Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik vind dat je nog steeds super snel update!
Nicolien schreef:Mijn leven gaat inderdaad gewoon door buiten het spel en bokt om
Op dit moment kan er niemand helpen, puur om de simpele reden dat mijn e-mail adres + een andere site is gekoppeld aan deze site en ik deze gegevens niet wil delen.
Mocht dit veranderen, omdat ik het niet meer aan kan dan horen jullie het.
Veulens worden naamloos geboren. Als je via het contactformulier doorgeeft hoe ze moeten heten, pas ik het aan.
@XxFyrstaxX Dat geslacht en ras was inderdaad een foutje en heb ik vanmorgen gelijk aangepast
En het klopt inderdaad dat je pas wedstrijden kunt rijden als je het diploma hebt behaald. Dit is mij ontschoten, ik zal je van de agenda afhalen en het wedstrijdgeld terug storten.
Ik zal ook even kijken of dat bij meerdere stallen fout is gegaan.
Merk dat ik gisteren door dat nieuws er niet helemaal bij was en heb vanmorgen al wat fouten hersteld.
Tijd om nu de rest te herstellen en de formulieren te verwerken.
Ik vind wedstrijden rijden leuk maar fokken is wel het leukste voor mij
xCarpediem schreef:Het continu overal bovenop zitten, iemand die aangaf Nicolien anders wel even te appen, doe gewoon allemaal even relaxed.![]()
Misschien ben ik daarin wel heeeel anders, maar al zou Nicolien over twee dagen pas antwoord geven zou ik er niet wakker van liggen. Ze heeft ook een leven en wel belangrijkere dingen te doen dan 24/7 met het spel bezig te zijn.
. xCarpediem schreef:Het continu overal bovenop zitten, iemand die aangaf Nicolien anders wel even te appen, doe gewoon allemaal even relaxed.![]()
Misschien ben ik daarin wel heeeel anders, maar al zou Nicolien over twee dagen pas antwoord geven zou ik er niet wakker van liggen. Ze heeft ook een leven en wel belangrijkere dingen te doen dan 24/7 met het spel bezig te zijn.
Sweetgirl1 schreef:xCarpediem schreef:Het continu overal bovenop zitten, iemand die aangaf Nicolien anders wel even te appen, doe gewoon allemaal even relaxed.![]()
HO ik weet dat het over mij gaat en was alleen vriendelijk bedoeld voor haar hoor
. Ik vind het niet erg als iemand anders het antwoord weet of als Nicolien later reageert.
jammer, vond het een erg leuk spel