Zooist schreef:Die staat er echt al honderd keer in! sorry ik kan een heleboel afbeeldingen niet zien, zijn vaak kruisjes
yvonnedv schreef:Zooist schreef:Die staat er echt al honderd keer in! sorry ik kan een heleboel afbeeldingen niet zien, zijn vaak kruisjesnogmaals sorry
horsefan96 schreef:kim345 schreef:Kijk naar haar schouder.Je eerste gedachte is WTF??met die 2 mannen bedoel je?nee die lijkt me vrij duidelijk?Bedoelde de laatste.EDIT: zie dat je 1 na laatste had opgeschreven.Kijk naar die mannen links.
ja die heb ik door haha.. maar ik snap niet wat daar zo mindfuck aan is:PEDIT: ik bedoelde de 2na laatste haha
Ik denk dat die twee voorste mensen leuk op de fot willen en daarachter staan twee mannen elkaar aantrekkelijk te vinden.Denk dat dat het is
oh okee.. wou net zeggen:P zelf ben ik lesbisch dus denk dat dat het ook vooral is... dat ik dat niet raar vind ofzo
EllaBellaah schreef:Jullie snappen de een na laatste niet? Kijk eens wat die man links aan het doen is jawel die snap ik wel. ik snapte die 2nalaatste niet. had het verkeerd gezegt
casperzazoe schreef:Weet iemand een site waar je veel van deze plaatjes vind?Google en dan het woord 'Mindfuck' ?
Astaloca schreef:casperzazoe schreef:Weet iemand een site waar je veel van deze plaatjes vind?Google en dan het woord 'Mindfuck' ? NOOOIITTDat deed ik, ik klik op een plaatje,Ik heel dichtbij kijken, beweegtie opeens!Staat er zo'n engerd voor me neus... .Ik gilleen!!!!!!!!!!