Joyce11 schreef:Ik ben nog steeds bij 27 en ik snap het nog steeds niet, ondanks die tip met de strepen tellen. Help!
lees de tekst nog eens goed door

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joyce11 schreef:Ik ben nog steeds bij 27 en ik snap het nog steeds niet, ondanks die tip met de strepen tellen. Help!
Aapestaartje schreef:Bij wie begint het boek altijd? En wat voor relatie hebben die met Harry? (of heb ik nu teveel verklapt)
Sandertjuh schreef:Kan iemand me vraag 33 PB'en, ik vind het nu niet leuk meer.![]()
Vooral omdat iedereen hem al heeft, behalve ik.![]()
Joyce11 schreef:Ik snap het zo ook niet....
Voor IcePrincess
"Ik heb ***** maar wat ik moet invullen........??"
Je hebt het antwoord min of meer zelf hierboven op geschreven...
Succes!
Aapestaartje schreef:Ik zit bij 21...maar hoe krijg je nou een woord uit dat spandoek..
Het is iniedergeval iets wat niet zo netjes is, een verzamelnaam ofzo...
IcePrincess schreef:
ja maar min of meer is niet helemaal goed
heb alle mogelijke hoeveelheden ***** al geprobeerd maar hij pakt niets, verschillende woorden in combinatie met ***** maar ook daarbij zit niets wat goed is.
Gisteravond bijna 2 uur samen met mijn zusje zitten puzellen en nu na een uur nog steeds geen goed antwoord![]()
stom spel
IcePrincess schreef:Joyce11 schreef:
ja maar min of meer is niet helemaal goed
heb alle mogelijke hoeveelheden ***** al geprobeerd maar hij pakt niets, verschillende woorden in combinatie met ***** maar ook daarbij zit niets wat goed is.
Gisteravond bijna 2 uur samen met mijn zusje zitten puzellen en nu na een uur nog steeds geen goed antwoord![]()
stom spel