Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dancer_ schreef:Fiffill schreef:Wat voor lappen tekst bedoel je? Ik gebruik idd ook vaak algemene tags.
Hele verhalen van sommige.
), dan zijn de tags altijd iets als: photography, photo, dslr, canon, canon 500D, canon 50mm 1.8, large aperture, portrait, person... Gewoon alles wat je maar kan bedenken dat mildly related is aan je foto
Maar sommige tags worden ook gewoon veel meer gelezen en op gereageerd. Photography is zo'n grote en algemene tag dat je post er al snel in verdwijnt, denk ik.
Julia schreef:Mijn followers aantal blijft echt steken op 30.Zal dat komen omdat ik alleen eigen gemaakt werk erop zet en verder niks reblog ofzo? * Vind ik niet leuk
Yasmine schreef:Je moet inderdaad heel veel taggen. Als ik foto's van eigen werk plaats (niet dat ik dat ooit doe), dan zijn de tags altijd iets als: photography, photo, dslr, canon, canon 500D, canon 50mm 1.8, large aperture, portrait, person... Gewoon alles wat je maar kan bedenken dat mildly related is aan je foto
Maar sommige tags worden ook gewoon veel meer gelezen en op gereageerd. Photography is zo'n grote en algemene tag dat je post er al snel in verdwijnt, denk ik.