Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missfcdb schreef:Ojah en vanaf nu komen er van mij kant posetieven dingen.
Ik heb mijn ding gezegt groetjes
sherif schreef:ook zeker de moeite waard om te bekijken:
KM Bugatti (Versace x Sanegors Lady D (by Simeon Sanegor)...2 jarige hengst
http://gulfcoastphotodesign.com/bugatti/bugatti.html
Jaimyliefje schreef:sherif schreef:ook zeker de moeite waard om te bekijken:
KM Bugatti (Versace x Sanegors Lady D (by Simeon Sanegor)...2 jarige hengst
http://gulfcoastphotodesign.com/bugatti/bugatti.html
zijn hoofd is net een discobal...
maar ik vind hem echt prachtig!
die eerste vind ik niet zo.
missfcdb schreef:Als je weer tegen mij begint denk dan eerst naar want je hebt een kwaade aan me als je verveelent wordt.
peterinaj schreef:missfcdb schreef:Als je weer tegen mij begint denk dan eerst naar want je hebt een kwaade aan me als je verveelent wordt.
zo.. gaan we dreigen ? We zijn hier niet op een voetbalwedstrijd hoor van FCDB (ik heb even je site bekeken die je in je profiel hebt staan en daar ben je al net zo fel (fanatisch,discriminerend) zoals je hier ook doet. en dat wij allemaal niet zo idolaat zijn over de supper paarden van je 'zgn vrienden' hoef je je niet zo aangevallen te voelen.ook heb ik je helemaal geen grove pb gestuurd, de enige die hier is grof is ben jij, en pas maar op, want ik heb de zwarte bandmet karate !
PS: je kraakt mijn paardje maar af hoor, jij bent toch niet serieus te nemen
Narya schreef:Jongens, alsjeblieft. Zullen we het gewoon gezellig houden? Iedereen hier vind Arabieren de leukste paarden op aarde. Kan er niet zonder ruzie en afkraken over gepraat worden? Dat maakt het hier een stuk leuker
bterlaan schreef:In mijn ervaring zin het altijd de mensen die de problemen veroorzaken, nooit de paarden. Dat geldt voor elk ras. Ik vind he twel grappig, om te lezen, dat "dat deukje" door plastische chirurgie gemaakt zou worden, hahaaaaaaa, wat een hoop onzin!
dakhilah schreef:bterlaan schreef:In mijn ervaring zin het altijd de mensen die de problemen veroorzaken, nooit de paarden. Dat geldt voor elk ras. Ik vind he twel grappig, om te lezen, dat "dat deukje" door plastische chirurgie gemaakt zou worden, hahaaaaaaa, wat een hoop onzin!
hoi ,
Neeeeheee dat zie je verkeeeeerd , dat deukje word niet door plastisch chirurgie gemaakt !...Ik heb het recept daarvoor eens van een vriendin gehoord.....
Als een veulen BIJNA helemaal ter wereld is gekomen ,dan gaat de eigenaar of verzorger van het paard klaar staan ,verscholen om de hoek met een staaf van lood en wacht die gene net zo lang tot het veulentje er helemaal uit is , dan een rappe spurt en een flinke horizontale mep op het pannetje en voilá een DISH!!!....zo doe je dat!! maar vergeet niet ,het veulen moet nog wel nat zijn anders word het niet zo een mooie dish.....![]()
gr,sas.
Peterina schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de tweede keer in minder dan een week krijg ik een boze email aangaande 'mijn' commentaren!
AUB voor alle duidelijkheid .... IK BEN NIET Peterinaj ... met een 'j' !