Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:14

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:20

Dankjewel! Ik was een beetje aan het twijfelen of ik het formeel ging houden, maar heb het nu uit een onderzoekend oog gedaan zodat het formeel maar toch wel open leest.

Edit: ga die van jouw uiteraard nu even lezen *D
Laatst bijgewerkt door AlwaysH op 04-06-16 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:21

Travel_me schreef:
Ik heb vandaag even op een rijtje gezet wat ik eigenlijk kwijt was in Indonesië. Bijna niks XD
http://www.justtravelme.nl/budget-2/budget-indonesie/

Dat is inderdaad belachelijk weinig, ik moet zeker eens overwegen om daar binnenkort eens naar toe te gaan. Zeker als ik bedenk wat ik moet uitgeven aan accommodatie tijdens mijn volgende reis: tussen de 800 en 1000 euro voor twee weken -O-

AlwaysH

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:27

Super leuk stuk Travel_me, mijn complimenten!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:21

Ik vind het een goed filmpje! Je houding is netjes en je legt het goed uit. Wel vond ik je tijdens de uitleg (toen het paard stil stond) slecht te verstaan. Ik had mijn laptop volume en YouTubevolume allebei op 100 staan en nog was het bijna niet te horen, haha.

Leuke muziek keus ook. :))
(One Direction, haha)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:30

Isabel_k schreef:
Ik vind het een goed filmpje! Je houding is netjes en je legt het goed uit. Wel vond ik je tijdens de uitleg (toen het paard stil stond) slecht te verstaan. Ik had mijn laptop volume en YouTubevolume allebei op 100 staan en nog was het bijna niet te horen, haha.

Leuke muziek keus ook. :))
(One Direction, haha)

Vind ik ook, echt heel erg jammer! Wilde eerst een voiceover doen maar dit was niet mogelijk omdat ik dat niet kon doen met mijn hele gezin er omheen! Heb het proberen op te lossen door de belangrijke dingen te typen. Maar super lief dat je mijn houding netjes vindt, het is erg lastig als ik overal op moet letten en moet praten, haha! Overigens is Ray ook echt een Tuiger dus hij zit sowieso erg lastig -O-

Edit; Ja mooie muziek he *D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 00:03

Leuk filmpje! Ik heb em wel zonder geluid moeten kijken, het geluid werkt niet meer op mijn oude laptop :=

Ik heb ook weer een nieuwe post.
Een paar dagen geleden eentje over taugé, en die van vandaag gaat over vlierbloesemsiroop en vlierbloesemwijn zelf maken. Vooral de siroop is leuk om zelf te maken, en de vlier staat op het moment overal mooi in bloei :j
http://www.abcreatief.com/LEKKER/de-vli ... -in-bloei/

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 00:07

8nnemiek, dan heb je echt geluk dat ik er deels ondertiteling bij had!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 07:10

Leuke blog over Vlierbloessem. Ik zou er geen geduld voor hebben. :+

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 09:04

Ik krijg mijn Social Media widget niet werkend. (Instagram, Youtube en FB). Instagram doet het wel, maar de rest niet. Heeft iemand een idee of een tip?

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 09:28

AlwaysH, leuk filmpje, je praat precies op een goed tempo en duidelijk vind ik. En jeetje, ik heb me zitten verbazen hoe braaf jouw paard stil blijft staan! :P

Jummie, vlierbloesem! Zó lekker! Ik ga je recept uitproberen hoor!

Goede tips, Eva! Ik krijg helemaal zin om mijn backpack in te pakken voor een reis (terwijl ik niet eens weg ga dit jaar...) :D

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 09:31

happypaardje schreef:
AlwaysH, leuk filmpje, je praat precies op een goed tempo en duidelijk vind ik. En jeetje, ik heb me zitten verbazen hoe braaf jouw paard stil blijft staan! :P

Jummie, vlierbloesem! Zó lekker! Ik ga je recept uitproberen hoor!

Goede tips, Eva! Ik krijg helemaal zin om mijn backpack in te pakken voor een reis (terwijl ik niet eens weg ga dit jaar...) :D

Haha, dankjewel! Ik ook hoor, alleen hij was echt moe (hij staat ook te hijgen), daarna heb ik hem uitgedraaft, uitgestapt en was het goed, anders zou hij het denk ik begeven :P . Normaal staat hij echt niet makkelijk stil en loopt heel zachtjes door ipv echt stil te gaan staan. Kwam denk ik doordat mijn vader er bij stond, dan wilt hij daar naartoe :')

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 09:32

Aah, dat scheelt wel inderdaad :P Nouja, wel zo handig voor een filmpje! Ik zou het met die van mij niet moeten proberen xD

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 09:40

happypaardje schreef:
Aah, dat scheelt wel inderdaad :P Nouja, wel zo handig voor een filmpje! Ik zou het met die van mij niet moeten proberen xD

Zeker waar :')

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 20:32

Leuk filmpje AlwaysH! Je legt het goed uit :).

Ik heb nu ook de app Pandahaus Equestrian gedownload, ben benieuwd haha! Merk dat mijn Instagram wel iets groeit, dus dat is mooi. Nieuwe video staat bijna online en komt morgen terug in mijn blogpost. Vanaf dinsdag begint mijn stage bij twee grote bloggers, waar ik echt enorm veel zin in heb en hopelijk ook veel ga leren voor mijn eigen blog :D.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 21:49

Bedankt iedereen voor de complimenten! Vind het erg gaaf dat de volwassenen hem ook leuk vinden :))

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 09:53

Goedemorgen! Vandaag heb ik een blogpost online over ruiterfitheid. Daarnaast ben ik mijn wedstrijdverslag vlog aan het exporteren, deze komt vanmiddag online. Ook had ik vanmorgen personal training wat ook weer gefilmd is :)

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:26

MilleniumK schreef:

Ik heb nu ook de app Pandahaus Equestrian gedownload, ben benieuwd haha! Merk dat mijn Instagram wel iets groeit, dus dat is mooi. Nieuwe video staat bijna online en komt morgen terug in mijn blogpost. Vanaf dinsdag begint mijn stage bij twee grote bloggers, waar ik echt enorm veel zin in heb en hopelijk ook veel ga leren voor mijn eigen blog :D.

Wat is je naam op pandahaus? Dan voeg ik je even toe

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:32

HorseSandS schreef:
MilleniumK schreef:

Lifeofkirstennl :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:00

Hoi iedereen, ik kom mij ook melden.

Afgelopen december het bloggen geprobeerd, maar doordat ik het ontzettend druk kreeg met stage in Nieuw Zeeland + niet de ideale ruimte had om te bloggen (slaapkamer met 8 mensen delen), ben ik destijds gestopt.

Merk wel dat ik het erg mis, het creëren van iets nieuws. Ik zou graag wat creatiever bezig willen zijn. Misschien stationary gaan ontwerpen, of een cursus interieur design. Ik ben er nog niet helemaal over uit, maar ik vond een blog wel een mooi opstapje om mee te beginnen. Iets creëren wat helemaal van jou is en wat kan groeien.

Anyway, hier is mijn blog; https://sannealkema.wordpress.com/
Ik blog voornamelijk over lifestyle, reizen, het wonen in Nieuw Zeeland, voeding en sport.

Mijn eerste post is net vandaag online, en de volgende staat gepland voor morgen. Ik wil elke dinsdag en zaterdag een artikel plaatsen, en op maandag een moodboard voor die week. Zodat ik een beetje de structuur erin hou. Hoop uiteindelijk te kunnen werken naar 3/4 artikelen per week, of misschien zelfs elke dag! Maar dit is tot nu toe de ruwe opzet, de schets zegmaar. Ik wil uiteindelijk ook mijn eigen domein naam en een meer gepersonaliseerde website, maar dat is allemaal voor later. Eerst maar eens artikelen schrijven.

Een klein stukje over mijzelf;
Ik ben Sanne en word komende zaterdag 21. Ik woon in Auckland, Nieuw Zeeland, maar ben momenteel weer even in Nederland. Ik heb een vriend in Nieuw Zeeland en zodra ik in juli weer terugvlieg gaan we ook samenwonen.

Ik volg al enkele blogs in dit topic, of volgde in ieder geval, maar wil dat ook weer wat meer gaan oppakken.

Nou, ik heb er in ieder geval veel zin in! Mocht iemand tips hebben voor mijn blog laat het me alsjeblieft weten! *\o/*

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:01

Citaat:

Citaat:
Lifeofkirstennl :)

Gedaan :D dankje
Laatst bijgewerkt door AafKusLife op 06-06-16 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:02

Welkom __Sannne :D *\o/*

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:04

Dankjeee *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:06

Welkom Sanne! Je blog is alleen als privé gemarkeerd, als ik op de link klik kom ik bij een inlogscherm :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:11

Emmaa_ schreef:
Welkom Sanne! Je blog is alleen als privé gemarkeerd, als ik op de link klik kom ik bij een inlogscherm :)

Hahahahhahahahha fail :')

had hem op prive gezet omdat ik er nog mee bezig was, vergeten om hem op openbaar te zetten. Nu staat ie wel op openbaar :)