Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HardcoreLady schreef:GOEDZO BOKT!
NOT!
Het meisje van het spel Greenstables is gesopt.
Al dat klote gedreig van bokt! Leuk forum zeg, echt gezellig! Maken meisjes bang met de verhalen dat ze boetes mogen gaan betalen.
Het paardenspel; die gebruiken toch ook fotos van andere site's?! Daar hoor ik geen gedreig hoor!
Hetpaardenspel krijgt er wel geld voor door die credits, maar denk maar niet dat de fotograaf er geld voor krijgt! Is dus gewoon verdienen aan iets wat je zelf niet hebt gemaakt!
Goed gedaan nogmaals! Wees er trots op bokt!
elovesp schreef:beautylin schreef:Mijn site is pas leuk!! http://groups.msn.com/greenstable
Het lijkt op het paardenspel. Alleen heb je hier wel bij alle paarden foto`s.
En is het makkelijker om rijker te worden!!
Ik zal Bernice eens inlichten, ik zie namelijk een foto van Wupke staan!
Ik zou maar die foto's eraf halen meisje, want je ouders zullen heel wat kunnen betalen hiervoor.
pipolover schreef:@ Orola, bedoel je deze reactie? Ik kan namelijk geen een reactie vinden waarop iemand zegt dat ze Bernardo gaan inlichten.. En er staat Bernice geen Bernardo.
Zowiezo zie je vaak foto's met copyright, die mensen zetten dat toch zeker niet voor niks op, zodat mensen ze niet gaan gebruiken. 1 iemand gebruikt het, wij geven een tip dat ze beter andere foto's kan gebruiken doordat er copyright opstaat. En meteen worden wij als aanstichters aangewezen dat het onse schuld is dat ze is gestopt.. Het is ook altijd hetzelfde met bokt..
Orola schreef:pipolover schreef:@ Orola, bedoel je deze reactie? Ik kan namelijk geen een reactie vinden waarop iemand zegt dat ze Bernardo gaan inlichten.. En er staat Bernice geen Bernardo.
Zowiezo zie je vaak foto's met copyright, die mensen zetten dat toch zeker niet voor niks op, zodat mensen ze niet gaan gebruiken. 1 iemand gebruikt het, wij geven een tip dat ze beter andere foto's kan gebruiken doordat er copyright opstaat. En meteen worden wij als aanstichters aangewezen dat het onse schuld is dat ze is gestopt.. Het is ook altijd hetzelfde met bokt..
Oh, in andere berichten staat weer Bernardo, dus misschien ben ik een beetje in de war.Maar verder zijn er wel reacties dat de foto's van HP zijn, terwijl HP-leden het weer kopiëren van andere sites.
Dan ga je toch niet meteen vertellen dat je geen foto's van HP mag kopiëren? En HP is ook wel het populairste spel hier, maar ik vind eigenlijk wel een beetje dat er té veel over HP wordt gepraat. Om dat te doen ga je naar JHK, daar vindt je het "Het Paardenspel verslaafden-topic".
HardcoreLady schreef:Ik heb het meisje een mailtje gestuurd, daarin vertelde ze dat ze was gesopt omdat ze bang was voor boetes.
Ik vind bokt wel een leuke site hoor, dit zijn alleen dingen waar ik me echt aan erger!
HardcoreLady schreef:Ik heb het meisje een mailtje gestuurd, daarin vertelde ze dat ze was gesopt omdat ze bang was voor boetes.
Ik vind bokt wel een leuke site hoor, dit zijn alleen dingen waar ik me echt aan erger!
NuggT schreef:Ik ben mede-beheerdster.
Op dit moment heb ik alle onactieve leden verwijdert, en maak ik nu pagina's voor de nieuwe leden die op de wachtlijst staan.
NuggT schreef:Jaa inderdaad pipolover.
Wij proberen dat meisje te waarschuwen dat ze flink wat geld zal moeten betalen als ze foto's van iemand anders gebruikt.
Als zij haar spel sluit...dat doet ze toch zelf?
Vind het een beetje raar als wij worden aangezien als 'mensen die 'meisjes' bang proberen te maken met boetes'.
Wij waarschuwen haar alleen!
Dat is iets heel anders!
Nu ik eraan denk: Zullen we weer ontopic gaan?![]()
beautylin schreef:Sorry allemaal! Jullie hebben gelijk! ik had het niet moeten doen. Ik
wist niet wat copyright (ofzoiets) was. Ik dacht o oliebol! ik kan ze niet
kopieeren dus drukte ik op print screen. Ik had dat ene stukje niet
gelezen. Het spijt me echt heeeeeel erg!! Het is ook niet jullie schult
dat ik gestopt ben. Ik ben gestopt omdat ik bang was.
Dat ik een rekening kreeg.
De rest van de foto`s heb ik gewoon op google gezocht.
Als je foto`s op bokt zet worden ze automatisch op google gezet
volgens mij. Als je arabier intoetst krijg je ook de pony van mijn zus die ze op bokt gezet heeft. Maar alsnog het spijt me heel erg!! Ik zal nooit
meer een site maken met fotos die ik niet zelf gemaakt heb. Maar
krijg ik dan geen rekeningen? Want ik kan er bijna niks aan doen!
Een beetje wel want ik had moeten lezen. Maar... Ik heb er voorbij gekeken.
Stuur me asjebliefd geen rekeningen! De site is weg! helemaal verdwenen.
En er komt nooit meer een nieuwe!
Dus stuur me asjebliefd geen rekeningen!! Het spijt me heel erg!!
![]()
![]()