Bij mij doet de code het niet. Ohja, ik ben er een hele tijd uit geweest en heb ook een hele tijd niet gespeeld, vanwege schooldrukte enzo. Maar ik ben jullie wel al die tijd blijven volgen in het topic
niks, of je moet een pony willen kopen, maar je moet geen pony gaan kopen alleen om die race te doen
dieseliris
Geplaatst: 21-12-13 17:22
Karla_1999 schreef:
niks, of je moet een pony willen kopen, maar je moet geen pony gaan kopen alleen om die race te doen
ik kan geen pony betalen dus kan ik deze queset nie doen?
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-13 17:24
nee, zonder pony kan dat niet, maar dan heb je er ook helemaal niks aan, want die race (die je dus aan het opbouwen bent) kun je alleen rijden met een pony
Zeeuwtje68
Geplaatst: 21-12-13 17:42
ugh soms wou ik dat ik maar 2 paarden had pfff nu rij ik alleen maar op mijn arabier en pony voor de races. ik heb trouwens laat gisteren rond 1 am 2 am de races gedaan en vandaag had ik er maar 3 te doen. dus morgen pas weer. mijn arab is nu level 4. en ja de rest train ik dus niet meer totdat deze level 15 is. oh nog iets hoe doen jullie die rabbit race? ik kan het dus echt niet pffff lol
maar ja als ik een leuk paard zie wil ik dus ook hebben..en nu heb er dus 6 en 1 pony
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-13 17:57
ik heb precies het zelfde! ik moet me altijd echt heel erg inhouden om dat paard dan te kopen