Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JesdaJinn schreef:Irisx schreef:Bij mij is de hengst die ik juist heel graag goedgekeurd wilde hebben, dus met dekenpakket ook erbij, definitief afgekeurd voor de credits-regeling. Daar baal ik wel echt enorm van, want dan had ik wel gespaard met credits.
En das dus K, want dat kan nu niet meer
Maar als je die naar 2x L traint dan heb je nog een kans op goedkeuring en daarna heb je denk ik echt pech..
Alleen je mag met die hengst wel 2 nakomelingen van je eigen merries hebben, dus je kan nog 2x met hem dekken terwijl ie def afgekeurd is, alleen geen andere spelers

prugelpiet schreef:Ik ben straks een keer level 8 en zoek nog een gebied om naar toe te verhuizen.
Omdat geen van alles me echt aanspreekt qua rassen (2 wel leuk, 2 niet leuk bijvoorbeeld) zoek ik gewoon het gebied waar de minste mensen zitten. Dus roept u maar, waar moet het wat drukker worden?

prugelpiet schreef:Smee__ schreef:Oh oliebol helemaal overheen gelezenJij mag m ook gebruiken! Als laatste, gaat me veel te hard anders en heb er zelf ook nog maar 1 veulen van
Als je het liever niet hebt is het ook goed hoor, geen probleem.
Eerlijk zeggen hoor, ik heb er geen probleem mee om even te wachten of een andere te gebruiken
TessaxQuincy schreef:Arabier :
Mustang : The Dream Stable, Rawhide Ranch,
Paint : White Flame, The Dream Stable, Rawhide Ranch,
Andalusier : The Dream Stable
IJslander : The Frozen Mist Stables,
Fjord : The Frozen Mist Stables,
Rocky Mountain :
Marwari :
Haflinger :
Welsh :
Schwarzwalder Fuchs :
Fries :