Het Paarden(en andere dieren)spellen sticky-lees 1ste post!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hoi

Re: Het Paarden (en andere dieren) spellen sticky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:45

orola ben jij webmiss?

Orola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:16

Ja, bij mijn spel wel ja. De webmiss is de beheerder van het spel, en dat ben ik dus.

Bernardo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:59

Gebruikers zorgen zelf voor de foto's, er is controle maar niet zover.

SSDesign

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 22:47

Ik zie al minstens 2 tinkers die ik ken op HP... Denk niet dat de eigenaren hier blij mee zullen zijn.

Faniek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 23:28

Boyke_Candy schreef:
Ik zie al minstens 2 tinkers die ik ken op HP... Denk niet dat de eigenaren hier blij mee zullen zijn.

Dan moet je de desbetreffende gebruiker hierop aanspreken, want het staat niet gehost op het paardenspel en de gebruikers doen dit zelf.

Chann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 00:50

Zoals bij regels & voorwaarden etc. is gezegd bij HP, Bernardo en beheerders / mods zijn niet verantwoordelijk voor de foto's. De gebruikers zoeken zelf een foto uit en die wordt niet direct gecontroleerd, zoals Faniek al zei kan je hen daarop niet aanspreken.

@missblue; Zie mijn onderschrift, daar staat linkje.

Niki_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 13:03

SSDesign

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 14:37

Faniek schreef:
Boyke_Candy schreef:

Dan moet je de desbetreffende gebruiker hierop aanspreken, want het staat niet gehost op het paardenspel en de gebruikers doen dit zelf.

Weet ik, maar ik vind het gewoon heel erg banketstaaf, de gebruikers veranderen ze niet omdat het dan hun ook weer 10 credits kost...

NuggT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 16:30

Boyke_Candy@ Ja dat is dan ook wel weer zo.

Ik vind het allemaal wel een gedoe met die foto's, maar als ik een foto van iemand gebruik terwijl zij het niet wilt verwijder ik hem ook gewoon of het me nu 10 credits kost of niet, het blijft een foto van iemand.

miepjevlug11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 16:32

Penotti schreef:
Heb zelf ook mijn eerste spel gemaakt, is nog lang niet af.
Ben nog druk ermee bezig.
www.freewebs.com/nikii_

ziet er al leuk uit hoor

Marjolein_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 17:45

Penotti schreef:
Heb zelf ook mijn eerste spel gemaakt, is nog lang niet af.
Ben nog druk ermee bezig.
www.freewebs.com/nikii_

Heey,
Ziet er leuk uit, amar mischien is het mooier als je de lettertype wat kleiner doet op de hoofdpagina!

miepjevlug11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:06

ja idd dan is ie heel leuk

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:17

Ja met die foto's is altij dgezeik.(Op Mijnstal weten we er alles van...)

Ik blijf altijd van andermans foto's af, ik wil die van mj nl ook niet ergens zien.

Liins

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:31

Nou ik heb het ook mee gemaakt dat 1 of andere penny van 12jaar mijn pony gebruikte om te pronken tegen zelfs mijn oude meester!! en haar vriendinnen ''kijk dit is calimero ze is 3jar en al Z''!! zo ging dat.. echt niet leuk maargoed.. iedereen weet dat ze van mij is en laat haar lekker gaan + dat ik nooit zou begrijpen dat calimero Z zou worden ja misschien in Gekke bekken trekken of niet mee willen lopen maar

Miricle Dream zoekt nog steeds leuke actiefe leden! (link onderschrift!)

Faniek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:56

Boyke_Candy schreef:

Weet ik, maar ik vind het gewoon heel erg banketstaaf, de gebruikers veranderen ze niet omdat het dan hun ook weer 10 credits kost...

Heel simpel toch? Gewoon geldbedrag gebruiken voor de foto zodat ze hem mogen gebruiken.

miepjevlug11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:01

Linnycally schreef:
Nou ik heb het ook mee gemaakt dat 1 of andere penny van 12jaar mijn pony gebruikte om te pronken tegen zelfs mijn oude meester!! en haar vriendinnen ''kijk dit is calimero ze is 3jar en al Z''!! zo ging dat.. echt niet leuk maargoed.. iedereen weet dat ze van mij is en laat haar lekker gaan + dat ik nooit zou begrijpen dat calimero Z zou worden ja misschien in Gekke bekken trekken of niet mee willen lopen maar

Dat is echt asociaal !

Marjolein_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:39

Linnycally schreef:

Lol, die pennymeisjes toch ook

Nikki__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 00:09

GOEDZO BOKT!
NOT!

Het meisje van het spel Greenstables is gesopt.
Al dat klote gedreig van bokt! Leuk forum zeg, echt gezellig! Maken meisjes bang met de verhalen dat ze boetes mogen gaan betalen.

Het paardenspel; die gebruiken toch ook fotos van andere site's?! Daar hoor ik geen gedreig hoor!
Hetpaardenspel krijgt er wel geld voor door die credits, maar denk maar niet dat de fotograaf er geld voor krijgt! Is dus gewoon verdienen aan iets wat je zelf niet hebt gemaakt!

Goed gedaan nogmaals! Wees er trots op bokt!

Faniek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 00:55

Citaat:
Al dat stinkmodder gedreig van bokt! Leuk forum zeg, echt gezellig! Maken meisjes bang met de verhalen dat ze boetes mogen gaan betalen.

Het zijn geen boetes het is geld voor het gebruik van de foto's. Dit waren foto's van mijn collega's! Die fotograferen voor geld en die verdienen er echt geld mee als ze ook nog de copyright eraf halen word het verspreid over heel internet en vraag me dan niet dat ze niet weten wat copyright betekend?

Citaat:
Het paardenspel; die gebruiken toch ook fotos van andere site's?! Daar hoor ik geen gedreig hoor!
Hetpaardenspel krijgt er wel geld voor door die credits, maar denk maar niet dat de fotograaf er geld voor krijgt! Is dus gewoon verdienen aan iets wat je zelf niet hebt gemaakt!

Er staat duidelijk in de voorwaarden dat de gebruiker zelf aansprakelijk is voor de foto. En zeker als ik een foto van een collega van mij zie zal ik die een pb sturen. En dan kan de desbetreffende gebruiker ook gaan betalen.
En ik ben het er ook niet mee eens dat ze zomaar allerlei foto's gaan gebruiken, maar we moeten maar op goed vertrouwen aan nemen dat ze de foto zelf maken. Dan heeft de gebruiker het zelf gedaan niet het beheer van het paardenspel. Bij de spellen als hier staan heeft meestal 1 gebruiker de foto's toegevoegd de eigenaar van het spel dus.. wat bij HPS niet het geval is.

Wij (fotografen) verdienen geld met de foto's.

[edit]En nu scheer je heel bokt lekker over 1 kam [/edit]

SSDesign

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 08:04

HardcoreLady schreef:
GOEDZO BOKT!
NOT!

Het meisje van het spel Greenstables is gesopt.
Al dat stinkmodder gedreig van bokt! Leuk forum zeg, echt gezellig! Maken meisjes bang met de verhalen dat ze boetes mogen gaan betalen.

Goed gedaan nogmaals! Wees er trots op bokt!

Als je bokt zo stinkmodder vind, waarom kom je dan nog?

Liins

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 10:11

Hardcorelady; @ Ja iid.. Waarom kom je hier dan nog!

Marjolein_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:57

Jeetje, wat heeft iedereen toch. Ja gaat toch gene ruzie maken om zo iets kleins. En diegene die haar site heeft stop gezet, kon er ook gewoon schijt aan hebben.
Jeetje mensen ga leven lijden, het zijn maar een paar plaatjes, ik weet zeker dat als diegene dat erg vind en er wat van wordt gezegt dat plaatje er echt wel wordt afgehaald hoor..

Chann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 12:20

Idd. Wat een gezeur, HCLady.
Als je hier al zo om zeurt, ga dan niet op Bokt zitten want je moet inmiddels weten dat het er zo aan toe gaat hier. Ik vind trouwens dat ze volkomen gelijk hebben; Copyright eraf halen en ineens stoppen als er 'gedreigd' wordt? Als ze zich niet schuldig zou voelen ofzo zou ze hier écht niet door stoppen hoor!

En, zoals al gezegd is, ook op HP worden mensen aangesproken voor 'illegaal' gebruik van een foto. Hier kan HP zelf alleen niet verantwoordelijk voor gesteld worden, wat duidelijk in de gebruikers voorwaarden staat. Je kunt het de beheerders van HP dus niet kwalijk nemen en hen ook niet aansprakelijk stellen.

En nu wordt 'heel Bokt' door 1 klein dingetje voor gek gezien door jou, dat vind ik nou ook overdreven. Van heel Bokt zijn 5 mensen die dit zeggen, wat ik nou niet heel Bokt noem.

NuggT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 13:28

Boyke_Candy@ Hahaaa ja inderdaad.

Maargoed, ik vind dat er wel een heel groot punt van gemaakt word. Als ik een plaatje gebruik waar Copyright op staat: Okee hehe dan snap ik ook nog wel dat ik moet betalen omdat er toch duidelijk Copyright op staat.

En trouwens dat kind van Greenstables sluit haar spel toch zelf? Staat er een reden bij dat ze dit heeft gedaan dan? Wij waarschuwen haar alleen maar dat ze geen foto's met Copyright moet gebruiken voor haar site.
Logica...

Marjolein_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 13:30

NuggT schreef:
Boyke_Candy@ Hahaaa ja inderdaad.

Maargoed, ik vind dat er wel een heel groot punt van gemaakt word. Als ik een plaatje gebruik waar Copyright op staat: Okee hehe dan snap ik ook nog wel dat ik moet betalen omdat er toch duidelijk Copyright op staat.

En trouwens dat kind van Greenstables sluit haar spel toch zelf? Staat er een reden bij dat ze dit heeft gedaan dan? Wij waarschuwen haar alleen maar dat ze geen foto's met Copyright moet gebruiken voor haar site.
Logica...

Hier sluit ik mij bij aan, we geven alleen tips. Dat ze geen copyright kan/moet gaan gebruiken. En hals over kop sluit ze haar spel, dat is toch zeker niet ons probleem.
En dat bokt dan meteen dom genoemt wordt, of hoe dan ook; Kom op hoe oud ben je