Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Wuis schreef:Ik kreeg dit terug:
Hi Maaike, She says "If you know any stories or legends of dragons in yourcountry please write themdown and send them with your postcard" That "if" there, in my opinion, means that if you don't have anystories about dragons you don't need to worry about it.I'll send her a message and ask her to be a bit less specific on herpreferences, meanwhile, you should send her any card you feel is ok. Have a great weekend, Ana Camposcommunity manager, postcrossing.com
Nou dan stuur ik maar gewoon een kaart.... Ga maandag wel even naar de Bruna.
Hmm daar staat niet helemaal hetzelfde als wat jij zei, over nadrukkelijk gezegd hebben geen kaarten te willen ontvangen
Wuis schreef:Maarja, ik stuur er wel gewoon wat heen. Desnoods eindigt het in de openhaard...

Helaas had Canada niets ingevuld in zijn profiel, en Duisland juist ontzettend veel.
Rivaldo schreef:Ik hoorde dat je ook gewoon door kan plakken? Met de postzegels? Hoe moet dat met de 44'centers

nodi schreef:Naar welke landen zijn ze verstuurd dan?
En heb ook die zelf gemaakte kaart van dat meisje
Dioxide schreef:Gisteren een kaart uit Frankrijk gehad, en vandaag een turbokaart uit Brazillie (9dgn)

Wuis schreef:Ik bedenk me net dat ik op de laatste kaart die ik naar de USA gestuurd heb vergeten ben de code op te schrijven! Argh! Wat nu?