@Jans gefeliciteerd Wel daar blijven...@Neej Ja, what happened? Ik meen me te herinneren dat jij eerder ook best een potentiële concurrent was
Ja ik ben weer klaar met stage en dus niet meer de - hele - dag achter mijn laptopje Ik heb met dank aan het boek wat ik voor school geschreven heb nog wel wat keys kunnen maken, maar verder ga ik niet zo hard meer momenteel
We doen vanavond wel een glaasje ergens ofzo Alhoewel, jij moet morgen weer werken en ik kan ook geen kater gebruiken met twee niet-katten-proof-honden in huis
Even een vraagje, als ik wil Pulsen lukt dat niet en krijg ik dit venster te zien:https://lh5.googleusercontent.com/-aaPPakrnxMo/ThMAKfuIGyI/AAAAAAAAAxk/-aFsMOquH8I/WhatPulse.jpgIemand een idee waardoor dat kan komen?
Die heb ik ook al eens gehad, je kan het alleen oplossen door te resetten en mogelijk je pc op nieuw te koppelen aan je wp account
Adindaa schreef:Aah nee ik ben echt heel erg aan het zakken eerst van 3 naar 6 en nu weer van 6 naar 7 Je bent vandaag wel lekker aan het typen zeg
Barbabientje schreef:Ik heb nu officieel vakantie, dus ik heb weer minder keys Maaaar gelukkig moet ik nog wat verslagen inleveren edit: oliebol gezakt naar 116, Gudrun, heb je mij dan toch ingehaald?Nee, sta 117e voorlopigTyperdetyp is wat minder geweest, veel bij Het Lief gezeten.
MoonChloe schreef:Jeutje, al de 2e keer deze topic dat je euh .................... voor de gek wordt gehouden Ik heb hem ook nu pas door ik ben te goed gelovig
Jans schreef:MoonChloe schreef:Jeutje, al de 2e keer deze topic dat je euh .................... voor de gek wordt gehouden Ik heb hem ook nu pas door ik ben te goed gelovig
Jans schreef:MoonChloe schreef:Jeutje, al de 2e keer deze topic dat je euh .................... voor de gek wordt gehouden Ik heb hem ook nu pas door ik ben te goed gelovig Ik heb net even gekeken en wij hoeven nog maar 700.000 ongeveer om een plekje te stijgen op de teamranking
Ik ben onderweg naar de 10.000 dus dan hoeven we er nog maar 670.000 zou eigenlijk gaan strijken, maar dan nog maar even bokken
Haha strijken heb ik net weer gedaan, dus mag nu weer even bokken, dus kan aan mn nieuwe 20.000 beginnen
Haha ik heb wel al de badkamer en de slaapkamer helemaal opgeruimd & gedweild enzo, dus kan nu even bokken!*stopt heel snel even was in de machine*
Mijn keys laten nog op zich wachten, moet eerst weer 100.000 typen Moet nog heel wat mailtjes beantwoorden dus dat zijn weer wat keys