Niet dat mijn Engels foutloos is natuurlijk (al denkt iedereen altijd dat ik Amerikaans ben, wat behoorlijk irritant is
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Niet dat mijn Engels foutloos is natuurlijk (al denkt iedereen altijd dat ik Amerikaans ben, wat behoorlijk irritant is
) 

Ik vind 't zo leuk dat 't echt populair wordt nu
Toen 't weer begon in 2005 had echt nog bijna niemand ervan gehoord 
Dan valt 't wel mee 
Dat ding heb ik geloof ik amper nog veranderd sinds ik begon, twee jaar geleden.. (Zijn de spellingsfouten meteen ook weg
)
In maart begint het nieuwe seizoen toch? Fiffill schreef:Hij heeft bijna 8000 followers nu dus dat scheelt ook natuurlijk.
100.000 notes wordt de volgende mijlpaal
Je wilt trouwens niet weten hoe vaak ik Sherlock/Martin Freeman gerelateerde grappen voorbij zie komen als reactie op zijn foto's/gifsNarrr schreef:Weet iemand hoe het kan dat ik vaak niet kan rebloggen en eigenlijk nooit mensen kan volgen?
Wat gebeurd er dan?
Yasmine schreef:Nee, met Dr Who kan je inderdaad best beginnen toen ze opnieuw zijn begonnen, met de 9th Doctor (Christopher Ecclestone). En dan verder naar David Tennant (10th Doctor) en Matt Smith (11th Doctor)

Meestal tags als nature, trees, tree, sunset, sun, sunlight, light, outside en dat soort oliebol.
Julia schreef:Ik vind het echt niet cool dat ik gewoon echt geen followers krijg en mensen mijn foto's niet rebloggen. Ik tag me dood, maar ik weet echt niet wat ik verkeerd doe.
Piekosjj schreef:Nog maar 1 episode vn Serlock te gaan, eigenlijk wil ik 'm niet kijken want ik weet veels te goed hoe 'ie afloopt
Dat was niet leuk 
't Nieuwe deel is zeker in te halen
(Zeker als je zo'n type bent als ik, dan ben je binnen no-time weer bij
Maar goed, da's niet echt goed voor je overige activiteiten
) TE5 schreef:Piekosjj schreef:Nog maar 1 episode vn Serlock te gaan, eigenlijk wil ik 'm niet kijken want ik weet veels te goed hoe 'ie afloopt
Arme jij![]()
Dat was niet leuk
![]()
Tianbelli schreef:Wat een prachtige tumblr's komen er hier voorbij,
ben pas begonnen het lijstje op pagina 73 af te gaan en heb er al superleuke bijgezien.
Nou heb ik een vraag, wat is er zo leuk aan het 'endless scrolling'?
Ik vind het het meest irritante ding dat er is, scrollen, telkens laden ...
wachten, wachten, wachten.. oke, scrol, laden, wachten wachten wachten.
Zal wel aan m'n pc liggen, maar ik klik dus liever door naar de vorige pagina.
Is dat netter/mooier volgens jullie, dat endless scrolling?

Tianbelli schreef:Wat een prachtige tumblr's komen er hier voorbij,
ben pas begonnen het lijstje op pagina 73 af te gaan en heb er al superleuke bijgezien.
Nou heb ik een vraag, wat is er zo leuk aan het 'endless scrolling'?
Ik vind het het meest irritante ding dat er is, scrollen, telkens laden ...
wachten, wachten, wachten.. oke, scrol, laden, wachten wachten wachten.
Zal wel aan m'n pc liggen, maar ik klik dus liever door naar de vorige pagina.
Is dat netter/mooier volgens jullie, dat endless scrolling?
minouesmee schreef:Julia schreef:Ik vind het echt niet cool dat ik gewoon echt geen followers krijg en mensen mijn foto's niet rebloggen. Ik tag me dood, maar ik weet echt niet wat ik verkeerd doe.
Ik reblog best vaak van jou!