Ik vraag me af hoe je dat doet onopvallend zijn, terwijl je geinteresserd bent maar ook een foto maakt...als mijn vrienderbij is durf k het wel...laat ik hem gewoon praten en ik fotootje maken...ja even kijken of hij bij de meubels past
hahaha Moet nu even terugdenken aan de biercheck...
We gingen lekker met zn tweeen naar de bios, kaartjes opgehaald en het duurde nog 45 min. Dus ik zei er is een supermarkt in de buurt daar wil ik even heen (goedkoper m&m's en cola ipv dure bij de bios maargoed) dus wij lopen...na 10 min..."hoever is het nog hadden we niet beter daar wat kunnen kopen dan hadden we kunnen relaxen" Toen we er waren ging hij op zoek naar lekkers en spraken af te meeten bij de kassa....dus na aantal minuten komt vriendlief om de hoek kijken " wat ben je in vredesnaam allemaal aan het doen (kijkt op mijn telefoon) o nee he niet weer dat spel...daarom wilde je persé naar een supermarkt"
ja en je moet Roamler gewoon zien als een opdrachtgever...tenminste bij de betaalde opdracht...alle informatie die van belang zijn zo goed mogelijk doorspelen zodat je opdrachtgever de klanten kan tevredenstellen
Daarom vind ik aanmelden zonder invite beetje minder slimme zet van Roamler...
hier in mijn woonplaats zitten er stuk of 4/5 die nu nog steeds op 0 xp level 1 zitten
Anne_mieke88
Geplaatst: 22-06-12 16:43
Wendy1978 schreef:
Och.. ze doen het niet voor niets moeten we maar denken toch
denkelijk waren er roamlers tekort anders gooien ze het niet open lijkt me...
dat zal best....maar ik heb echt lopen zwoegen voor een invite en toen had ik er eindelijk 1 en dan word het de week erna opegegooid... Ze zullen vast hun redenen hebben, net als dat ik een reden heb dat ik het oneerlijk vind