126 Vorig jaar had ik lager, toen zat ik op Havo niveau (maar ik doe vwo, dus vandaag is dat bevestigd ) Maar 2 of 3 vragen heb ik fout gedaan, en een halve seconde nadat de tijd op was zag ik wat het antwoord wel had moeten zijn
haha ja moet je doen ik wist wel dat ik het kon, maar heb altijd VMBO gedaan omdat ik geen zin had in leren en omdat mijn leraar van gr. 8 nogal raar deed, zei dat ik beter kon opstromen? maarjaa ik heb t naar me zin zit nu op t MBO bevalt me prima, niet moeilijk en leuke school
Hey, ik heb de test ook net gemaakt en mijn IQ is 102, VMBO niveau en dat doe ik ook. Ik had wel moeite met de sommen waarbij je dieren moest optellen, die snapte ik echt niet !! En er waren ook nog opdrachten waarbij je een route moest onthouden en dan op een kaartje kijken waar je dan uit zou komen. Na de 1e 2 opdrachten ofzo begreep ik 'm goed, ik vond die opdracht wel één van de leuksten denk ik !!! Ik ben best tevreden met de uitslag, het is tenminste niet zo'n horoscoop vergelijkbaar iets waar ze alleen maar onzin uitkramen.
ik heb een IQ van 129 en dit is VWO niveau, alleen ben ik daar niet echt veel mee want ik woon in België. kan iemand me misschien uitleggen met wat dit overeenkomt hier?! of de richting een beetje uitleggen? ik vond die laatste vraagstukken wel redelijk moeilijk, maar als je ze een tweede keer leest gaat het al stukken beter!