mij
Morgen moet hij het weer doen! Want dan wil ik eindelijk weer schrijven... Had nu ook nog even willen schrijven, maarja, nu houd ik WP weer in de gaten
Hahaha komt omdat ik het leuk vind een paar plaatsjes omhoog te gaan per pulse maar dat gaat nu niet zo snel meer hahaha. Maar dit is opgespaard over een aaaardig lange tijd, paar dagen, dus moet maar weer eens vlot pulsen en weer een hele hoop bijschrijven want dit gaat echt te langzaam, ik schrijf nog niet de helft van wat ik normaal gesproken doe haha.
En dat zijn 11.000 keys die ik hopelijk morgenvroeg niet kwijt ga raken......
Sani
Geplaatst: 26-04-12 01:02
aaaaah error.
*adem in, adem uit*
connectieerror?
Sadira
Geplaatst: 26-04-12 01:03
Haha succes Nouks, zet je automatische pulse anders even uit?
En ja San, dat hoort zo ligt niet aan jou.
AniekR
Geplaatst: 26-04-12 01:04
Ghehe, wacht maar tot je een paar errors hebt gehad Ik schrijf nog geen 10% van wat ik normaal (wil) doen... Zelfs met de studie ben ik de laatste tijd voornamelijk aan het designen geweest i.p.v. typen en dan ook nog meestal op de Macs op school, aangezien daar alle Adobe programma's op staan...
Zucht ik stem voor 36 urige dagen! En 9 dagen per week -met geen extra werkdagen er in uiteraard-
AniekR
Geplaatst: 26-04-12 01:04
Sani schreef:
aaaaah error.
*adem in, adem uit*
connectieerror?
Rustig... Adem in! Adem uit! Server ligt er uit. Even automatisch pulsen uit zetten haha.
Sadira
Geplaatst: 26-04-12 01:05
Hahah ik ben even aan het digitaal tekenen geweest gisteren en ik heb ineens een ABSURD hoog aantal clicks
Ja ik ben voor, met die 36-urige dagen, zolang ik dan ook maar net zo veel hoef te slapen per dag. Kan wel wat extra tijd gebruiken.