Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_mieke88 schreef:Wat ik me afvraag... als je kijk op leaderboard staat daar: algemeen, stad,vrienden
Nu kijk ik bij algemeen...zijn dit alle roamlers? en dan klik ik op iemand en dan staat er 750 xp level 8 maar wat ik dan niet snap ik de link tussen level acht en maar 750 xp... moet je xp inleveren als je invites weggeeft ofzo? of hoe zit dat?
bij stad sta ik als enige...dus neem aan dat ik dan de enige ben?
Mars schreef:Anne_mieke88 schreef:Wat ik me afvraag... als je kijk op leaderboard staat daar: algemeen, stad,vrienden
Nu kijk ik bij algemeen...zijn dit alle roamlers? en dan klik ik op iemand en dan staat er 750 xp level 8 maar wat ik dan niet snap ik de link tussen level acht en maar 750 xp... moet je xp inleveren als je invites weggeeft ofzo? of hoe zit dat?
Ff de OP lezen, onder 'algemene ranking'
Anne_mieke88 schreef:Wat ik me afvraag... als je kijk op leaderboard staat daar: algemeen, stad,vrienden
KarinW86 schreef:Bij dat aanspreken in die winkels, hoop ik toch altijd dat mensen wel leuk mee doen haah