Het verhaal van fjord Guusje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pashon

Re: Het verhaal van fjord Guusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 10:40

denken jullie nou werkelijkwaar dat het enig nut heeft om zo jolanda de grond in te trappen?
bezoek een van haar shows of wat dan ook en zeg het recht in haar gezicht, zal 100 keer meer effect hebben als zo in een bokt topic.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 10:41

inderdaad Ja
Het lezen doet ze toch niet, en het laat haar koud Knipoog

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 10:56

ook al zou ze het wel lezen, vind het nogal achterbaks om haar hier finaal met de grond gelijk te maken. als je daadwerkelijk vind dat iemand zo in en in slecht bezig is met haar paard, breng een bezoekje en vertel het haar recht in het gezicht.
de eindeloze discussie hier heeft geen enkel nut noch dat iemand er baad bij heeft.
iemand de grond in trappen vanachter mijn pc kan ik ook wel, daar is niet zo heel veel kunnen voor nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 11:39

Als je publiciteit zoekt, dan krijg je ook publiciteit.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 11:59

en terecht dat ze publiciteit krijgt Knipoog
Mooie dame met een knappe prestatie.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:08

SteffiiY schreef:

hier laat ik me verder niet overuit.

dan nog snap ik neit dat dit soort publiciteit nodig is, word er ook maar iemand mee geholpen dat ze hier finaal de grond in getrapt word?

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:14

Moderatoropmerking:
Het is niet nodig om persoonlijk te zijn/ worden. Graag rekening mee houden. Bedankt Lachen

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:17

Pashon schreef:
dan nog snap ik neit dat dit soort publiciteit nodig is, word er ook maar iemand mee geholpen dat ze hier finaal de grond in getrapt word?

Afgezien dat ik het ook niet nodig vind om grof te worden ofzo, bestaan er toch veel topics waar niemand mee geholpen is?
Als Anky de OS wint en er is een topic vol felicitaties, daar is ook niemand mee geholpen bij wijze van spreken Lachen.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:18

inderdaad Ja
Anky zal ook fouten maken, daar hoor je toch ook niemand over?

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:21

totaal los van deze discussie over goed of niet goed, hoe maak je zo een filmpje? wie kan mij dat uitleggen?

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:40

Ik moet zeggen dat ik voor een kleine periode terug nog niet wilde aan dat Jolanda alles voor alleen haar roem en faim zou doen, en ik geloof ook best wel dat ze van haar dier houd.
Neemt niet weg dat ze tòch te ver gaat. Ik heb alleen het bewerkte filmpje gezien, en niet deze volle versie, en moet zeggen dat het me ook tegenvalt.
Guus kan het allemaal wel, maar de vraag roept zich bij mij om, hoe en waarom zo veel? Hij doet de hele kur bijna niets anders dan "passage""piaff" dat zou ze best wat minder kunnen doen.
Ik blijf erbij dat ik het erg knap vind, maar ik zou het zelf toch echt anders doen Ja

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:47

iefke schreef:
Het is niet nodig om persoonlijk te zijn/ worden. Graag rekening mee houden. Bedankt Lachen

wanneer ben jij wakker geworden? Dit is al dagen aan de gang en is grotendeels persoonlijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:51

Het is wel een heel schattig filmpje, maar volgens mij zijn wij de doelgroep ontgroeid Nagelbijten / Gniffelen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 14:20

SteffiiY schreef:
inderdaad Ja

Excuseer? Anky moet nog altijd horen dat ze terecht bang was toen Sali besloot het terrein te gaan verkennen omdat hij schrok in de prijsuitreiking. Als er een ruiter is die haar kunde ruimschoots bewezen heeft, waar bokt constant op kapt, dan is het Anky wel! Ik geloof dat jij nog niet zo veel gelezen hebt op bokt. Nagelbijten / Gniffelen Wil je de discussies eens vergelijken? Die over Anky en die van Jolanda? Jollie mag blij zijn dat ze niet op die manier aan gegaan wordt als dat bokt Anky soms aan gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:17

Walgelijk filmpje van die "vrije training," ik zie een paard wat niet meer reageert als een paard maar als een hulpeloze slaafse zombie. Om over de rijfoto's die ik heb gezien maar te zwijgen.

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:22

SteffiiY schreef:

Nou ik kan genoeg mooie zowel mannen of vrouwen .. om die reden hoef je echt geen publiciteit te zoeken Knipoog
Als alle mooie mannen of vrouwen in de 'bekende' tv wereld zou werken dan was het overvol ...

en dan nog niet over 'de knappe prestatie' a.k.a. penny prestatie gesproken ..

Iedere 'bekende' krijg nou eenmaal dit soort commentaar ... of ze nou zelf de publiciteit zoeken of dat de publiciteit hen opzoekt .. waar zouden roddelbladen anders van moeten leven Knipoog ?

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:43

al die mensen die comentaar geven doen het zelf natuurlijk veel beter! Lachen

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:48

paix schreef:

Daar gáát het dus helemaal niet om. Feit is dat veel meisjes haal als voorbeeld zien terwijl echt overduidelijk is dat er nogal wat mis is in het rijden. Alleen de tact van de pony (een basiselement) klopt van geen kanten. Een die hupsjes die voor piaffe en passage door moeten gaan zien er ook niet echt lekker uit.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:49

paix schreef:

Als niemand meer commentaar mag geven op degenen die hoger staan kwa niveau is het hek helamaal van de dam.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:49

ja.......... denk ik wel Paix............. want de mensen met een kritische noot zien wel dat dit echt over the top is voor het dier..........

en ik moet eerlijk zeggen dat als je zo prikt, en zo stangt, dat je met enige wil een ezel zo nog aan het lopen krijgt...... met de evenredige taktfouten, stakingen en bokkensprongen erbij........

Guus is gewoon veel te braaf.......... is gewoon een veel te lief paard........

en als Guus wijs is, dan gaat Guus gewoon liggen........ en blijft liggen........ net zolang tot zijn baasje een keer gaat luisteren naar hem!!

Jolanda ken ik niet, zal vast een hele aardige meid zijn........ ziet er leuk uit, leuk koppie.......

maar hoe ze met dit dier omgaat, vind ik echt een blamage voor de ruiterij.....

Ik vind het knap hoor!! laat dat eerlijk zijn...... ik vind het heel knap dat ze het dier naar het Z gereden heeft, buitengewoon knap........ maar het had haar gesiert als ze zijn grenzen van het kunnen had gerespecteerd

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:53

SteffiiY schreef:
inderdaad Ja

daar is genoeg ophef over gemaakt.. zoek maar een topics na

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:54

Toch rijdt Anky heel wat beter dan wat ik heb gezien van de bazin van Guusje.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:57

Ik snap nog steeds niet waarom er zo'n ophef over gemaakt moet worden. Wie heeft er nu baat bij dat jullie zo veel pagina's er over discussiëren.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:59

magda_90 schreef:
Ik snap nog steeds niet waarom er zo'n ophef over gemaakt moet worden. Wie heeft er nu baat bij dat jullie zo veel pagina's er over discussiëren.

dezelfde die er baat bij heeft als men discusieerd over Anky, klassieke dressuur of moderne, natural of traditioneel... Wat is dit nu weer voor opmerking?

Bij geen van de bokt discussies heeft iemand.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 18:00

Mijn punt is dat dit allemaal gericht is naar Jolanda, ze leest het waarschijnlijk niet eens. Dus geen nut imo.

Over de klassieke dressuur, bv, ben je andere mensen je eigen argumenten aan het voorleggen, voor een breder publiek zeg maar.

[edit] ik kan het niet goed omschrijven wat ik bedoel. Om de KD als voorbeeld te noemen, dat gaat iedereen wat aan zeg maar. Deze discussie gaat over 1 persoon die zich niet eens kan verweren.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 17-11-08 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt