Net gevaarlijk opnieuw ingestuurd, en goedgekeurd. Daarna onbekend nederland gedaan. Maar hiermee komt ik nog niet op genoeg XP voor level twee, nog even naar supermarkt voor bananencheck?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:Ik heb vandaag weer een zwik bierchecks gedaan.. Nu zijn ze hier in de buurt allemaal op, haha!
Sta weer op 52 euro voor deze weeknog 210 xl voor level 4
Ik heb even geteld, heb 25 bierchecks gedaan.. Allemaal goedgekeurd
Tallie1979 schreef:Suus zal wel blij zijn met mijn drukke bezigheid, die krijgt 2% van al mijn verdiensten, heb in iets minder dan 2 maanden ruim 200 euries bij elkaar gefotografeerd..
Loes, ik woon in Rotterdam!en ben ook regelmatig op Vooren putten en in de hoekse waard
dus genoeg te doen voor mij
Tallie1979 schreef:Suus zal wel blij zijn met mijn drukke bezigheid, die krijgt 2% van al mijn verdiensten, heb in iets minder dan 2 maanden ruim 200 euries bij elkaar gefotografeerd..
Loes, ik woon in Rotterdam!en ben ook regelmatig op Vooren putten en in de hoekse waard
SteffiiY schreef:Tallie1979 schreef:Suus zal wel blij zijn met mijn drukke bezigheid, die krijgt 2% van al mijn verdiensten, heb in iets minder dan 2 maanden ruim 200 euries bij elkaar gefotografeerd..
Jeetje wat ga jij hard, hoeveel euro heb je al in totaal?