Ik heb toevallig pas een WP topic gezien op fok.nl, de statistieken werden zeer regelmatig bijgehouden, hele mooie plaatjes. Je moet er maar tijd voor hebben

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Hahaha ik zie t al voor me, deel 3 wordt geopend met screenshots van ieders personal recordsStelletje typnerds zijn we ook eigenlijk.
SanderD schreef:Nouks schreef:Hahaha ik zie t al voor me, deel 3 wordt geopend met screenshots van ieders personal recordsStelletje typnerds zijn we ook eigenlijk.
Dat is een goed ideeNu je het zegt, moet ik snel een printscreen van mijn #1-positie maken, omdat ik die ga verliezen aan Shanna binnen een aantal maanden.
SanderD schreef:Dat is een goed ideeNu je het zegt, moet ik snel een printscreen van mijn #1-positie maken, omdat ik die ga verliezen aan Shanna binnen een aantal maanden.
Nouks schreef:SanderD schreef:Dat is een goed ideeNu je het zegt, moet ik snel een printscreen van mijn #1-positie maken, omdat ik die ga verliezen aan Shanna binnen een aantal maanden.
Muhaha tot nu toe loop ik nog steeds in op Shanna dus stiekem hoop ik dat ik uiteindelijk degene bent die eerder de 1e plek behaalt...![]()
MoonChloe schreef:Die 6.666.666 heb ik vast wel gehaald als de deel 3 wordt geopend![]()
Ik heb toevallig pas een WP topic gezien op fok.nl, de statistieken werden zeer regelmatig bijgehouden, hele mooie plaatjes. Je moet er maar tijd voor hebben