Ik heb vandaag: 10 tips voor een beginnende backpacker
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Travel_me schreef:Ik heb vandaag even op een rijtje gezet wat ik eigenlijk kwijt was in Indonesië. Bijna niks XD
http://www.justtravelme.nl/budget-2/budget-indonesie/
Isabel_k schreef:Ik vind het een goed filmpje! Je houding is netjes en je legt het goed uit. Wel vond ik je tijdens de uitleg (toen het paard stil stond) slecht te verstaan. Ik had mijn laptop volume en YouTubevolume allebei op 100 staan en nog was het bijna niet te horen, haha.
Leuke muziek keus ook.
(One Direction, haha)
happypaardje schreef:AlwaysH, leuk filmpje, je praat precies op een goed tempo en duidelijk vind ik. En jeetje, ik heb me zitten verbazen hoe braaf jouw paard stil blijft staan!![]()
Jummie, vlierbloesem! Zó lekker! Ik ga je recept uitproberen hoor!
Goede tips, Eva! Ik krijg helemaal zin om mijn backpack in te pakken voor een reis (terwijl ik niet eens weg ga dit jaar...)
MilleniumK schreef:Leuk filmpje AlwaysH! Je legt het goed uit.
Ik heb nu ook de app Pandahaus Equestrian gedownload, ben benieuwd haha! Merk dat mijn Instagram wel iets groeit, dus dat is mooi. Nieuwe video staat bijna online en komt morgen terug in mijn blogpost. Vanaf dinsdag begint mijn stage bij twee grote bloggers, waar ik echt enorm veel zin in heb en hopelijk ook veel ga leren voor mijn eigen blog.
HorseSandS schreef:MilleniumK schreef:Leuk filmpje AlwaysH! Je legt het goed uit.
Ik heb nu ook de app Pandahaus Equestrian gedownload, ben benieuwd haha! Merk dat mijn Instagram wel iets groeit, dus dat is mooi. Nieuwe video staat bijna online en komt morgen terug in mijn blogpost. Vanaf dinsdag begint mijn stage bij twee grote bloggers, waar ik echt enorm veel zin in heb en hopelijk ook veel ga leren voor mijn eigen blog.
Wat is je naam op pandahaus? Dan voeg ik je even toe