Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:21

Hoi ik kom mij hier ook melden, als jullie het goed vinden. Wil wat meer gaan meedoen aan het likedeelwin gedoe. :D Hebben jullie enig idee hoe er een winnaar uitgekozen wordt, daar ben ik wel benieuwd naar :P

Lieszje

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:28

Ik doe ook heel vaak mee met winacties.
Heb tot nu toe nog maar één keer gewonnen :P
Ik won toen een autowasbon :) Jammer genoeg niet lang van kunnen genieten.
De dag nadat hij gewassen was reed ik hem in de prak ;(

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:56

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:02

Laatste tijd heel druk geweest waardoor ik niks heb gedeeld dus ook niks gewonnen en ook het topic niet goed heb bijgehouden, maar zojuist toch maar een account aangemaakt zodat ik de andere mensen niet hoef lastig te vallen met het gespam :') voor wie me toe wilt voegen: https://www.facebook.com/profile.php?id=100007347675464&fref=ts

Ami

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:31

Gefeliciteerd Leonie! Zag dat je finalist was van de horse&lifestyle actie :)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:45

Betwijfel of ik kans maak tegen 3 profs... Maar goed. We proberen het gewoon he.

Ami

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:58

Jij kan het promoten in het buitenland :)*

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 00:37

Rudina schreef:
Oh wat fijn Leonie!!
Super dat ze ook achter het valsspelen aan zijn gegaan!

Ja we werden door iemand getipt en toen ben ik gaan zoeken op het internet. De 5 vorige finalisten vond ik ook al een beetje vreemd. Ik ben blij dat we er op tijd achter zijn gekomen en dat we nu iemand blij kunnen maken die het ook echt verdient :)

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 09:17

Ik kom me toch maar weer terug melden in dit topic :) nu ook maar een like account. Aangemaakt zodat ik mijn echte vrienden niet loopt te stalken met alle like actie :=

Mag ik jullie ook toevoegen ik ben te herkennen aan het bruine paard wat galopperend op de camera af komt met logo van Priscilla erin :)

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-14 10:53

Dimple schreef:
En ik heb er nog een andere opgezet van mijn andere webshop. https://www.facebook.com/Toesox.nl
Gratis paar Toesox!!
Delen, liken en winnen maar!!!

Ik doe heeeeel graag mee :))

A_nouk schreef:
Ik kom me toch maar weer terug melden in dit topic :) nu ook maar een like account. Aangemaakt zodat ik mijn echte vrienden niet loopt te stalken met alle like actie :=

Mag ik jullie ook toevoegen ik ben te herkennen aan het bruine paard wat galopperend op de camera af komt met logo van Priscilla erin :)

Welkom terug! :D
_Zoe schreef:
Laatste tijd heel druk geweest waardoor ik niks heb gedeeld dus ook niks gewonnen en ook het topic niet goed heb bijgehouden, maar zojuist toch maar een account aangemaakt zodat ik de andere mensen niet hoef lastig te vallen met het gespam :') voor wie me toe wilt voegen: https://www.facebook.com/profile.php?id=100007347675464&fref=ts

Welkom terug! :D

Geryon schreef:
Hoi ik kom mij hier ook melden, als jullie het goed vinden. Wil wat meer gaan meedoen aan het likedeelwin gedoe. :D Hebben jullie enig idee hoe er een winnaar uitgekozen wordt, daar ben ik wel benieuwd naar :P

Meestal door een kiesmachine :j Maar soms ook door middel van lootjes :j En de minder fijne trekkingen worden gedaan door middel van de leukste reactie of doordat ze zo iemand het gunnen, oftewel het zieligste verhaal :')

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:33

connepon85 schreef:
Rudina schreef:
Oh wat fijn Leonie!!
Super dat ze ook achter het valsspelen aan zijn gegaan!

Ja we werden door iemand getipt en toen ben ik gaan zoeken op het internet. De 5 vorige finalisten vond ik ook al een beetje vreemd. Ik ben blij dat we er op tijd achter zijn gekomen en dat we nu iemand blij kunnen maken die het ook echt verdient :)

Ik wist helemaal dat niet dat jij ook op bokt zat :D Wat grappig. Lees de nieuwsbrief altijd en de weetjes ed. Leuk initiatief is dat geweest! Hoe kan je eigenlijk zien dat een like nep is? Vraag me echt af hoe je dat voor elkaar krijgt :'). Tis wel jammer voor de actie want veel mensen zijn gewoon gestopt met stemmen proberen te krijgen (ik ook hoor) omdat er een aantal dus zo fors omhoog schoot, dat kon je gewoon niet bijhouden. Had de hoop al opgegeven dus en toen kwam de nieuwsbrief en zag ik mijn naam :D :D

Oe toesox! Leuk leuk :D

Hey Anouk, welkom terug. Wat is je nep-naam?
Hallo Zoe en Geryon ook :D

Dat is waar Choce, maar dat moet ook maar net zijn wat ze willen natuurlijk :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:40

Een kiesmachine? Wat geinig dat zoiets kan :P

Ik heb je toegevoegd zoe :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 14:05

Kan je de acties trouwens niet gewoon delen alleen voor jezelf? Je deelt het dan wel alleen niemand ziet het. Is hetzelfde als dat je het op een nieuw account doet, dat komt ook amper iemand te zien :+ Maar kan een zoekmachine je dan alsnog uitkiezen?

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 14:12

De bedrijven waarvoor je deelt wil dat je ze openbaar zet (of in ieder geval vrienden). Anders halen ze je ook uit de actie. Gegarandeerd dat je dan niks wint.

Het gaat om de reclame ;)

Actie hier duurt nog tot 14.00 uur

https://www.facebook.com/cocolicious

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 14:15

Dimple schreef:
De bedrijven waarvoor je deelt wil dat je ze openbaar zet (of in ieder geval vrienden). Anders halen ze je ook uit de actie. Gegarandeerd dat je dan niks wint.

Het gaat om de reclame ;)

Actie hier duurt nog tot 14.00 uur

https://www.facebook.com/cocolicious

ik heb al meegedaan :))

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 14:35

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 15:21

:wave: Doe ook mee met winacties die ik leuk vind als ik ze tegen kom.
Maar om mijn vrienden niet lastig te vallen wil ik mijn andere account gaan gebruiken, maar hoe doen jullie dat met je naam?
Want als je wat wint is het natuurlijk raar als je ineens een andere naam gaat gebruiken denk ik?

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 15:36

Gewoon je echte naam gebruiken, of je voornamen? Dat doe ik.
Bij mij is het ook geen nep account, heb er een aantal vrienden in staan waarvan ik weet dat ze het delen wel kunnen waarderen en zet er regelmatig iets op.
Het is gewoon een 2e account van mij die ook actief gebruikt word. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 16:53

Rudina schreef:
Gewoon je echte naam gebruiken, of je voornamen? Dat doe ik.
Bij mij is het ook geen nep account, heb er een aantal vrienden in staan waarvan ik weet dat ze het delen wel kunnen waarderen en zet er regelmatig iets op.
Het is gewoon een 2e account van mij die ook actief gebruikt word. :)

Hier ook ja :j

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 17:10

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 10:00

Volgens mij heb ik inmiddels al wat mensen van dit topic als vriend :) Leonie ik heb je al toegevoegd, je kunt me vinden met voornaam en de begin letters van mijn oude achternaam !

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 12:36

Jullie zullen het vast wel gezien hebben, ik zat mij suf te delen aan een auto vaak wel 2x op een dag.
Vandaag is de winnaar getrokken, ik keek op het profiel en die hele actie is never nooit gedeeld door haar!
Vind het altijd zo jammer als je zulke dingen ziet.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 12:43

Had je al gezien Anouk ;)

Ik zal je toevoegen Jody.

Dat is altijd stom he Rudina! Ik denk ook niet dat er overal echt geloot word eerlijk gezegd.
Hoe vaak zie je niet dat er door heel nederland gedeeld word maar heel toevallig de prijswinnaar een vaste klant is die daar heel veel komt, of aangetrouwd weet ik veel wat? Ach ja. Blijf het toch wel leuk vinden :D. Als je ziet dat sommige mensen echt agressief reageren ed. Ik bedoel, het blijft allemaal op vrijwillige basis en het kost je niks om mee te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 12:44

Rudina schreef:
Jullie zullen het vast wel gezien hebben, ik zat mij suf te delen aan een auto vaak wel 2x op een dag.
Vandaag is de winnaar getrokken, ik keek op het profiel en die hele actie is never nooit gedeeld door haar!
Vind het altijd zo jammer als je zulke dingen ziet.

Ik geloof nooit dat ze een auto of scooter gaan verloten. Zou dat echt zijn?

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 12:45

Ik ga me eens even een tijdje focussen op die actie van Sella :P dat zou hier nu echt goed uit komen := haha

Heb nu ook een paar actie lopen waar het uitreiken van de prijs een behoorlijke tijd op zich laat wachten, veel mensen die ook op de facebook pagina reageren wanneer de winnaar nu een bepaald word :=