Mijn vriend heeft zelf ook WhatPulse. Hij heeft alleen geen team. Heb al geprobeerd hem over te halen lid te worden van het Bokt-team (onder het mom "dan kan 'ie ons best helpen als 'ie toch geen team heeft") maar helaas, "dat is voor paardenmeisjes!"
Mijn vriend heeft geen idee wat WP is, maar goed hij ziettoch niet dat het aanstaat Heb hem op automatisch pulsen gezet En als ie het vraagt, zou ik niet weten wat het is :p
Paardenmeisjes? Nonsens, voor een nummer 1-positie was ik ook bereid om over te stappen naar Bokt. Wat is trouwens de lol zonder team? Dan speel je alleen voor jezelf.
Fijn statje trouwens! Ik heb nu precies 15,1 miljoen keys en ik puls nu alleen nog om de 100.000 keys, dan kan ik mooie printscreens maken
Haha ik snap het ook niet helemaal... Maar denk dat wel meespeelt dat hij qua keys nog laaaang niet aan een nummer 1 positie kan komen (top 100 moet net lukken ). Voor jou was de keuze natuurlijk makkelijk
Maar ik heb een beetje de indruk dat 'ie het niet als competitie ziet, maar het vooral leuk vindt om te zien hoe veel hij typt