Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boyke_Candy schreef:Ik zie al minstens 2 tinkers die ik ken op HP... Denk niet dat de eigenaren hier blij mee zullen zijn.
Faniek schreef:Boyke_Candy schreef:Ik zie al minstens 2 tinkers die ik ken op HP... Denk niet dat de eigenaren hier blij mee zullen zijn.
Dan moet je de desbetreffende gebruiker hierop aanspreken, want het staat niet gehost op het paardenspel en de gebruikers doen dit zelf.
Penotti schreef:Heb zelf ook mijn eerste spel gemaakt, is nog lang niet af.
Ben nog druk ermee bezig.
www.freewebs.com/nikii_
Penotti schreef:Heb zelf ook mijn eerste spel gemaakt, is nog lang niet af.
Ben nog druk ermee bezig.
www.freewebs.com/nikii_
Boyke_Candy schreef:
Weet ik, maar ik vind het gewoon heel erg banketstaaf, de gebruikers veranderen ze niet omdat het dan hun ook weer 10 credits kost...
Linnycally schreef:Nou ik heb het ook mee gemaakt dat 1 of andere penny van 12jaar mijn pony gebruikte om te pronken tegen zelfs mijn oude meester!! en haar vriendinnen ''kijk dit is calimero ze is 3jar en al Z''!! zo ging dat.. echt niet leuk maargoed.. iedereen weet dat ze van mij is en laat haar lekker gaan + dat ik nooit zou begrijpen dat calimero Z zou wordenja misschien in Gekke bekken trekken of niet mee willen lopen maar
Miricle Dream zoekt nog steeds leuke actiefe leden! (link onderschrift!)
Linnycally schreef:Nou ik heb het ook mee gemaakt dat 1 of andere penny van 12jaar mijn pony gebruikte om te pronken tegen zelfs mijn oude meester!! en haar vriendinnen ''kijk dit is calimero ze is 3jar en al Z''!! zo ging dat.. echt niet leuk maargoed.. iedereen weet dat ze van mij is en laat haar lekker gaan + dat ik nooit zou begrijpen dat calimero Z zou wordenja misschien in Gekke bekken trekken of niet mee willen lopen maar
Miricle Dream zoekt nog steeds leuke actiefe leden! (link onderschrift!)
Citaat:Al dat stinkmodder gedreig van bokt! Leuk forum zeg, echt gezellig! Maken meisjes bang met de verhalen dat ze boetes mogen gaan betalen.
Citaat:Het paardenspel; die gebruiken toch ook fotos van andere site's?! Daar hoor ik geen gedreig hoor!
Hetpaardenspel krijgt er wel geld voor door die credits, maar denk maar niet dat de fotograaf er geld voor krijgt! Is dus gewoon verdienen aan iets wat je zelf niet hebt gemaakt!
HardcoreLady schreef:GOEDZO BOKT!
NOT!
Het meisje van het spel Greenstables is gesopt.
Al dat stinkmodder gedreig van bokt! Leuk forum zeg, echt gezellig! Maken meisjes bang met de verhalen dat ze boetes mogen gaan betalen.
Het paardenspel; die gebruiken toch ook fotos van andere site's?! Daar hoor ik geen gedreig hoor!
Hetpaardenspel krijgt er wel geld voor door die credits, maar denk maar niet dat de fotograaf er geld voor krijgt! Is dus gewoon verdienen aan iets wat je zelf niet hebt gemaakt!
Goed gedaan nogmaals! Wees er trots op bokt!
NuggT schreef:Boyke_Candy@ Hahaaa ja inderdaad.
Maargoed, ik vind dat er wel een heel groot punt van gemaakt word. Als ik een plaatje gebruik waar Copyright op staat: Okee hehe dan snap ik ook nog wel dat ik moet betalen omdat er toch duidelijk Copyright op staat.
En trouwens dat kind van Greenstables sluit haar spel toch zelf? Staat er een reden bij dat ze dit heeft gedaan dan? Wij waarschuwen haar alleen maar dat ze geen foto's met Copyright moet gebruiken voor haar site.
Logica...