Hier nog 23, maar op plekken waar ik niet zo makkelijk kan komen met OV oid.En opdracht is best wel veel werk in een drukke supermarkt.
moet voor 20.15 uur zijn ingevuldjeetje minadus gewoon gokken wie er uit gaan?wie weet er uberhaubt wie er meedoen *kijk het echt nooit!
Ik kijk ook altijd trouw WIDM, elk jaar ook weer de verkeerde mol, dus verwacht dat ik dit spel maar 1x hoef in te vullen capopjekop schreef:Goed zo! *ziet 2% van haar richting op komen *Weer 30 cent erbij
Ik heb 2 invites te vergeven maar ik zoek wel echte serieuze actieve roamlers die het ook het idee erachter leuk vinden
_Marjolein schreef:Hoe krijg je die dan? Ik ben level 3, maar nog geen invite gezien heb je ingelogt op de site?
KarinW86 schreef:Degene die ik via bokt heb weggegeven is nog het actiefst bijna level 2Klopt, maar heb deze week zo druk gehad met alles opstarten op werk in het nieuwe jaar dat ik helemaal geen tijd had deze week. Van het weekend weer verder
Vandaag weer 17 euro rijker geworden.. Ik kan geen bier meer zien! Wil er morgenmiddag nog 5 doen en dan hou ik het denk ik voor gezien!
Je moet een invite krijgen met daarin een code.Deze kan je verdienen door een prijsvraag te winnen (of een lieve bokker tegen komen )Net de WIDM opdracht gedaan, ben benieuwd!
Chrissie schreef:Je moet een invite krijgen met daarin een code.Deze kan je verdienen door een prijsvraag te winnen (of een lieve bokker tegen komen )Net de WIDM opdracht gedaan, ben benieuwd! Is er hier dan zo'n lieve bokker?
Hahaha, nou, mijn eerste gok over wie eruit ging is goed! Tallie gaat dus door naar de volgende ronde
Ik had hem verkeerd helaas!Vind het ook wel stom, hoe kun je dat nu al weten als je de deelnemers nog niet kent..