Want we hadden daar wel een compact clubjes met zn allen, we konden wel niet met zn allen niet altijd door 1 deur. Maar, uit eindelijk was het altijd wel gezellig!
Horse nation is maar beperkt, bokt is veel te groot. Als je spontaan wilt vertellen met dat je een geweldige verjaardag hebt gehad, of een rot vakantie, daar was HN gewoon ideaal voor. Ook voor vragen en kleine discussie's, die niet de hele wereld hoefden te weten.....Was HN gewoon ideaal.
Ik ga hier niet op bokt neer zetten, hoe het er nu voor staat met mn pony....Ik bedoel...Dat boeit geen hond, en op HN krijg je misschien minder reacties, maar ook vaak minder nare reacties.
De modjes weten dus ook 3x niks omdat Masterx en Boefjenogwat het niet nodig vinden om genoeg te communiceren.
Voor t contact was ik ook al weg van HN, veel te veel genaai en gebitch, meer als voorheen. Mis de oude club wel, die er in 2007 allemaal bij waren.. Dat was ECHT een gezellige tijd, toen was iedereen ook gewoon zo ontzettend close met elkaar!
Zucht, de tijd dat de main chat nog bestond uit hooguit 10 man.. tis een tijd geleden...
Nou dan hebben we 2007 toch allebei anders ervaren :p T was in ieder geval compleet anders als nu!
LicentioFide
Geplaatst: 12-08-13 10:51
Wauw, wat ben ik verslaafd daaraan geweest.. Ik heb uren en uren achter de computer gezeten, er zijn vriendschappen stuk gelopen door die site. En nu is het afgelopen klaar.. Weg.. Ik ga het wel missen hoor.. Heel erg.
xDenies
Geplaatst: 12-08-13 10:56
chelle_dora schreef:
Nou dan hebben we 2007 toch allebei anders ervaren :p T was in ieder geval compleet anders als nu!
Kan me ook nog zat ruzies herinneren waar jij ook in verwikkeld zat hoor Maar dat maakt ook verder niet uit. Tuurlijk was het anders als nu.
Toch waren die "ruzie's" van een compleet ander kaliber als het nu is. Toen werden dingen nog gewoon uitgepraat, is nu toch anders. Nu wordt je zelfs op bokt achtervolgd.
Ja, echt briljant. Voornamelijk huilen en stampvoeten omdat ze het daar dan dus blijkbaar niet kunnen winnen omdat zelfs ik op een gegeven moment in een discussie stop. En dan triest hier op bokt gaan klagen en jammeren. Vind het erg grappig. En dan denk ik ook maar 'ach.. ik weet wie het zeg.. ontbreekt nogal aan inlevingsvermogen maar ach kan het kindje ook niks aan doen!' dus ik laat het maar voor wat het is dan
Maar tis inderdaad mooi wat mensen allemaal denken te weten en te kunnen rond vertellen over je, terwijl je er zelf nog niet eens van op de hoogte was
Maar hoe kan het domein nou geblokkeerd zijn? Vaaag
Anoniem
Geplaatst: 12-08-13 14:07
Eefjahh schreef:
Maar hoe kan het domein nou geblokkeerd zijn? Vaaag
Als ie de rekeningen niet betaalt? HorseTycoon en Gang Nation zijn allebei geblokkeerd door TransIP. HN laadt helemaal niet meer dus het zou best kunnen dat die server helemaal eruit is getrokken, dan is er ook niks meer om verbinding te maken en dan kan ie dus de pagina niet inladen.