Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 12:10

AlwaysH schreef:
MilleniumK schreef:
Ik zit er (weer) aan te denken om elke week ook 1 gewone vlog online te plaatsen. Over 1 dag of max 2 dagen. Om mijn doelgroep groot te houden omdat ik ook meer doe dan alleen paard gerelateerde dingen.. Hoe denken jullie daar over?

Ik doe ook meer dan alleen paarden, lijkt mij wel een leuk idee!

Oke, dankjewel!

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 12:30

Yvettee schreef:
danitiapuck schreef:
Ik ben ook op zoek naar een nieuw edit programma, premiere pro leek mij inderdaad ook heel fijn! Maar hoe zit dat precies met een abonnement etc? :o

Ik heb even geabonneerd, super leuk kanaal :D

Ik heb mijn abonnement via surfspot aangeschaft. Aangezien ik student ben kon ik hem daar met een fijne korting kopen :D Aan je bericht te zien (dat je examens hebt gehad) ben je waarschijnlijk dus nog geen student, ik weet niet of adobe zelf ook wel eens van die kortingsacties heeft. Maar je kunt sowieso wel de proefversie voor een maandje downloaden! Dan kun je de eerste maand wel al vooruit haha!

Ik zal even op zoek gaan naar kortingen :o De proefversie is inderdaad wel een goed idee! Maar is dit dan ook weer makkelijk 'op te zeggen' of moet je dan direct de volgende maand automatisch betalen?

@MilleniumK en @AlwaysH: Ik probeer ook mijn 'doelgroep' zo breed mogelijk te houden, maar ik focus mij wel het meest op de paarden :)

MilleniumK

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 13:03

Danitiapuck -> ik gebruik zelf ook premiere pro, maar ook via school gekocht met surfspot. Ik zelf vind het een fijn programma, maar het is best lastig, ik snap er nu ook nog niet echt heel veel van. Vanaf volgende week loop ik bij twee bloggers stage die final cut pro gebruiken, dus ik ben heel benieuwd hoe dat werkt.

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 13:06

@MilleniumK: Daar ben ik ook wel benieuwd naar!

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 13:37

Gaat het over video's editten?

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 15:58

AlwaysH schreef:
Gaat het over video's editten?

Yes :)

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 15:59

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 16:10

Leuk blog Kirsten. Ik moet zeggen dat ik mij daarin wel herken.
Hier ligt het bloggen even stil door de thuis situatie.
Hopelijk binnenkort weer energie om te schrijven :)

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 17:51

gribaldi schreef:
Leuk blog Kirsten. Ik moet zeggen dat ik mij daarin wel herken.
Hier ligt het bloggen even stil door de thuis situatie.
Hopelijk binnenkort weer energie om te schrijven :)

Dankjewel! Wat vervelend dat je niet kan bloggen door je thuissituatie. Hopelijk kan je snel weer aan de slag :)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 18:35

Ik edit mijn normale video's gewoon met moviemaker,staat in HD op en loopt nooit vast in tegenstelling tot mijn Sony Vegas.

Hoe zijn jullie met jullie blog begonnen?

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 18:56

Vandaag deel 2/5 van The 5 essentials of Good Riding lessons gepubliceerd. Ik had natuurlijk geen foto van een beginnende ruiter op een 'schoolmaster', maar ik heb toch een toepasselijke foto bij de tekst weten te vinden. :D

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 19:43

Zo ik ben bijna klaar met een video over een training, waarin ik gewoon wat beelden laat zien tijdens het rijden. Deze koppel ik dan aan een artikel :). Vind editen echt leuk om te doen, maar ik snap nog helemaal niks van al die effecten, haha

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:10

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:26

Leuke video kirsten! Ik vind editten ook heel leuk, maar ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging ofzo :')

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:27

Welkom terug Danitiapuck,
Gelijk ff geabonneerd op je kanaal :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:48

MilleniumK schreef:
De video staat live: https://www.youtube.com/watch?v=bu6pJrU ... e=youtu.be . Er zat niet heel veel edit werk in, maar vond het - zoals ik hier boven al zei - wel leuk om te doen. Het is een filmpje wat bij een artikel hoort, vandaar dat ik er ook niet in praat oid. :)

Het liedje is wel heel erg lang zo.... 7 minuten. Het is voor een buitenstaander een beetje saai omdat je niet weet wat je kunt gaan verwachten. Ben er een beetje doorheen geskipt moet ik eerlijk zeggen. Mijn attentie span is erg kort. :+

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:50

Wat leuk, al die vloggers! Ziet er echt goed uit! Er komen leuke dingen voorbij.

Ik heb eindelijk mijn nieuwe blog online, over voeding die je zelf kan maken dmv fermenteren, kiemen, wecken, drogen.. over gezondheid.. plantaardig eten.. over natuurlijke ingrediënten en het verbouwen van groente in eigen tuin.. En mijn eerste post gaat over het zelf maken van plantaardige yoghurt :)
http://www.abcreatief.com/LEKKER
Tips over de website, de foto's, de layout, de leesbaarheid, gebruikersgemak en ook over de inhoud zijn echt van harte welkom!
De header moet ik nog aanpassen, daar wil ik zelf een mooie, brede aquareltekening voor maken.

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 00:57

8nnemiek schreef:
Wat leuk, al die vloggers! Ziet er echt goed uit! Er komen leuke dingen voorbij.

Ik heb eindelijk mijn nieuwe blog online, over voeding die je zelf kan maken dmv fermenteren, kiemen, wecken, drogen.. over gezondheid.. plantaardig eten.. over natuurlijke ingrediënten en het verbouwen van groente in eigen tuin.. En mijn eerste post gaat over het zelf maken van plantaardige yoghurt :)
http://www.abcreatief.com/LEKKER
Tips over de website, de foto's, de layout, de leesbaarheid, gebruikersgemak en ook over de inhoud zijn echt van harte welkom!
De header moet ik nog aanpassen, daar wil ik zelf een mooie, brede aquareltekening voor maken.

Ohh wat een super leuk artikel! Ik mag zelf geen lactose, dus plantaardige variaties zijn meer dan welkom hier!

En je laatste regel, wat stom dat ik daar zelf nooit aan heb gedacht! Drinkyoghurt mis ik soms toch wel. Maar het is inderdaad super makkelijk zelf te maken, dus dankjewel voor je tip!! :D

En ik ben benieuwd naar de rest van je artikelen!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 06:43

Ik heb zelf kefir dat is ook lekker en gezond. Ga ik dit jaar voor het eerst meenemen op vakantie.

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 06:49

Leuke blogs allemaal!
Ik kan mij vooral heel erg vinden in het artikel van MilleniumK. Het filmpje vind ik dan weer wat minder, omdat dit vrij langdradig is. :j

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 08:06

Met welke site is jullie blog gemaakt?

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 08:52

Eigen domein met daarop wordpress. :)

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:12

@Bunn; wat maak jij ontzettend mooie foto's, net even op je brom & co site gekeken. Wauuuuw! *D Dat wil ik ook nog wel leren, wil deze zomer zo nu en dan ook wat evenementen bezoeken om vast te leggen.

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:13

Isabel_k schreef:
Leuke blogs allemaal!
Ik kan mij vooral heel erg vinden in het artikel van MilleniumK. Het filmpje vind ik dan weer wat minder, omdat dit vrij langdradig is. :j

Dankjewel! Ja ik kan begrijpen dat het voor 'buitenstaanders' wat langdraadig is. Al moet ik zeggen dat ik het verdomd lastig vond om te knippen.. En ik het al best goed vond dat ie iets van 7 minuten is geworden, uit de 40 minuten durende film haha. Maar dankjewel! Ik ga er proberen wat mee te doen :)

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:14

MilleniumK schreef:
@Bunn; wat maak jij ontzettend mooie foto's, net even op je brom & co site gekeken. Wauuuuw! *D Dat wil ik ook nog wel leren, wil deze zomer zo nu en dan ook wat evenementen bezoeken om vast te leggen.

Aww thanks. Ja, die tweede website is nog under construction. Had gehoopt hem deze week af te hebben, maar d'r is vanalles tussen gekomen. :')