Jeutje zo haal ik je toch noooooit in Je typt geloof ik ongeveer net zo veel als ik, dus ik blijf heel consequent achter je aan hobbelen Zeg, ga jij niet nog op vakantie ofzo?
Ik heb nu precies 7150000 keys. Nu nog of ik de getallen zo mooi rond kan houden (Mijn autopulse lijkt stuk te zijn... Dus moet ik 't zelf maar zo veel mogelijk in de gaten houden )
Oeh cool Shanna! Maarreh, "from scratch"... Je titel komt me wel heel bekend voor, ga je niet valsspelen door verder te schrijven aan waar je al mee bezig was?
Destination
Geplaatst: 16-07-11 21:04
Annash schreef:
Waarom is dat jammer? Omdat jij weg bent of?
Ja, omdat ik dan weg ben. Ik kan toch nooit op de eerste pagina komen
xxxdesixxx? Dan doe je het toch best netjes? Van de 5 direct boven je is er maar 1 minder lang bezig dan jij. Moet best haalbaar zijn om nog flink wat plaatsjes te stijgen op termijn
Edit: op heel pagina 2 staan er maar 6 die minder lang bezig zijn dan jij. Dát zijn je echte concurrenten, de rest haal je op den duur wel in
Oeh cool Shanna! Maarreh, "from scratch"... Je titel komt me wel heel bekend voor, ga je niet valsspelen door verder te schrijven aan waar je al mee bezig was?
Nee, want ik had eigenlijk nog niks Daarbij heb ik het een heel stuk uitgebreid. Ik had hooguit 2 pagina's geloof ik... miss iets meer. Maar ook dat skip ik (ik heb net al een nieuw document gemaakt) dus het komt allemaal goed Ik moet alleen de verleiding weerstaan om nu door te gaan met schrijven, nadat ik vanavond een outline voor ieder hoofdstuk heb gemaakt. Overigens moet ik eerlijk bekennen dat na de toevoeging de titel niet heel passend meer is. Maar als werktitel laat ik het maar even zo.
Wat lees ik nu, ook al een Nanowrimo in Augustus? Speciaal voor tijdens het camperen? Misschien wel een leuke uitdaging, alleen ben ik nog niet klaar met de lijnen van mijn verhaal, dus misschien kan ik dan ter voorbereiding een soort voorgeschiedenis schrijven.
Shanna, ga je nu aan dat verhaal beginnen over die vrouw wat je me had laten lezen, of is dit een nieuwe gedachtekronkel? Succes ermee!
Dat is 'm Sander! Alleen heel wat toegevoegd en flink uitgediept! Maar schrijven mag ik nog niet. Oh mén mijn handen jeuken echt. Dus tot augustus mag ik alleen de details etc. uitwerken.