Voor wie een manege zoekt, ook op de zandhoeve zijn genoeg paarden om te trainen, daarbovenop heb je daar de mogelijkheid om een goedkoop paard te kunnen kopen!
Alwiene
Geplaatst: 17-10-15 13:34
Zandhoeve daar stond ik, maar was een fokkerij geworden toen mijn contract afliep dus ik kon niet terug?
luxje
Geplaatst: 17-10-15 13:34
Ik moet vanavons switchen (of opnieuw lid worden) dus ik houd het in mijn achterhoofd..
Als 'motivatie' nou mooie motivatie. alles wat je bij elkaar speelt kan toch weer zo omlaag gegooid worden. erg motiverend ja.
luxje
Geplaatst: 17-10-15 15:14
kellyxx schreef:
Balen, mocht net een paard gaan kopen nu duurt het wel weer even.
Geloof dat ze die voorwaarden aangepast hebben.. Maar ik kan de update niet waarderen, speel nog niet lang en was echt fanatiek, nu dus giga omlaag in niveau, waardoor de beloningen ook weer omlaag zijn gegaan, bah
Van 31 naar 24 ):. Vond t al raar dat ik voor bezemen ineens 16 munten kreeg ipv van 20. Maar boeide me niet echt. Vind dit wel jammer.. Maar ach. Ik ga wel gewoon weer verder, haha
Ja maart paarden hebben bijna dubbel zoveel punten nodig voor een vaardigheid te trainen maar de lessen zijn gelijk gebleven. De eerste generatie zonder genetische punten kan je nu dus geen jota meer mee.