Horse Masters

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Horse Masters

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 16:00

Wat is er gebeurd?? Heb ik iets verkeerds gezegd??

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 16:26

Oh 3 juli Loterij uitslag, Ben benieuwd deze dag op de Bday van mn vriend

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-16 17:47

Mijn leven gaat inderdaad gewoon door buiten het spel en bokt om ;)
Op dit moment kan er niemand helpen, puur om de simpele reden dat mijn e-mail adres + een andere site is gekoppeld aan deze site en ik deze gegevens niet wil delen.
Mocht dit veranderen, omdat ik het niet meer aan kan dan horen jullie het.

Veulens worden naamloos geboren. Als je via het contactformulier doorgeeft hoe ze moeten heten, pas ik het aan.

@XxFyrstaxX Dat geslacht en ras was inderdaad een foutje en heb ik vanmorgen gelijk aangepast ;)
En het klopt inderdaad dat je pas wedstrijden kunt rijden als je het diploma hebt behaald. Dit is mij ontschoten, ik zal je van de agenda afhalen en het wedstrijdgeld terug storten.
Ik zal ook even kijken of dat bij meerdere stallen fout is gegaan.
Merk dat ik gisteren door dat nieuws er niet helemaal bij was en heb vanmorgen al wat fouten hersteld.
Tijd om nu de rest te herstellen en de formulieren te verwerken.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 17:55

Rustig aan hoor! :(:) Ik vind dat je nog steeds super snel update! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 17:57

Nicolien schreef:
Mijn leven gaat inderdaad gewoon door buiten het spel en bokt om ;)
Op dit moment kan er niemand helpen, puur om de simpele reden dat mijn e-mail adres + een andere site is gekoppeld aan deze site en ik deze gegevens niet wil delen.
Mocht dit veranderen, omdat ik het niet meer aan kan dan horen jullie het.

Veulens worden naamloos geboren. Als je via het contactformulier doorgeeft hoe ze moeten heten, pas ik het aan.

@XxFyrstaxX Dat geslacht en ras was inderdaad een foutje en heb ik vanmorgen gelijk aangepast ;)
En het klopt inderdaad dat je pas wedstrijden kunt rijden als je het diploma hebt behaald. Dit is mij ontschoten, ik zal je van de agenda afhalen en het wedstrijdgeld terug storten.
Ik zal ook even kijken of dat bij meerdere stallen fout is gegaan.
Merk dat ik gisteren door dat nieuws er niet helemaal bij was en heb vanmorgen al wat fouten hersteld.
Tijd om nu de rest te herstellen en de formulieren te verwerken.

Je doet het super +:)+

Edit: Ik hoop maar dat mijn paarden door de eerste keuring komen :D Ik vind wedstrijden rijden leuk maar fokken is wel het leukste voor mij ;)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 18:07

Bedankt voor je reactie Nicolien. Trek je alsjeblieft niets aan van het 'zeurderige' gedrag. Je leven buiten Bokt en het spel gaan voor hoor. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 18:16

xCarpediem schreef:
Bedankt voor je reactie Nicolien. Trek je alsjeblieft niets aan van het 'zeurderige' gedrag. Je leven buiten Bokt en het spel gaan voor hoor. :j

Wat werd er gezegd dan? Ik kan niks zeurderigs vinden.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 19:01

Het continu overal bovenop zitten, iemand die aangaf Nicolien anders wel even te appen, doe gewoon allemaal even relaxed. :)

Misschien ben ik daarin wel heeeel anders, maar al zou Nicolien over twee dagen pas antwoord geven zou ik er niet wakker van liggen. Ze heeft ook een leven en wel belangrijkere dingen te doen dan 24/7 met het spel bezig te zijn. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 20:16

xCarpediem schreef:
Het continu overal bovenop zitten, iemand die aangaf Nicolien anders wel even te appen, doe gewoon allemaal even relaxed. :)

Misschien ben ik daarin wel heeeel anders, maar al zou Nicolien over twee dagen pas antwoord geven zou ik er niet wakker van liggen. Ze heeft ook een leven en wel belangrijkere dingen te doen dan 24/7 met het spel bezig te zijn. :)

Ah oké! Dan snap ik het, zo ben ik helemaal niet. Ik gebruik dit topic niet om alleen maar Nicolien te commanderen. Ik gebruik het juist om vragen te stellen, ook aan andere spelers. Dit topic is niet alleen om met Nicolien te kunnen communiceren maar ook met andere spelers :D .

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 20:21

xCarpediem schreef:

HO ik weet dat het over mij gaat en was alleen vriendelijk bedoeld voor haar hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 20:45

Sweetgirl1 schreef:
xCarpediem schreef:

HO ik weet dat het over mij gaat en was alleen vriendelijk bedoeld voor haar hoor

Snap ik, maar het hoeft niet ;). Ik vind het niet erg als iemand anders het antwoord weet of als Nicolien later reageert.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 20:57

Maar ik vind het wel een beetje absurd om haar dan maar te willen appen daarvoor. Het nummer heb je voor een veulen groepsapp, niet hiervoor. Maar dat is mijn mening, laten we het topic verder gezellig houden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:00

Smee__ schreef:
Maar ik vind het wel een beetje absurd om haar dan maar te willen appen daarvoor. Het nummer heb je voor een veulen groepsapp, niet hiervoor. Maar dat is mijn mening, laten we het topic verder gezellig houden :)

Precies. Zand erover :)

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:55

IK deed het om hulp aan te bieden meer niet hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 21:49

Heeft iemand dit ook??
Afbeelding

RoronaZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 21:53

XxFyrstaxX schreef:
Heeft iemand dit ook??
[ [url=m/4mKNpa.png]Afbeelding[/url] ]

Yup, ik ook

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 22:38

Klinkt alsof de site niet meer bestaat -O-

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 22:47

Of misschien ligt weebly er even uit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 22:57

Neverland schreef:
Of misschien ligt weebly er even uit?

Dat hoop ik :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 17:37

Leven we nog?

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 20:56

bij mij doet ie het ook niet. mijn computer kan de pagina niet vinden ofzo... heel vreemd

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 12:31

Mmm jammer van het spel. Leek me hartstikke leuk! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 13:58

Hij doet het nog steeds niet :n jammer, vond het een erg leuk spel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 13:39

Lijkt me geen storing van Weebly :(

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-16 21:27

Sorry, ik heb geen idee waarom hij er ineens uitgeklapt is. Heb Weebly een mail gestuurd en probeer hem ondertussen live te krijgen. Vind het zelf ook heel vervelend. Jullie hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat ik de site heb verwijderd! Mocht ik hem echt niet meer live krijgen, bouw ik hem opnieuw. Ik heb namelijk alle gegevens in een word-document opgeslagen. Een nieuwe site bouwen kost wel veel tijd, dus ik probeer hem eerst nog weer tevoorschijn te toveren.