Ik heb vandaag waarom een ritje in een tuk tuk een unieke ervaring is. Ik ken echt veel mensen die na een ritje opeens een maatpak hebben gekocht in Thailand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HippoLogic schreef:Kreeg de plugin niet voor elkaar.Daarnaast leek het me handiger en duidelijker om de categorien en tags in 1 taal te doen. Misschien vertaalt dat ook mee met de juiste plugin? Ik weet het niet...
Ik kan straks gewoon mijn NL blog aan mijn .nl site koppelen als ik wil zoals ik mijn ENG blog aan mijn .ca site heb gekoppeld.
Ik moet zeggen dat mijn NL blog ook minder prioriteit heeft, aangezien mijn doelgroep 'paardenliefhebbers over de hele wereld' is. Mijn doel is 1x per week een vertaling te doen, terwijl ik op mijn andere blog 2x/week blog.
Ik zit met het idee te spelen om op mijn Nederlandstalige blog op een bepaald moment ander soort blogs te posten.De Nederlandse cultuur en de Nederlandse paardenwereld zijn toch totaal anders dan 'de rest van de wereld'. Begrippen zoals 'Penny/Pennymeisje' en 'baasje' laten zich moeilijk vertalen als je ze in een bepaalde context gebruikt. Ook de Nederlandse manier van paardenhouden verschilt van de Canadese manier en de manieren in andere delen van de wereld. Maar dat ga ik nog verder uitwerken...
Bunn schreef:Aww, thanks! Goede vraag, waar ik helaas geen antwoord op heb. Alles wat ik review doe ik 'op eigen initiatief'. Ik heb dus eigenlijk ook geen flauw idee of er 'n PR-bureau bestaat voor paardenmerken. Ik heb wel eens contact gehad met 'n aantal bekende merken, en hoewel het initiatief altijd vanuit hen kwam, is mijn blog- en socialmediabereik simpelweg veelste klein.
Maar dat is logisch: ik heb gewoon de tijd niet om me er vol op te storten.Het had al veel groter kunnen groeien, maar alles op de blog moet en zal uit mijn eigen handen komen: tekst, fotografie, vormgeving. En ja, dat kost gruwelijk veel tijd.
Oh, heb hier en daar trouwens wel wat persaccreditaties ontvangen, maar dat komt ook omdat ik in bezit ben van een perskaart (en dan nog krijg je niet altijd toegang).Maar goed: zou je dat willen, dan kun je het beste gewoon de stoute schoenen aantrekken en contact opnemen met leuke evenementen.
En Hippologic: ik wil er dit weekend eens aan gaan zitten. Ik laat je weten waar ik allemaal achter kom.
Travel_me schreef:Wat betreft de plugins. Een vriendin van mij heeft dit geprobeerd in het verleden om zo haar site tweetalig te krijgen, maar de vertaling zaten nog best wat fouten in. Dit is al wel meer dan een jaar geleden, dus misschien zijn ze nu verbeterd. Als je het probeert zou ik voor de zekerheid wel elk berichtje goed controleren.
MilleniumK schreef:@Bunn: ohh dat weet ik hoor! Statistieken heb je nodig, en dat is ook helemaal geen probleem. Ben sinds deze week met de studie gestopt, dus alle tijd om mijn blog naar een hoger niveau te tillen!
Tazzey schreef:Hi meiden! Sorry ik ben even afwezig geweest. Ik heb momenteel een enorme blog dip en verder erg druk. Ik heb vandaag wel een leuk artikel over een super gaaf product. Layla No Lamp Gel Polish, en nee dat is niet hetzelfde als de "gellakken zonder lamp" van andere merken. Dat zijn normale nagellakken die iets mooier glanzen en langer blijven zitten, de Layla lakken bevatten daadwerkelijk monomeren waardoor het echte gellakken zijn die uitharden in daglicht.
Bunn schreef:MilleniumK schreef:@Bunn: ohh dat weet ik hoor! Statistieken heb je nodig, en dat is ook helemaal geen probleem. Ben sinds deze week met de studie gestopt, dus alle tijd om mijn blog naar een hoger niveau te tillen!
Dan moet je er absoluut voor gaan, want het is wel echt heel leuk!Ben in ieder geval heel benieuwd en ik lees graag met je mee!
MilleniumK schreef:Er is trouwens een FB groep met hele slimme mannetjes die al je wordpress vragen willen beantwoorden, dus ook met plugins etc. Helemaal voor nop
Narya schreef:MilleniumK schreef:Er is trouwens een FB groep met hele slimme mannetjes die al je wordpress vragen willen beantwoorden, dus ook met plugins etc. Helemaal voor nop
Linkje?![]()
Mijn nieuwe stukje is https://thelifeandtimesofadutchieabroad ... g-hamburg/, over Hamburg na 6.5 maand.
KimD schreef:Hai!![]()
Ik kom hier even binnen vallen, ik heb een vraagje en voordat ik het hele topic doorspit vraag ik op deze manier even of ik mijn antwoord wel kan vinden.![]()
Er is een kans dat ik voor een bepaald merk ga Vloggen, en dat kan in principe in het begin nog met de telefoon, maar met een (kleine) vlog camera is dat natuurlijk wel makkelijker. Nu heb ik geen idee wat een leuke beginnerscamera is, want ik heb wel een GoPro, maar daar heb ik geen kantelscherm op natuurlijk.
KimD schreef:Hai!![]()
Ik kom hier even binnen vallen, ik heb een vraagje en voordat ik het hele topic doorspit vraag ik op deze manier even of ik mijn antwoord wel kan vinden.![]()
Er is een kans dat ik voor een bepaald merk ga Vloggen, en dat kan in principe in het begin nog met de telefoon, maar met een (kleine) vlog camera is dat natuurlijk wel makkelijker. Nu heb ik geen idee wat een leuke beginnerscamera is, want ik heb wel een GoPro, maar daar heb ik geen kantelscherm op natuurlijk.