Als je zorgt dat die scherp is kunnen ze niet zien dat het een still is toch En anders gewoon die foto naar je telefoon sturen, ik gebruik ook weleens reflexfoto's voor opdrachten. Doen ze nooit moeilijk over.
Toevallig had ik 1 foto gemaakt, maar dat was niet heeel bijzoner
Sani
Geplaatst: 01-01-13 21:51
capopjekop schreef:
Als je zorgt dat die scherp is kunnen ze niet zien dat het een still is toch En anders gewoon die foto naar je telefoon sturen, ik gebruik ook weleens reflexfoto's voor opdrachten. Doen ze nooit moeilijk over.
Hier ook vanmorgen!! en ik heb weer 4 bierchecks kunnen doen!!
En ik heb mijn invite aan iemand gegeven waarvan ik het idee heb dat ze erg actief gaat worden!! Wist niet dat ik van alles wat zij verdient 2% krijg, dacht alleen 2 euro!!
Ik ga morgenochtend een rondje fietsen, staan hier 26 bierchecks open en 2 rijksgebouw opdrachten. Wilde van de week al voor het bier, maar het was zo druk in de winkel, dat foto's maken echt geen doen was
Ik ga ook morgenochtend ook, eindelijk eens (uit level 1 komen ). Maar mijn fiets staat bij de vriend van een vriendin . Dus dat schiet niet echt op, hoop dat 'ie morgen wel thuis is . Kun je die rijksgebouwen meerdere keren doen? Want ik heb er hier 6 in de buurt. Dat zou lekker cashen zijn Maar ik kan het me niet voorstellen.
capopjekop
Geplaatst: 02-01-13 23:12
_Marjolein schreef:
Gezellig!
Ik ga morgenochtend een rondje fietsen, staan hier 26 bierchecks open en 2 rijksgebouw opdrachten. Wilde van de week al voor het bier, maar het was zo druk in de winkel, dat foto's maken echt geen doen was
Wie is de mol kijk ik altijd terug want ben er niet op donderdag, maar kan wel gokken eerste keer haah
ratjelover
Geplaatst: 03-01-13 11:13
Hier staan er ook nog een boel bier checks open. Heb er al een paar gedaan, maar is ook best een rotopdracht vind ik. Veel foto's en dan een drukke supermarkt...geen handige combi