zal nog wel even duren!Ik vond seizoenen altijd zo leuk!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MadelonSunny schreef:Ik heb m'n oude pc even naar beneden gehaald om de Sims 2 te kunnen downloaden
Weet iemand of je internet moet hebben om te spelen? Aangezien je via Origin moet spelen.
Alleen om het spel te downloaden.
Ghostattack schreef:Chroosje schreef:Ik heb hem via school gekocht, papieren liggen ergens in huis, maar ik heb geen flauw idee waar!
Op de sticker (onderkant) staat Acer TravelMate B113 Series
En op de sticker (voorkant, linksonder) staat Intel inside™ , CORE™i3
Ik hoop dat je hier iets mee kan!
Intel Core i3 processor dus, een oudere processor. Travelmate B113 is het model van je laptop. Wat ik zo kan vinden is dat er een Intel HD Graphics 3000 in zit, niet zo'n hele beste grafische kaartWat is zo op het eerste oog kan vinden.. Lijkt het me niet heel slim om het erop te zetten. Het kan wel waarschijnlijk, als de grafische kaart het trekt, maar het is geen top laptop om het spel soepel te draaien zonder er verder last van te hebben
Zeker als het een laptop voor school is, zou ik het eerder niet dan wel doen.
Zoolgangster schreef:Als het van Origin is zeg ik nee dank u... dan kan ik alleen nog maar spelen via Origin en dat vind ik geen prettig idee... Ik heb pas een topic geopend dat ging over de overname van mijn tablet door Origin, van een spel dat ik via google play had aangeschaft. Spel liep als een tierelier op mijn tablet totdat ik Origin installeerde omdat daar zulke leuke extra's bij zouden zitten.
Ik kon mijn spel niet meer openen toen het erop zat.
Nu nog niet en ik heb het spel van ellende eruit gegooid... En Origin komt er ook niet meer in.
.