Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AlwaysH schreef:Oh zo bedoel je, haha!
Ik wil dit weekend trouwens de wedstrijd vloggen wang ik ga met een aantal meiden van onze kunstrolschaatsvereniging naar een camping omdat we twre dagen lang wedstrijd hebben. Zouden jullie zo'n vlog leuk vinden?
HorseSandS schreef:Hoi Allemaal.
Ik ben nieuw hier en ga hier even rond snuffelen. Ik heb zelf een vlog over mijn werk als groom bij een professionelen stal. In de filmpjes leg ik veel dingen uit en laat ik veel zien.
Lijkt het je leuk neem dan een kijkje op mijn vlog. Ik vind het ook erg leuk om andere vlogs te ontdekken dus zet vooral je vlog in een reactie of stuur mij een berichtje en ik ga zeker kijken.![]()
Groetjes Aafke (horseshitandshine)
MilleniumK schreef:HorseSandS schreef:Hoi Allemaal.
Ik ben nieuw hier en ga hier even rond snuffelen. Ik heb zelf een vlog over mijn werk als groom bij een professionelen stal. In de filmpjes leg ik veel dingen uit en laat ik veel zien.
Lijkt het je leuk neem dan een kijkje op mijn vlog. Ik vind het ook erg leuk om andere vlogs te ontdekken dus zet vooral je vlog in een reactie of stuur mij een berichtje en ik ga zeker kijken.![]()
Groetjes Aafke (horseshitandshine)
Hoi, welkom! Bij wie groom je?
HorseSandS schreef:Hoi Yvette,
Wat een mooie filmpjes heb je. Mijn sub heb je![]()
Groetjes Aafke
Travel_me schreef:Even een update over mijn vakantieplannen: http://www.justtravelme.nl/reisverslage ... ende-reis/
Deze week afgestudeerd, dus deze reis was een kado aan mijzelf
Yvettee schreef:Iedereen nog bedankt voor het aanbevelen van Premiere Pro, ik vind het tot nu toe echt een super fijn programma!
Yvettee schreef:En mijn aller eerste vlog staat nu ook online! Ik vond het echt suuuper leuk om te filmen en vooral ook om te editten! Dus ik ga het zeker vaker doen. Natuurlijk moet ik nog een hoop leren, dus als jullie verbeterpuntjes zien hoor ik die heel erg graag!
Yv fotografeert | Achter de schermen bij een super toffe fotoshoot!
KimD schreef:Hai!![]()
Ik kom hier even binnen vallen, ik heb een vraagje en voordat ik het hele topic doorspit vraag ik op deze manier even of ik mijn antwoord wel kan vinden.![]()
Er is een kans dat ik voor een bepaald merk ga Vloggen, en dat kan in principe in het begin nog met de telefoon, maar met een (kleine) vlog camera is dat natuurlijk wel makkelijker. Nu heb ik geen idee wat een leuke beginnerscamera is, want ik heb wel een GoPro, maar daar heb ik geen kantelscherm op natuurlijk.
HippoLogic schreef:Dat zou nog mooier zijn, vooralsnog zit ik te hopen op een topic voor bloggers en een aparte voor vloggers omdat het gemakkelijker is te volgen dan in 1 topic.
danitiapuck schreef:Yvettee schreef:Iedereen nog bedankt voor het aanbevelen van Premiere Pro, ik vind het tot nu toe echt een super fijn programma!
Ik ben ook op zoek naar een nieuw edit programma, premiere pro leek mij inderdaad ook heel fijn! Maar hoe zit dat precies met een abonnement etc?
Yvettee schreef:En mijn aller eerste vlog staat nu ook online! Ik vond het echt suuuper leuk om te filmen en vooral ook om te editten! Dus ik ga het zeker vaker doen. Natuurlijk moet ik nog een hoop leren, dus als jullie verbeterpuntjes zien hoor ik die heel erg graag!
Yv fotografeert | Achter de schermen bij een super toffe fotoshoot!
Ik heb even geabonneerd, super leuk kanaal
MilleniumK schreef:Ik zit er (weer) aan te denken om elke week ook 1 gewone vlog online te plaatsen. Over 1 dag of max 2 dagen. Om mijn doelgroep groot te houden omdat ik ook meer doe dan alleen paard gerelateerde dingen.. Hoe denken jullie daar over?