Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:35

Yvette, dank je! Ik verdraag koemelk inderdaad ook slecht, dus plantaardige yoghurt is dan echt een ideale vervanger.
Hippologic, leuk dat je kefir hebt! Melkkefir of waterkefir? Ik drink zelf al een paar jaar waterkefir, dus daar ga ik ook zeker eens een artikel over maken :j
En inderdaad, ideaal om op vakantie mee te nemen, dat heb ik vorig jaar ook gedaan :D

AlwaysH, mijn blogs staan op mijn eigen domein, en zijn gemaakt met Wordpress. Ik vind het ideaal. Heel gebruiksvriendelijk en toch heel veel mogelijkheden.

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:36

HorseSandS schreef:
Welkom terug Danitiapuck,
Gelijk ff geabonneerd op je kanaal :D

Dankjee!

En wat een leuke blogs allemaal!

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:50

Bunn schreef:
MilleniumK schreef:
@Bunn; wat maak jij ontzettend mooie foto's, net even op je brom & co site gekeken. Wauuuuw! *D Dat wil ik ook nog wel leren, wil deze zomer zo nu en dan ook wat evenementen bezoeken om vast te leggen.

Aww thanks. Ja, die tweede website is nog under construction. Had gehoopt hem deze week af te hebben, maar d'r is vanalles tussen gekomen. :')

Hahah ja ik vind hem erg tof! En die foto's _/-\o_

Travellust

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:59

Annemiek, wat een fijn blog zeg. Ik ga het zelf ook eens proberen te maken :)

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 10:15

Ik gebruik ook wordpress.com Nog geen eigen domein.

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 11:06

@Bunn: Oh wauw ik heb net ook even op je site gekeken! En wat een lekker sfeertje, vaak vind ik foto's van paardenevenementen zo standaard. Maar jouw foto's zijn echt tof!
En super mooie site! Simpel, maar toch heel stijlvol!

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 11:14

Op jouw eigen domein?

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 11:26

Zometeen komt er weer een vlog online van een tijdje terug. Ben benieuwd wat jullie er van vinden :). Mijn YT kanaal ga ik ook gebruiken voor andere video's, zodat die doelgroep breed blijft. Mijn blog wil ik (denk ik) toch voornamelijk gefocust houden op de paardensport, ruiterfitheid, fitness en voeding :)

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 11:48

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 11:58

Yvettee schreef:
@Bunn: Oh wauw ik heb net ook even op je site gekeken! En wat een lekker sfeertje, vaak vind ik foto's van paardenevenementen zo standaard. Maar jouw foto's zijn echt tof!

Aww, dankjewel! En dat klopt, het is een beetje extra werk, maar ik vind het wel leuk om 'n eigen sfeertje aan dat soort standaard foto's te geven. :j

Leuk Kirsten! Ik ga hem strakjes in m'n pauze even kijken. :o

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 12:31

Bunn schreef:
Yvettee schreef:

Aww, dankjewel! En dat klopt, het is een beetje extra werk, maar ik vind het wel leuk om 'n eigen sfeertje aan dat soort standaard foto's te geven. :j

Leuk Kirsten! Ik ga hem strakjes in m'n pauze even kijken. :o

Leuk Ben benieuwd wat je er van vind :)

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 12:32

Even een vraagje; welke middelen gebruiken jullie om je blog/YouTube kanaal te promoten?

Ik zelf gebruik:
Instagram, Facebook, Twitter. Ben wel benieuwd wat jullie gebruiken en eventueel waarom

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:01

Net gekeken en ik vind het een leuke vlog: netjes gemonteerd ook! Je moet gewoon restaurantjes-reviewer worden. O:)

Ik heb Instagram, Facebook, Tumblr en Twitter. Op Instagram (2600+) ben ik het actiefst, maar daar bereik ik vooral buitenlandse volgers, Facebook (230+) is voornamelijk voor de Nederlanders. Met Twitter (20+ :') ) doe ik niets en met Tumblr eigenlijk ook niet, maar om een gekke reden heb ik daar wel veel volgers (150+)/notes (gemiddeld 500+ per post, met een aantal die over de 2000+ gaan). Tumblr gebruik ik eigenlijk voor m'n persoonlijke inspiratie, heb daar eigenlijk zonder reden een subaccount aangemaakt waar ik dan m'n eigen foto's en linkjes post.

Ik heb trouwens ook een YT-kanaal, maar ik heb nog geen tijd gehad om aan video's te beginnen. Moet eerst maar eens frequent blogposts leren posten. :o :D

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:10

Bunn schreef:
Net gekeken en ik vind het een leuke vlog: netjes gemonteerd ook! Je moet gewoon restaurantjes-reviewer worden. O:)

Ik heb Instagram, Facebook, Tumblr en Twitter. Op Instagram (2600+) ben ik het actiefst, maar daar bereik ik vooral buitenlandse volgers, Facebook (230+) is voornamelijk voor de Nederlanders. Met Twitter (20+ :') ) doe ik niets en met Tumblr eigenlijk ook niet, maar om een gekke reden heb ik daar wel veel volgers (150+)/notes (gemiddeld 500+ per post, met een aantal die over de 2000+ gaan). Tumblr gebruik ik eigenlijk voor m'n persoonlijke inspiratie, heb daar eigenlijk zonder reden een subaccount aangemaakt waar ik dan m'n eigen foto's en linkjes post.

Ik heb trouwens ook een YT-kanaal, maar ik heb nog geen tijd gehad om aan video's te beginnen. Moet eerst maar eens frequent blogposts leren posten. :o :D

Haha dankjewel! Vind restaurants reviewen ook heel leuk om te doen, t is alleen zo duur als je t in t begin nog allemaal zelf moet betalen :p.

Ja ik ben geabonneerd op je kanaal, ben benieuwd wat je er uiteindelijk mee gaat doen :). Ik probeer nog wel steeds meer mijn Instagram te laten groeien, dat vind ik nog best lastig.. Gelukkig heb ik vrijdag mijn nieuwe telefoon die ook betere foto's maakt, waardoor het makkelijker is om meerdere keren per dag goeie foto's te plaatsen.. :)

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:27

MilleniumK schreef:
Ja ik ben geabonneerd op je kanaal, ben benieuwd wat je er uiteindelijk mee gaat doen :). Ik probeer nog wel steeds meer mijn Instagram te laten groeien, dat vind ik nog best lastig.. Gelukkig heb ik vrijdag mijn nieuwe telefoon die ook betere foto's maakt, waardoor het makkelijker is om meerdere keren per dag goeie foto's te plaatsen.. :)

Haha, dat weet ik zelf ook nog niet zo. Hopelijk video's voor bij productreviews (niet met daarin de uitleg, maar you know: van die leuke begeleidende beelden) en misschien leuke compilaties van evenementen. :j Ding is alleen dat fotografie prioriteit heeft: dus als ik naar een meerdaags evenement kan dan zou ik 'n dag kunnen filmen en 'n dag kunnen fotograferen. Meestal heb ik alleen de tijd niet om twee of meer dagen ergens te spenderen. :o

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:38

Bunn schreef:
MilleniumK schreef:

Haha, dat weet ik zelf ook nog niet zo. Hopelijk video's voor bij productreviews (niet met daarin de uitleg, maar you know: van die leuke begeleidende beelden) en misschien leuke compilaties van evenementen. :j Ding is alleen dat fotografie prioriteit heeft: dus als ik naar een meerdaags evenement kan dan zou ik 'n dag kunnen filmen en 'n dag kunnen fotograferen. Meestal heb ik alleen de tijd niet om twee of meer dagen ergens te spenderen. :o

Ja dat zijn leuke dingen inderdaad! En vooral doen wat jij leuk vind en je goed bij voelt :). Heb je veel evenementen gepland staan om te bezoeken?

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:42

MilleniumK schreef:
Bunn schreef:

Ja dat zijn leuke dingen inderdaad! En vooral doen wat jij leuk vind en je goed bij voelt :). Heb je veel evenementen gepland staan om te bezoeken?

Vooralsnu staat op m'n zomerplanning (bijna) alles op Valkenswaard, CHIO Rotterdam en 'n polokampioenschap in Friesland. Moet nog even kijken of ik wat grote lokale spring- of eventingwedstrijden bezoek (ding is dat ik daar dan meestal zelf start, dus dat is niet heel handig := ). En dan nog wat kleine pony- en paardenwedstrijden hier in de buurt, maar dat is dan fotografie voor de nabestelling. :j

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 14:16

Bunn: Leuk! Welke dag(en) ga je naar CHIO?

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 14:28

MilleniumK schreef:

Dat gaat of de vrijdag worden of de zondag. Bij voorkeur vrijdag, maar moet even kijken hoe m'n planning er tegen die tijd uit ziet. :j

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 14:49

Bunn schreef:
MilleniumK schreef:

Dat gaat of de vrijdag worden of de zondag. Bij voorkeur vrijdag, maar moet even kijken hoe m'n planning er tegen die tijd uit ziet. :j

Leuk! Ik ben er zelf ook vrijdag! :)

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 14:55

MilleniumK Leuke vlog heb je gemaakt!

Ik heb zelf ook wel een YouTube account (denk ik), maar ik ga eerst gewoon verder met bloggen en ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 16:09

Ik gebruik vooral Instagram, want wil niet dat mijn hele familie al mijn video's mee gluurt :')

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 16:14

Kirsten ik ga je vlog thuis even bekijken.

Chantal kan ik je volgen?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 16:16

AlwaysH schreef:
Ik gebruik vooral Instagram, want wil niet dat mijn hele familie al mijn video's mee gluurt :')

:')
Dat lijkt me inderdaad het vervelendste van het hele vloggen.. Niet de vreemden, maar eigen familie :')

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 17:04

MilleniumK schreef:
Even een vraagje; welke middelen gebruiken jullie om je blog/YouTube kanaal te promoten?

Ik zelf gebruik:
Instagram, Facebook, Twitter. Ben wel benieuwd wat jullie gebruiken en eventueel waarom

Facebook (1800+) en een aantal groepen waar ze het leuk vinden als ik het post. *\o/*

Twitter (1600) zit aan mijn Fb maar om de dag tweet ik ook en deel ik tweets. Begint wat leuker nu te worden.

Tumbl (geen idee hoeveel, aardig wat) en bloglovin' ook. Mijn WP wordt automatisch daar geplaatst.

Ik heb geen instagram.
Bokt (maar dat zijn maar een handje vol mensen, maar wel altijd leuk)

Gisteren had ik maar liefst 20 bezoekers via google! Dat worden er ook steeds meer.

Mijn YT loopt nog helemaal niet zo. Mijn kanaal is net boven de 10.000 views geraakt en ik heb 113 abonnees. Ik heb afgelopen jaren aan bovenstaande sm gewerkt, dit jaar staat yt op het programma.
Nouja ik mag eigenlijk niet klagen :o Dit kanaal doet het al beter dan mijn vorige kanaal die ik 5 jaar had. Deze heb ik 1,5 jaar.