zo'n lekker ding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: zo'n lekker ding

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:00

Ojah en vanaf nu komen er van mij kant posetieven dingen.
Ik heb mijn ding gezegt groetjes

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:09

Ach, je moest eens weten hoeveel er rond gaat over iedereen... Zo kreeg ik eens een telefoontje, iemand die graag het adres van de nieuwe eigenaar van njadien wilde, want wij hadden haar verkocht omdat de centen op waren ofzo. Ik keek even verbaasd naar de box van njadien die ik vanuit de woonkamer kon zien, maar ze stond er nog gewoon Clown
Er gaat nog veel meer onzin rond, ik wil het niet eens weten, en wat ik per ongeluk toch te weten kom daar lach ik gewoon om. Ga lekker je eigen gang en laat iedereen gewoon zijn gang gaan. Als je iets wilt weten vraag het dan aan de eigenaar van het paard.

Er word mij ook wel eens gevraagd meningen te geven over een bepaald paard, zoals laatst nog over sivje (ja jouw sivje isabel) en daar ben ik heel duidelijk in: ik ken het paard niet zoals de eigenaar het paard kent, dus het is niet mijn plaats er over te oordelen. Van wat ik op de foto's zie is het een leuk en aanprekend dier, maar goed, dat is een kwestie van smaak, iemand anders kan iets heel anders zien.

Maar ja, wat ik bedoel, ik weet wel dat er een boel afgekraakt word, ik kies er voor om dat niet te doen. Ondanks dat ik weet dat bepaalde mensen, die ik "bescherm" door hun paard/paarden niet af te kraken, wel mijn paarden afkraken. Hoezo oneerlijk? Tja, een betere wereld begint gewoon bij jezelf... Dus ik geef hier het goede voorbeeld, wie volgt?

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:14

Mooi paard jammer alleen dat die neus wel van plastic lijkt. Vind ook belachelijk dat sommge fokkers plastische chirugie toepassen bij arabieren om dat ''deukje'' bij de neus te maken.

Paard beweegt super dat wel..

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:20

missfcdb schreef:
Ojah en vanaf nu komen er van mij kant posetieven dingen.
Ik heb mijn ding gezegt groetjes

hoi,
Volgens mij was je juist steeds heeeeel positief ........en vonden anderen dat je dat te 'pennyachtig' deed.....
Dat die gene daar niet dooheen kunnen lezen en zich ....door waarschijnlijk tijd te veel .....daar aan ergeren ...so be it!!!!...
Wees allemaal blij dat er nog onbevangen en vrolijke jonge optimistische meiden op het forum komen!....veel van jullie lijken wel die 2 ouwe saaie knarren op het balkon van de muppetshow....chill out zeg!!!!
En lees dan ook meteen ff goed na wie er begon met kinderachtig reageren op het positieve ,onbevangen en vrolijke geplaats van 'de penny girl'......en zich dus weer Slapen eens aangespoken voelde en weer eens moest vertellen wat er wel niet op stal staat....kom op zeg ...get a life!!!!!...hahahahaha...dat is dus je aangesproken voelen!!
Iedereen is blij met z'n paarden en zo hoort het ook...leven en laten leven!
En zijn we er niet te vreden mee , Hamer winnen ze niets, dan verkopen we ze toch gewoon Doei, doei .....en weer vrolijk verder met het dagelijkse leven .... Pling

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:27

sherif schreef:
ook zeker de moeite waard om te bekijken Knipoog :

KM Bugatti (Versace x Sanegors Lady D (by Simeon Sanegor)...2 jarige hengst

http://gulfcoastphotodesign.com/bugatti/bugatti.html

zijn hoofd is net een discobal...

maar ik vind hem echt prachtig!

die eerste vind ik niet zo.

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:40

Jaimyliefje schreef:
sherif schreef:
ook zeker de moeite waard om te bekijken Knipoog :

KM Bugatti (Versace x Sanegors Lady D (by Simeon Sanegor)...2 jarige hengst

http://gulfcoastphotodesign.com/bugatti/bugatti.html

zijn hoofd is net een discobal...

maar ik vind hem echt prachtig!

die eerste vind ik niet zo.

discobal Haha! Haha!

hier gaan we zeker nog meer van horen Knipoog ...oke het is een op en top Amerikaans gefokte AV..maar ik kan ze wel waarderen Pling

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 22:01

discobal Haha! Haha!

hier gaan we zeker nog meer van horen Knipoog ...oke het is een op en top Amerikaans gefokte AV..maar ik kan ze wel waarderen Pling[/quote]

Doe mij maar zo'n disco bal dan....heel leuk jong dier!! Vingers aflikken

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 11:31

Ik vind het echt weer jammer dat er in een Arabierentopic (zoals altijd Scheve mond ) weer zo fel door mensen reageerd wordt. Waarom is dat toch altijd zo? Laat iedereen zijn eigen mening hebben en zich niet aangevallen voelen door de ander. Iedereen vindt dat hij of zij de mooiste Arabier heeft (ik ook Vork!), prima toch? De één wint dan ook wat vaker op shows (of ergens anders) dan de ander Bloos

peterinaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 12:12

missfcdb schreef:
Als je weer tegen mij begint denk dan eerst naar want je hebt een kwaade aan me als je verveelent wordt.

zo.. gaan we dreigen ? We zijn hier niet op een voetbalwedstrijd hoor van FCDB (ik heb even je site bekeken die je in je profiel hebt staan en daar ben je al net zo fel (fanatisch,discriminerend) zoals je hier ook doet. en dat wij allemaal niet zo idolaat zijn over de supper paarden van je 'zgn vrienden' hoef je je niet zo aangevallen te voelen.ook heb ik je helemaal geen grove pb gestuurd, de enige die hier is grof is ben jij, en pas maar op, want ik heb de zwarte band Haha! met karate !
PS: je kraakt mijn paardje maar af hoor, jij bent toch niet serieus te nemen Haha!

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 14:40

hoi,
Haha! We gaan weer heerlijk ONTOPIC met z'n alle Haha! .......
Kleppen over arabjes is een 'nuttige' bezigheid.... Pling vooral over lekkere dingen...voor ieder wat wils...
gr,sas.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 14:43

nog eens gekeken,
mijn kamer is inmiddels nat van het kwijl en mijn handjes kunnen op een kwijlerig toesenbord typen
Kwijl
arabiertjes, ze zijn te mooi om waar te zijn. (vooral die discobal)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:39

peterinaj schreef:
missfcdb schreef:
Als je weer tegen mij begint denk dan eerst naar want je hebt een kwaade aan me als je verveelent wordt.

zo.. gaan we dreigen ? We zijn hier niet op een voetbalwedstrijd hoor van FCDB (ik heb even je site bekeken die je in je profiel hebt staan en daar ben je al net zo fel (fanatisch,discriminerend) zoals je hier ook doet. en dat wij allemaal niet zo idolaat zijn over de supper paarden van je 'zgn vrienden' hoef je je niet zo aangevallen te voelen.ook heb ik je helemaal geen grove pb gestuurd, de enige die hier is grof is ben jij, en pas maar op, want ik heb de zwarte band Haha! met karate !
PS: je kraakt mijn paardje maar af hoor, jij bent toch niet serieus te nemen Haha!

Nou jij je zin.
Ik ben inderdaad een felle maar daar heb ik nooit over gelogen en ik zeg ook niet dat ik niet agressief ben.
Want dat ken ik inderdaad zijn.
Maar aangezien ik de laatste jaar alleen maar leuke aardigen mensen ben tegen gekomen ben ik dit haast niet meer.
Ik ben veel rustiger dan vroeger.
En mijn site leuk dat je die hebt bezocht toen was ik heel erg toen was ik een soort van rasist.
Maar ik heb gezien dat niet iedereen slecht is en eigelijk mijn site moet aanpassen.
En leuk dat je de zwarte band hebt Haha! Haha!
Ik ben boxer geweest maar dat is iets anders dan karate vindt het wel een toffe sport. Haha!
Ps ik ga je paard niet afkraken ben wat slimmer aan het worden.
Ik kraak de hobbelpaard in de bart smid morgen wel af haha

dakhilah dank je wel voor alles Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:43

super gaaf paardje. mooi slank mooi fijn koppie mooie glans en mooi hals. super geweldig dacht echt zo van hmm die wil ik wel hebben XD

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 22:04

Jongens, alsjeblieft. Zullen we het gewoon gezellig houden? Iedereen hier vind Arabieren de leukste paarden op aarde. Kan er niet zonder ruzie en afkraken over gepraat worden? Dat maakt het hier een stuk leuker Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 11:06

Narya schreef:
Jongens, alsjeblieft. Zullen we het gewoon gezellig houden? Iedereen hier vind Arabieren de leukste paarden op aarde. Kan er niet zonder ruzie en afkraken over gepraat worden? Dat maakt het hier een stuk leuker Lachen

Nee dat is de bedoeling dat we het hier eigelijk bij gaan neerleggen.
Want het is inderdaad niet leuk voor die genen die de topic heeft geopend.
Maar je snapt toch ook wel dat je voor jezelf op moet komen en dat heb ik gedaan.
Ik vindt het wel erg dat het zo ver is gegaan.
Ben wel dat bijde kanten hun zegje hebben gedaan want nu weten we wat we aan elkaar hebben.
tenminsten ik weet van wel en dat hou ik voor me zelf.

johanna29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 14:34

Heb het topic heel globaal gelezen moet zeggen dat ik het rond uit SCHANDELIJK vind hoe hier met elkaar over paarden gepraat wordt!!!!

Mijn vooroordeel wordt weer goed door jullie bevestigd, de arabische paarden zijn heel mooi maar de mensen die er om heen hangen zijn te vaak onuitstaanbaar!!

gr. johanna vellinga

bterlaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 15:09

In mijn ervaring zin het altijd de mensen die de problemen veroorzaken, nooit de paarden. Dat geldt voor elk ras. Ik vind he twel grappig, om te lezen, dat "dat deukje" door plastische chirurgie gemaakt zou worden, hahaaaaaaa, wat een hoop onzin!

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 16:08

bterlaan schreef:
In mijn ervaring zin het altijd de mensen die de problemen veroorzaken, nooit de paarden. Dat geldt voor elk ras. Ik vind he twel grappig, om te lezen, dat "dat deukje" door plastische chirurgie gemaakt zou worden, hahaaaaaaa, wat een hoop onzin!

hoi ,
Neeeeheee dat zie je verkeeeeerd , dat deukje word niet door plastisch chirurgie gemaakt !...Ik heb het recept daarvoor eens van een vriendin gehoord.....
Als een veulen BIJNA helemaal ter wereld is gekomen ,dan gaat de eigenaar of verzorger van het paard klaar staan ,verscholen om de hoek met een staaf van lood en wacht die gene net zo lang tot het veulentje er helemaal uit is , dan een rappe spurt en een flinke horizontale mep op het pannetje en voilá een DISH!!!....zo doe je dat!! maar vergeet niet ,het veulen moet nog wel nat zijn anders word het niet zo een mooie dish..... Clown
gr,sas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 16:23

Ik wist niet dat iemand zo iets bij een veulen kan doen

liesjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 17:00

dakhilah schreef:
bterlaan schreef:

hoi ,
Neeeeheee dat zie je verkeeeeerd , dat deukje word niet door plastisch chirurgie gemaakt !...Ik heb het recept daarvoor eens van een vriendin gehoord.....
Als een veulen BIJNA helemaal ter wereld is gekomen ,dan gaat de eigenaar of verzorger van het paard klaar staan ,verscholen om de hoek met een staaf van lood en wacht die gene net zo lang tot het veulentje er helemaal uit is , dan een rappe spurt en een flinke horizontale mep op het pannetje en voilá een DISH!!!....zo doe je dat!! maar vergeet niet ,het veulen moet nog wel nat zijn anders word het niet zo een mooie dish..... Clown
gr,sas.

wahahah Clown >>>>>

bterlaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:02

Grinnik....

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:08

Frusty Verdrietig Boos! Nors opkijken

Voor de tweede keer in minder dan een week krijg ik een boze email aangaande 'mijn' commentaren!

AUB voor alle duidelijkheid .... IK BEN NIET Peterinaj ... met een 'j' !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:33

Ach gut Ach gut ik heb je bp gestuurd

liesjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:12

Peterina schreef:
Frusty Verdrietig Boos! Nors opkijken

Voor de tweede keer in minder dan een week krijg ik een boze email aangaande 'mijn' commentaren!

AUB voor alle duidelijkheid .... IK BEN NIET Peterinaj ... met een 'j' !

wat voor boze E-mails krijg je dan, ben wel heel benieuwd daar na

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:14

edit