Mijn volgende doel is 6.666.666 keys Heb nu 6.166.666 keys Jans maakt wel tempo, ze komt steeds meer dichtbij
@MC: dat heb ik laatst ook geprobeerd! Ik kwam na een pulse helaas uit op 6.666.669 Edit: oei, ik zie dat Adindaa ook weer aardig dichtbij komt... Snel aan de typ dus hierzo
Ik heb nu officieel vakantie, dus ik heb weer minder keys Maaaar gelukkig moet ik nog wat verslagen inleveren edit: oliebol gezakt naar 116, Gudrun, heb je mij dan toch ingehaald?
Wolkje schreef:Ow,een Porsche Daarvoor ga ik desnoods 24 uur onafgebroken typen!Maar wie gaat die Porsche eigenlijk sponsoren?Ik heb liever een mooie 4x4.Het liefst een hummer of Dogde Ram
@Nienke: inderdaad een goed idee om automatisch te pulsen als je je mijlpaal hebt gehaald, dan kun je een printscreen maken. Ik heb daar totaal niet aan gedacht, waardoor ik nu al door de 15 miljoen ben zonder printscreen. Op naar de 20 miljoen
Hahaha ik zie t al voor me, deel 3 wordt geopend met screenshots van ieders personal records Stelletje typnerds zijn we ook eigenlijk.
Typnerd, die vind ik wel mooi Stiekem zijn we ook wel nerds.. degenen die werken met computers Ik heb nu zo'n gave opdracht waarbij ik veel schriftelijk moet overleggen dus dat tikt wel aan, evenals de keys die ik nu verphotoshop