Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Harry's Horse vergelijken met Dy'on slaat nergens op.Dy'on is handgemaakt, top leer, levenslange garantie.
Een hoofdstel van 20 euro en een hoofdstel van 400-500 euro zijn niet te vergelijken.
Karla_1999 schreef:zie mijn edit. Het is wel super kwaliteit hoor! Ik heb een ander hoofdstel van dat merk, ik heb het een jaar in de kast laten hangen (zonder het in te vetten) en ik kon het zo weer gebruiken. Jij hebt dan waarschijnlijk betaalt voor kwaliteit en het merk (vooral het merk in dit geval)
Anthea schreef:Karla_1999 schreef:zie mijn edit. Het is wel super kwaliteit hoor! Ik heb een ander hoofdstel van dat merk, ik heb het een jaar in de kast laten hangen (zonder het in te vetten) en ik kon het zo weer gebruiken. Jij hebt dan waarschijnlijk betaalt voor kwaliteit en het merk (vooral het merk in dit geval)
Ik had het vooral hier over. Leer/vakmanschap van HH en Dy'on is totaal niet te vergelijken. Niet dat HH niet goed is, maar dat is iets heel anders.. Dat is hetzelfde als bv Pagony en Dobert vergelijken. Hele andere klasse.