TessaxQuincy schreef:Ik denk als ik level 12 ben dat ik dan naar Queensland ga!
Ik hoop iig op wat meer fokkers

Ik fok namelijk nu niet met die rassen want raak ze toch niet kwijt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jans schreef:Ik heb geld zatmaar ik heb ook 2 weken bijna niks gedaan dus dan gaat het sparen hard
had het zo druk op werk dat ik gewoon niet kon spelen
Niemand die een van mijn te koop staande paarden wil hebben? Dan gaan ze later vandaag allemaal naar het rusthuisik verlaag bij deze de prijzen naar 1000 euro van alles wat ik te koop heb. Ga dat ook even aan Tara doorgeven.

Jans schreef:Wat interessant is aan lagere genetica is dat je daar gewoon nieuw bloed mee in kan brengen. Dan doe je een klein stapje terug maar fok je uiteindelijk met nieuwe bloedlijnen weer hoger. Ook lage genetica blijft interessant, maar dat wilde niet iedereen bij REC ook al snppen
merel200 schreef:Oh my god, ik heb gewoon weer een droompaard gewonnen. :’) En deze keer wil ik een warmbloed merrie, whie.
Is bont bij de warmbloeden trouwens toegestaan? Want in real is dat zo, maar op het spel ben ik nog geen warmbloeden tegengekomen die bont dragen.
DohoShots schreef:Irisx schreef:Ik ben teleurgesteld in mn veulen
Die van Izzie? Als je dr verkoopt heb ik wel interesse hoor
maar zal aan je denken. Ik had gewoon enorm gehoopt op een zilver, daar ik maar twee kansen heb. Finn is definitief afgekeurd (met dekenpakket, stom dier). Hoopte dat ik dan iig nog wel één gelukhe ermee zou hebben haha