Ikke wel hoor Wel vaker naar dingen staan informeren in een winkel en dan aangeven dat ik er nog even over nadenk. Pas nog omdat ik een nieuwe laptop ging kopen en daar hebben ze echt wel begrip voor. Het gaat tenslotte niet om een pakje boter wat je koopt
Ja ik ook wel toen ik mijn tablet ging kopen, maar ik weet niet...ik kan niet goed acteren ik kan echt slecht liegen..echt te erg En de winkel waar ik langs kom ken ik de eigenaar haha dus als hij er is zal hij zich afvragen waarom ik een tv nodig heb terwijl ik net een jaar een nieuwe heb haha
Maar je hoeft niet te liegen toch Je hoeft alleen maar vragen te stellen en te informeren naar de tv en naar Panasonic, liegen zou mij ook te ver gaan, maar dat is imo hier niet de bedoeling.
Ah op die fiets Nah, als het je ding niet is, dat kan natuurlijk. Ik ga er ook niet speciaal voor op uit voor deze opdracht, mocht ik in de buurt zijn dan loop ik wel even langs
ik kom zometeen bij 1 winkel in de buurt (daar loop ik langs) en de andere zit 1,2 km van mijn huis zie ik nu net maar ik vind die opdracht niet fijn dus ik sla hem over Kan toch niet onthouden waarom die tv de beste is of iets want interesseert me toch niet... dat antwoord
Haha ja ik zou gewoon iets oranjes in de prillenbak op de foto zetten en zeggen dit was van onze buurt ofzo. Kunnen ze denk ik wel om lachen. Ik wel iig