Ik zie het niet hoor. Zal niet de vrouw zijn, die maakt gewoon de foto
Kaus
Geplaatst: 20-02-12 10:39
funnyhorses schreef:
Op de foto met die 2 in het schuim is het duidelijk te zien dat de linkse persoon een jongen is hahahahaa
Daar is niks mis mee toch? of ben ik nu alwéer gek
funnyhorses
Geplaatst: 20-02-12 11:19
Ja maar het is in eerste opzicht alsof er 2 meiden staan maar als je écht goed kijkt heeft eentje ietsje meer in de broek dan de ander
GamblersCup
Geplaatst: 20-02-12 11:38
Nee hoor, volgens mij is dat gewoon een meid. Maar kijk eens naar het gezicht van degene die de foto maakt? Dat ziet eruit als een alien. Kan alleen de afbeelding niet vergroten...
funnyhorses
Geplaatst: 20-02-12 11:52
Nee joh das hetzelfde stelletje wat ook op de bank zat enkele foto's eerder hahaha toen werd ook al erop geduid dat het in die richting moest gezocht worden hihihi Maar die foto's waar je ineens zo'n enge kop ziet gaaaaaaaaaaaatver die zijn écht eng!!!!!!!!!!!!
ps die de foto maakt is hoogstwaarschijnlijk schoonmoeders
spiegelbeeld klopt niet.. kijk maar naar de staart van het meisje in roze..
Dat klopt wel door de spiegel in een spiegel...
Misschien is dat m trouwens wel... dat er iemand rechts een foto lijkt te maken (en dus te gluren), terwijl het gewoon een rare illusie door de plaatsing spiegels is
Waar is de vrouw dan in de spiegel die de foto maakt? Je ziet haar wel rechts, maar niet in die spiegel 'rechtdoor' daar is ze ineens verdwenen.
Edit: Het klopt voor geen meter, die vrouw kan op die plek helemaal niet in de spiegel zichtbaar zijn aangezien ze de foto gewoon rechtdoor maakt, niet schuin ofzo. En links in de spiegel van de tegels zie je haar ook.
Laatst bijgewerkt door EllaBellaah op 20-02-12 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt
De reflectie van de man/vrouw die de foto maakt in de tegels op de muur
Kaus
Geplaatst: 20-02-12 20:58
Ze weerkaatst in de tegels, als je de hoek van inval en de hoek van terug kaatsten zou bereken (wat ben ik toch een nerd ) zal je zien dat het wel klopt waar alles weerkaatst dat is het dus niet...