Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Noortjuuhh schreef:Hallo mensjes! Ik heb eens even dit topic doorgelezen en ik heb een vraagje. Een tijdje geleden speelde ik dit spel ook, maar vond ik het al snel saai omdat je persee starrider moest zijn. Is dat nog steeds zo?
, anders verdienen ze er geen geld aan en kunnen ze het spel niet verbeteren en gaat het spel failiet ( of hoe je dat ook schrijft
)
love_horse1 schreef:Noortjuuhh schreef:Hallo mensjes! Ik heb eens even dit topic doorgelezen en ik heb een vraagje. Een tijdje geleden speelde ik dit spel ook, maar vond ik het al snel saai omdat je persee starrider moest zijn. Is dat nog steeds zo?
Ja en dat blijft zo (denk ik), anders verdienen ze er geen geld aan en kunnen ze het spel niet verbeteren en gaat het spel failiet ( of hoe je dat ook schrijft
)
Maar ik vind het het echt waard het geld wat je er aan uit geeft !
Noortjuuhh schreef:love_hors
[quote="Noortjuuhh schreef:Hallo mensjes! Ik heb eens even dit topic doorgelezen en ik heb een vraagje. Een tijdje geleden speelde ik dit spel ook, maar vond ik het al snel saai omdat je persee starrider moest zijn. Is dat nog steeds zo?
Ja en dat blijft zo (denk ik), anders verdienen ze er geen geld aan en kunnen ze het spel niet verbeteren en gaat het spel failiet ( of hoe je dat ook schrijft
)
love_horse1 schreef:Noortjuuhh schreef:Hallo mensjes! Ik heb eens even dit topic doorgelezen en ik heb een vraagje. Een tijdje geleden speelde ik dit spel ook, maar vond ik het al snel saai omdat je persee starrider moest zijn. Is dat nog steeds zo?
)
)
[/quote]
( ik ben ook zo blond
) love_horse1 schreef:liliekska schreef:hoe haal je je cap eraf op die foto met je fries?
Vraag ik me ook af
L0veMyHorse schreef:JustMyZtje schreef:heee
ik ben weer uit mijn club, er was ruzie. nu gaan ik en ( ooooo ik weet je naam niet op bokt SORRYYY)
een club maken. wel een engelse en je moet minimaal level 10 zijn. we zijn nog bezig ermee
Ik wil er in!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was er dan in je oude club? Was dat gvd?