Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlwaysH

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 06:44

Oh zo bedoel je, haha!
Ik wil dit weekend trouwens de wedstrijd vloggen wang ik ga met een aantal meiden van onze kunstrolschaatsvereniging naar een camping omdat we twre dagen lang wedstrijd hebben. Zouden jullie zo'n vlog leuk vinden?

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 09:43

AlwaysH schreef:
Oh zo bedoel je, haha!
Ik wil dit weekend trouwens de wedstrijd vloggen wang ik ga met een aantal meiden van onze kunstrolschaatsvereniging naar een camping omdat we twre dagen lang wedstrijd hebben. Zouden jullie zo'n vlog leuk vinden?

Ja dat zijn zeker leuke vlogs! Ik ga volgende week ook weer eens vloggen, heb dan mijn debuut met het paard wat ik nu rijd :)

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 09:44

HorseSandS schreef:
Hoi Allemaal.

Ik ben nieuw hier en ga hier even rond snuffelen. Ik heb zelf een vlog over mijn werk als groom bij een professionelen stal. In de filmpjes leg ik veel dingen uit en laat ik veel zien.
Lijkt het je leuk neem dan een kijkje op mijn vlog. Ik vind het ook erg leuk om andere vlogs te ontdekken dus zet vooral je vlog in een reactie of stuur mij een berichtje en ik ga zeker kijken. :D

Groetjes Aafke (horseshitandshine)

Hoi, welkom! Bij wie groom je? :)

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 10:07

MilleniumK schreef:
HorseSandS schreef:
Hoi Allemaal.

Ik ben nieuw hier en ga hier even rond snuffelen. Ik heb zelf een vlog over mijn werk als groom bij een professionelen stal. In de filmpjes leg ik veel dingen uit en laat ik veel zien.
Lijkt het je leuk neem dan een kijkje op mijn vlog. Ik vind het ook erg leuk om andere vlogs te ontdekken dus zet vooral je vlog in een reactie of stuur mij een berichtje en ik ga zeker kijken. :D

Groetjes Aafke (horseshitandshine)

Hoi, welkom! Bij wie groom je? :)

Mijn stiefvader heeft een eigen stal. Wilgenhof Horses.

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 10:11

Wat veel nieuwe vloggers! Welkom! Ik zou het zelf nog steeds niet durven om te vloggen. Spreek nu tegenwoordig wel eens wat leerstof in op mijn telefoon voor tijdens het trainen, maar dat vind ik al vreselijk om te horen. Heb wel in Indonesië een aantal shots gemaakt, maar das meer voor zo'n reisfilmpje.

Ik heb vandaag een keuze berichtje geschreven. De Bromo of de Ijen. Twee vulkanen in het oosten van Java. http://www.justtravelme.nl/leonis-choic ... o-of-ijen/

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 10:14

Ah ik vind vloggen best leuk, ik denk steeds ' ach die mensen kennen mij toch nooit en zien me hierna nooit meer' :D. Ga binnenkort wel vloggen als ik met de eigenaar van t paard mee naar chio ga om te rijden, dat zijn wel toffe momenten om te vloggen :D

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 10:16

HorseSandS; ah wat leuk! Fijn dat je daar aan het werk kan :).

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 10:37

Ik vond het ook heel erg eng om te gaan vloggen en dacht wat zullen mensen er van denken (vooral de mensen die je kent). Maar ik krijg positieve reacties en zo zien en horen ze je altijd. Je vind het zelf iritant maar anderen vinden dat niet. En als je de filmpjes bewerkt enz en je kijkt daardoor naar jezelf raak je ook gewend aan jezelf haha.

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 11:48

Ja in het begin is het inderdaad heel confronterend, maar je raakt er best snel aan gewend!

En ik was in het begin ook echt heel bang voor negatieve reacties in mijn omgeving, maar ik kreeg echt ontzettend veel leuke reacties! Echt niet verwacht!

En welkom AlwaysH !

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 13:25

Dankjewel Yvette!

Dan moet ik maar even kijken hoeveel ruimte ik heb :D

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 18:24

Hoi Yvette,

Wat een mooie filmpjes heb je. Mijn sub heb je :D

Groetjes Aafke

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 19:28

Wat leuk dat er ineens allemaal vloggers aansluiten! Als ik heel eerlijk ben moet ik zeggen dat ik meestal geen geduld heb om zo'n heel filmpje te kijken, maar misschien kunnen jullie me overtuigen. ;)

Ik kwam vandaag een egeltje tegen toen ik met mijn paard aan het hardlopen was. Helaas had ik geen fototoestel mee, maar ik kon er in elk geval wat over schrijven!
Why are rodents so cute?

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 20:13

HorseSandS schreef:
Hoi Yvette,

Wat een mooie filmpjes heb je. Mijn sub heb je :D

Groetjes Aafke

Ohh wat lief!! En dankjewel voor je sub!! :D

haha ja Happypaardje daar kan ik me wel iets bij voorstellen! Vlogs duren vaak toch wel redelijk lang. Ik haak zelf ook redelijk snel af als iets te saai is. Dus ik probeer redelijk "snel" te editten. En mijn filmpjes zo kort mogelijk te maken. In hoeverre dat lukt weet ik niet hahaha

En leuke blog heb je geschreven! En zo schattig!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:27

Ik ben zelf niet zo'n vlogkijker, maar hou wel van informatieve videos. Soms heb ik een vlog op de achtergrond open: klinkt altijd zo gezellig. <3

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:28

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 21:03

Hallo! Ik ben weer terug! Sorry, ikk was een lange tijd niet actief op bokt vanwege de examens, maar het is mij wel gelukt om elke week minstens 1 video te uploaden <<) . Nu zijn mijn examens afgelopen, dus hopelijk weer meer video’s en meer bokt! Ik heb de laatste 10 pagina’s wel bijgelezen :Y) .

Travel_me schreef:
Even een update over mijn vakantieplannen: http://www.justtravelme.nl/reisverslage ... ende-reis/
Deze week afgestudeerd, dus deze reis was een kado aan mijzelf :D

Gefeliciteerd!

Yvettee schreef:
Iedereen nog bedankt voor het aanbevelen van Premiere Pro, ik vind het tot nu toe echt een super fijn programma!

Ik ben ook op zoek naar een nieuw edit programma, premiere pro leek mij inderdaad ook heel fijn! Maar hoe zit dat precies met een abonnement etc? :o

Yvettee schreef:
En mijn aller eerste vlog staat nu ook online! Ik vond het echt suuuper leuk om te filmen en vooral ook om te editten! Dus ik ga het zeker vaker doen. Natuurlijk moet ik nog een hoop leren, dus als jullie verbeterpuntjes zien hoor ik die heel erg graag!
Yv fotografeert | Achter de schermen bij een super toffe fotoshoot!

Ik heb even geabonneerd, super leuk kanaal :D

Stephanie ik heb ook op jou geabonneerd. Super leuke video’s! Hoe heb je je intro en outro gemaakt?

Kirsten ik ben ook op jou geabonneerd, ben benieuwd!

KimD schreef:
Hai! :wave:

Ik kom hier even binnen vallen, ik heb een vraagje en voordat ik het hele topic doorspit vraag ik op deze manier even of ik mijn antwoord wel kan vinden. <<)

Er is een kans dat ik voor een bepaald merk ga Vloggen, en dat kan in principe in het begin nog met de telefoon, maar met een (kleine) vlog camera is dat natuurlijk wel makkelijker. Nu heb ik geen idee wat een leuke beginnerscamera is, want ik heb wel een GoPro, maar daar heb ik geen kantelscherm op natuurlijk.

Ik weet dat veel grotere vloggers de canon powershot G7x (?) gebruiken, maar ik vlog momenteel ook nog vaak met mijn telefoon, maar heel soms ook met mijn spiegelreflex :’), als ik vaker ga vloggen ga ik ook op zoek naar een goeie vlogcamera :)

HippoLogic schreef:
Dat zou nog mooier zijn :D , vooralsnog zit ik te hopen op een topic voor bloggers en een aparte voor vloggers omdat het gemakkelijker is te volgen dan in 1 topic.

Dit lijkt mij inderdaad ook fijner :j

In het begin vond ik het ook wel raar ofzo om mezelf weer terug te horen, maar nu vind ik het heel leuk en ben ik het wel gewend!

Ik heb inmiddels ook de 250 abonnees gehaald!! *\o/* *\o/* Nu wil ik graag een special doen, maar ik heb geen inspiratie :n Iemand ideeën? :Y)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 21:20

Thuis, vlog is opgenomen, ik ben doodmoe, twijfel echt of ik morgen niet moet gaan benutten om een dagje te slapen...

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 00:21

danitiapuck schreef:
Yvettee schreef:
Iedereen nog bedankt voor het aanbevelen van Premiere Pro, ik vind het tot nu toe echt een super fijn programma!

Ik ben ook op zoek naar een nieuw edit programma, premiere pro leek mij inderdaad ook heel fijn! Maar hoe zit dat precies met een abonnement etc? :o

Yvettee schreef:
En mijn aller eerste vlog staat nu ook online! Ik vond het echt suuuper leuk om te filmen en vooral ook om te editten! Dus ik ga het zeker vaker doen. Natuurlijk moet ik nog een hoop leren, dus als jullie verbeterpuntjes zien hoor ik die heel erg graag!
Yv fotografeert | Achter de schermen bij een super toffe fotoshoot!

Ik heb even geabonneerd, super leuk kanaal :D

Ik heb mijn abonnement via surfspot aangeschaft. Aangezien ik student ben kon ik hem daar met een fijne korting kopen :D Aan je bericht te zien (dat je examens hebt gehad) ben je waarschijnlijk dus nog geen student, ik weet niet of adobe zelf ook wel eens van die kortingsacties heeft. Maar je kunt sowieso wel de proefversie voor een maandje downloaden! Dan kun je de eerste maand wel al vooruit haha!

En aah dankjewel!! Super lief!! :D

Ik ga ook eens een kijkje op jouw kanaal nemen! En gefeliciteerd met de 250 subs!!! *\o/*

@ AlwaysH, oehh leuk! Ik ben benieuwd naar je vlog! En als je zo moe bent, morgen een dagje rustig aan kan nooit verkeerd toch! Je kunt altijd morgen nog beslissen om er een rustige of actieve dag van te maken!

En ik heb ook super veel zin om weer video's te editten! Ik heb er nog een paar liggen die ik nog wil editten. Maar helaas heb ik eerst vrijdag nog een tentamen en zondag avond een deadline voor een paper. Dus ik ben denk ik nog wel eventjes zoet met schoolstuf ghehe.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 06:49

Tja, vandaag toch maar wel gaan, mijn moeder gaat me vanmiddag wel even helpen met een ckv opdracht die morgen af moet zijn zodat ik zelf kan gaan leren voor Biologie. Hoop dan daarna tijd over te hebben voor de vlog.

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 07:52

Hey hi!

Ik heb mij hier ooit eens lang, lang geleden gemeld in dit topic. Maar die blog is inmiddels overleden. :))
Een paar weken geleden ben ik gestart met 2 nieuwe blogs. 1 over het natuurlijk houden van paarden (maar niet zo 'eng' als PaardNatuurlijk, want ik gebruik ook soms gewoon een bit etc) en 1 over boeken.
Ik ga zo meteen even jullie blogs/vlogs ook bekijken.

PAARDENBLOG www.horseoutofthebox.wordpress.com

BOEKENBLOG
Www.amandelkoekje.wordpress.com

Bij beide blogs zit ook Instagram. Dat is hetzelfde als de naam van de blog!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 09:06

Leuke blogs allebei, Isabel! Vooral de lay-out van je paardenblog vind ik heel fijn en rustig. Ik ga je volgen hoor! :)

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 09:37

danitiapuck Dankjewel! Ik heb wel weer wat ideetjes voor filmen, dus er komen weer nieuwe video's aan! Vanmiddag ga ik bij een cafe in de stad zitten en even werken aan mijn blog. Eerst maar eens de sportschool in duiken.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 10:01

Ik zou ook graag een blog beginnen, maar ik weet niet precies waar over. En de vlogs komen dan terug in mijn blog.

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 10:53

Ik zit er (weer) aan te denken om elke week ook 1 gewone vlog online te plaatsen. Over 1 dag of max 2 dagen. Om mijn doelgroep groot te houden omdat ik ook meer doe dan alleen paard gerelateerde dingen.. Hoe denken jullie daar over?

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 11:00

MilleniumK schreef:
Ik zit er (weer) aan te denken om elke week ook 1 gewone vlog online te plaatsen. Over 1 dag of max 2 dagen. Om mijn doelgroep groot te houden omdat ik ook meer doe dan alleen paard gerelateerde dingen.. Hoe denken jullie daar over?

Ik doe ook meer dan alleen paarden, lijkt mij wel een leuk idee!