Flew schreef:Heeft iemand wat hints voor mij voor de natuurtijdschriften? Kan niks vinden/bedenken
Moet je die ergens hebben dan?? Heb ik er in ieder geval nog niet tussen staan...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Flew schreef:Heeft iemand wat hints voor mij voor de natuurtijdschriften? Kan niks vinden/bedenken
Laura24 schreef:Nog 1: De link tussen magicians en british bands heb ik, en de band die daaraan vast zit ook, maar daarna kom ik niet verder!!! Wie helpt?
Laura24 schreef:Een link tussen religions en british bands? De criminele heb ik, maar daar recht boven?? Zit vast aan een varkentje
)
. sjaantje schreef:Pff ik heb het hele topic doorgewerkt, de afgelopen 2 dagen. Echt een supercool spel. Heb nu 13 vakken open en ook een aantal vol. Zit wel met behoorlijk veel dilemma's op t moment.
Kan iemand me helpen met alle vakjes die aan 'gek (magazine)' vastzitten? Ook boven 'dat geloof van TC', kom ik niet verder. Én de hokjes die 'aan het programma van Bart' vastzitten, weet ik niet..
Laura24 schreef:sjaantje schreef:Pff ik heb het hele topic doorgewerkt, de afgelopen 2 dagen. Echt een supercool spel. Heb nu 13 vakken open en ook een aantal vol. Zit wel met behoorlijk veel dilemma's op t moment.
Kan iemand me helpen met alle vakjes die aan 'gek (magazine)' vastzitten? Ook boven 'dat geloof van TC', kom ik niet verder. Én de hokjes die 'aan het programma van Bart' vastzitten, weet ik niet..
Denk eens een criminaliteit
Dankje!