Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:36

Karla_1999 schreef:
Weet iemand meer leuk namen voor een witte arabiesche merrie? Ik heb er nu al een paar:
- Snowprincess
- Icediamond
- Winterwhisper
Ik weet er echt niet meer, ik wil wel graag iets dat met winter te maken heeft (snow, ice, winter, white, enz)

Ik gebruik ook nooit woorden in een naam die ik al een gebruikt heb:
- Mist angel
- Daisy belle
- Midnight shadow
- Silver star
- Spring flower
- Mini mystery
- Autumn boy
- Sun beam

Snowprincess vind echt leuk
Anders misschien iceprincess?
Of Winterprincess

nafnaf

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:27

Verveelde me dus maar even wat lange manen gemaakt! :Y)

Afbeelding

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:27

Zeeuwtje68 schreef:
aha dus als je al admired ben heeft het geen zin meer om de quest te doen? ik ben nl ook al bij een paar admired lol. en de races ja die moet ik doen heb 5 paarden incl 1 pony maar die zijn nog lang niet level 15.
en die gavin in jarlaheim das ook een halve gare hoor, en steeds maar het zelfde doen vind ik ook behoorlijk saai worden. maar die gele zijn dus de belangrijkste? en de chores das iets als je geld nodig heeft. want die ga ik ook al bh saai vinden lol :) ok aangezien ik lifetime heb waarom zou ik me haasten toch? ik heb alle tijd lol :) thx en veel plezier allemaal..

er is 1 race die ik dus echt niet doe :( ik kan het gewoon niet.
dat is die konijnen race.. ik krijg het niet voor mekaar om met mijn pijltjes toetsen mijn paard te sturen en met mijn andere hand op de muis te klikken. zal wel een ouderdoms kwaaltje zijn. die 2 handen kunnen dus echt niet samenwerken pfff

oh en die races van Minka in Firgrove gaan eigenlijk best goed als ik niet te hard ga tenminste :)

daar zag ik eerst echt tegen op..

je kan de chores enzo nog wel doen, maar als je alleen geld krijgt dan doe ik het niet hoor! voor jarlaheim en GED krijg je helaas heel weinig reputation (17 oid) per taak, dus dat moet dan maar elke dag :( de gele quests zijn trouwens ook de enige die xp opleveren.
trouwens, je kan ook met WASD of de muis sturen hé.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:39

wooow zo blij dat ik niet een pony heb gekocht gisteren! wil een arabje!

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:48

liliekska schreef:
wooow zo blij dat ik niet een pony heb gekocht gisteren! wil een arabje!

Jaah ik denk er ook over om nou geen Jorvik te kopen, maar die Arabjes zullen wel heel duur zijn, en ik heb nu maar 600 Star Coins, ik denk dat ze wel 900/1000 zijn ofz.. Ik ga denk ik wel deze vakantie nog 500 coins kopen dus wie weet

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:57

ik had maar 1 gele quest, komt dat omdat ik misschien laat 2 am de questen heb gedaan dat ze ook later komen pas? het zelfde met de races ik had ze nog niet allemaal. ach ja ik zie wel later op de avond. nu ben ik bijna klaar btw die knitting quest werkt niet mijn pc kapt er dan mee. maar ik zag op fb dat ik niet de enige was
en de arabier nee dank je.. ik vind het zo wel genoeg misschien later als al mijn paarden level 15 zijn :) maar dat duurt nog heel lang vrees ik hehe :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:02

Ik hoef ook geen Arabische volbloed , ik ben druk aan het klussen dus geen tijd voor ss

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:19

Hoi

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 18:23

Zeeuwtje68 schreef:
ik had maar 1 gele quest, komt dat omdat ik misschien laat 2 am de questen heb gedaan dat ze ook later komen pas? het zelfde met de races ik had ze nog niet allemaal. ach ja ik zie wel later op de avond. nu ben ik bijna klaar btw die knitting quest werkt niet mijn pc kapt er dan mee. maar ik zag op fb dat ik niet de enige was
en de arabier nee dank je.. ik vind het zo wel genoeg misschien later als al mijn paarden level 15 zijn :) maar dat duurt nog heel lang vrees ik hehe :)

Ik kan die quest ook niet doen, volgens mij kan niemand die doen :\

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 18:30

nafnaf schreef:

[ Afbeelding ]

Welk programma gebruik jij?

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:32

Kan je eigenlijk als niet-starrider ook paarden kopen?

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 18:33

dat kan, je moet alleen wel starcoins hebben

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:39

Waar kan ik de druid Stone vinden? En je moet in valedale 2 van die planten aan de waterkant zoeken 1 kan ik er vinden maar de ander totaal niet?

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:46

Karla_1999 schreef:
nafnaf schreef:

[ Afbeelding ]

Welk programma gebruik jij?

Adobe Photoshop elements 7.0

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:03

darn ik ben al klaar... nou ja het is toch etens tijd. hoop wel dat mijn races en quest terug komen. die ik gisteren heel laat heb gedaan. niet meer zo laat doen dan lol

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:04

wie legt mij even uit waar die truck van lost concrete staat?
kan hem niet vinden, ook niet met de ridethourg

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:04

nafnaf schreef:

[ Afbeelding ]

daar hou ik nou van paarden met lange manen :)

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 19:19

liliekska schreef:
wie legt mij even uit waar die truck van lost concrete staat?
kan hem niet vinden, ook niet met de ridethourg

Die is heel gemeen! In de guest staat "oost van het kasteel" (toch?) Maar hij staat west van het kasteel, als je van silverglade naar marleys rijd volg je die weg, niet over de brug, maar naar links, op die weg staat ie als het goed is.

Als je het nog niet snapt, kan ik het je wel even laten zien, maar niet nu, eerst moeten de honden er uit :)

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:24

_coquette_ schreef:
Waar kan ik de druid Stone vinden? En je moet in valedale 2 van die planten aan de waterkant zoeken 1 kan ik er vinden maar de ander totaal niet?

1 lelie gevonden maat de andere nergens te bekennen :')

Cerera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:34

@ zeeuwtje68: Je hebt van die gelen met een hart erin, die kun je pas doen als je voldoende reputatie hebt, dus die vind ik wel belangrijk

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:01

Cerera schreef:
@ zeeuwtje68: Je hebt van die gelen met een hart erin, die kun je pas doen als je voldoende reputatie hebt, dus die vind ik wel belangrijk

aha ok ik snap het. ik wou dat ik meer questen en races had ik ben nu al klaar pff
i had maar 1 gele quest vandaag en de riding hall races waren er ook niet plus de pony race :( dus die kan ik niet doen, en mijn paard is bijna level 5.

Cerera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:22

Ik ga de moorland set kopen :D

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:24

Cerera schreef:
Ik ga de moorland set kopen :D

printscreen! :D

Cerera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:26

Zeeuwtje68 schreef:
aha dus als je al admired ben heeft het geen zin meer om de quest te doen? ik ben nl ook al bij een paar admired lol. en de races ja die moet ik doen heb 5 paarden incl 1 pony maar die zijn nog lang niet level 15.
en die gavin in jarlaheim das ook een halve gare hoor, en steeds maar het zelfde doen vind ik ook behoorlijk saai worden. maar die gele zijn dus de belangrijkste? en de chores das iets als je geld nodig heeft. want die ga ik ook al bh saai vinden lol :) ok aangezien ik lifetime heb waarom zou ik me haasten toch? ik heb alle tijd lol :) thx en veel plezier allemaal..

er is 1 race die ik dus echt niet doe :( ik kan het gewoon niet.
dat is die konijnen race.. ik krijg het niet voor mekaar om met mijn pijltjes toetsen mijn paard te sturen en met mijn andere hand op de muis te klikken. zal wel een ouderdoms kwaaltje zijn. die 2 handen kunnen dus echt niet samenwerken pfff

oh en die races van Minka in Firgrove gaan eigenlijk best goed als ik niet te hard ga tenminste :)
daar zag ik eerst echt tegen op..

Doe konijnenrace, wat was ik blij toen ik ze had :') En die race bij de winery, ik heb er wéken over gedaan...

Cerera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:30

Zeeuwtje68 schreef:

Bij SS begint de nieuwe dag om 1 am geloof ik. Dan heb je daarom maar 1 stipje. 2 am valt volgens ss al onder vandaag :)