700 waarde 500 waardeDroompaard40 credits7000 Not bad.. not bad at all!Ahhh! Wat lief, bedankt voor het paascadeau!Jij ook, of nou ja iedereen, een fijn Pasen!
Stal Freedom24: Uitrusting voor 1 paard (doorgeven via contact)25: Droompaard (doorgeven via contact)19: Uitrusting voor 1 paard (doorgeven via contact)77: 300 waarde voor 1 paard (doorgeven via contact)50: 7000Yes weer droom paardjeBedankt paashaas. Jij ook fijne paasdagen
https://equi-vida.weebly.com/hemlocks-darco.htmlEerst even deze showen ^^Zojammer. Door de drukte dit keer niet mee gedaan aan de loterij.. baal
Devillicious schreef:Zojuist level 8 behaald. Nog erg in twijfel welk gebied ik wil vrijspelen.Team victoria
Devillicious schreef:Zojuist level 8 behaald. Nog erg in twijfel welk gebied ik wil vrijspelen.Team western australia!
Sweetgirl1 schreef:Ik weet niet wat voor droompaard ik zal makenEen super gave quarter die je aan mij verkoopt voor een goede prijs . Als iemand anders nog een qh heeft?
Thanks paashaas Ik heb goedkeuring gegeven Shadwell stud! Veel plezier met het veulentje, ben benieuwd Ben benieuwd wel ras het was trouwens, ik had echt geen idee
Kom ik aan met formuliertjes, atm. En sorry, het zijn er direct ook weer zoveel. Ik kan trouwens niet naar Forest's Ayashe haar paardenprofiel toe. Kom op de voorpagina uit van de website.
M_ontana schreef:Sweetgirl1 schreef:Ik weet niet wat voor droompaard ik zal makenEen super gave quarter die je aan mij verkoopt voor een goede prijs . Als iemand anders nog een qh heeft?Ik heb geen quarter gekozen haha